Sivuja: 1 ... 11 12 [13]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 116662 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #180 : 26.05.2012 16:29:02 »

Vaikeaselkoinen tyyppi?  Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #181 : 01.06.2012 10:44:02 »

Hih Kuuhilda, älä huoli siitä  Grin Hyvähän se on tiedostaa että sitä omaa "selainikkunaa" sietää säädellä ees taas että näkee toisen paremmin.  Grin

Tulin tänne myös toteamaan että näin viime yönä unessa AthaMaaritin! Tosi lyhyenä, punatukkaisena (oikein kirkkaan punainen tukka), lapsenkasvoisena, suloisena nuorena naisena näyttäytyi, tumma lyhythelmainen vakosamettimekko päällä, semmonen polvien yläpuolella vähän aaltoilevasti leviävä helma mekossa. Ei puhuttu keskenämme oikeastaan, töllättiin siinä vaan ja minulla jyskytti päässä että "tää on AthaMaarit"  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 01.06.2012 10:46:54 kirjoittanut Indium » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #182 : 01.06.2012 19:58:29 »

Ahaaha, mahtavaa, olet nähnyt minut aika hyvin! Olen tosiaan lyhyt ja lapsenkasvoinen "forever sweet 16 vastoin tahtoani". Hiukseni olivat monta monta vuotta punaisen eri sävyissä, tosin olen nykyisin omalla värilläni kulkeva blondi - joskin ehkä mahdollisesti joskus palaudun kirkuvaksi punaiseksi Grin Lisäksi käytän AINA vain hameita - mieluiten polvipituisia. Näin on ollut jo viimeiset 7 vuotta.

Mukavaa tietää, että on auttelemassa ihmisiä. Toivottavasti en tartuttanut tätä aamulla vastaantullutta flunssaa sinulle :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #183 : 02.06.2012 21:12:01 »

Mää.
Ja Ironia ainakin.
Rakkauden Valokin muistaakseni?

Niin, Kato Vega piti mulle oppituntia skorppareiden sielunelämästä aamuyöllä... idiot2
Se oli siis ihan luento, karttakeppi ja kaikki.

Sellainen mä muuten olen oikeassa elämässä - en mikään maikka, mutta kylläkin aina paasaamassa milloin mistäkin aiheesta kavereille ja työkavereille, naapureille, sukulaisille, kaikille FB:n tyypeille. Kyllä olen luentojakin pitänyt mutta en kyllä ihan tuosta aiheesta, se olisi vähän kuin puhuisi itsestään...mikä on kyllä kivaa smitten...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #184 : 02.06.2012 21:18:49 »

Ehkä se oli ihan aiheellinen oppitunti, kun ko. merkin edustajia loikkii eestä ja takaa nytten  :Smiley

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #185 : 03.06.2012 20:41:18 »

Ahaaha, mahtavaa, olet nähnyt minut aika hyvin! Olen tosiaan lyhyt ja lapsenkasvoinen "forever sweet 16 vastoin tahtoani". Hiukseni olivat monta monta vuotta punaisen eri sävyissä, tosin olen nykyisin omalla värilläni kulkeva blondi - joskin ehkä mahdollisesti joskus palaudun kirkuvaksi punaiseksi Grin Lisäksi käytän AINA vain hameita - mieluiten polvipituisia. Näin on ollut jo viimeiset 7 vuotta.

Mukavaa tietää, että on auttelemassa ihmisiä. Toivottavasti en tartuttanut tätä aamulla vastaantullutta flunssaa sinulle :Smiley

Ei tullut flunssaa, ja toit kyllä hyvän mielen. Cheesy  Varsinkin kun kuulin että meni noi tyyliseikatkin noinkin tarkkaan oikein, en muista lukeneeni kuin korkeintaan pituudestasi jostain ketjusta. Hassu maailma. 2funny
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #186 : 07.06.2012 14:34:41 »

Viime yönä unessa AthaMaarit oli mun luona kylässä. Toki unessa oli iltapäivä ja sinä samaisena päivänä AthaMaaritilla oli synttärit. Jossain vaiheessa mun ovikello soi ja oven takana oli joukko AthaMaaritin kavereita, jotka olivat tulleet yllätysvierailulle. Heillä kaikilla oli hieman vanhanaikaiset vaatteet; miehillä pussipolvihousuja,ruutukuosisia "pappa"lakkeja päässä ja valkoisia kauluspaitoja. Pukeutuminen oli jotakuinkin 1900-luvun alusta ja mieleeni tulivat naamiaiset.

Päästin kaverit sisälle ja kaikki muut menivät AthaMaaritin luo, paitsi yksi mies, jonka seurassa aloin ujostella ja kainostella, koska päälläni ei tainnut olla juuri muuta kuin isokokoinen miesten kauluspaita ja sääreni olivat näkyvissä. Minua hävetti ja käänsinkin kasvoni tältä mieheltä. Kissanikin oli tullut siihen jalkoihini kiehnäämään ja mies silitti kissaani. Sitten mies käänsi kädellä kasvoni itseensä päin ja suuteli minua suulle hyvin intohimoisesti.

Ei tällaiseen uneen halua herätä....  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Indium
Vieras
« Vastaus #187 : 15.07.2012 11:28:22 »

Näinpä toissayönä unta, että Battlestar Galactica-sarjan Aaron Doral oli taksikuski, ja vaivihkaa hän kertoi minulle, että "yliopistoaikoina" hän seurusteli lyhyen aikaa Ozimandiaksen kanssa.  idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13]
  Tulostusversio  
 
Siirry: