Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hirttäytyminen  (Luettu 5963 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« : 21.03.2007 13:38:55 »

Näin tuossa taannoin unta, jossa olin saattamassa ystävieni kanssa poikakaveriani junaan. Hän oli tässä unessa lähdössä kotiin ja olin siitä hieman surullinen. Saattelimme hänet sitten sellaisia betonisia kierreportaita alas maan alle, kun huomasin että kaverit olivat jääneet jonnekin. No, siinä sitten pysähdyimme kahdestaan sellaiselle porrastasanteelle ja poikaystäväni lyyhistyi maahan istumaan. Hän muuttui silmissäni ihan kokonaan, laihtui ja kuihtui ja näytti hirveän sairaalta. Pitkät hiukset lyhentyivät, hän oli kokonaan erinäköinen. Pelästyin alkuun ja luulin että hänellä olisi joku sairaus. Käskin matkata nopeasti kotiin ja menemään lääkärille. Tästä tyypistä tuli hirmu ilkeä ja täydellinen poikystäväni vastakohta. Pelästyin ja lähdin nousemaan portaita takaisin ylös, kun hän sitten kurotti ja yritti napata nilkastani kiinni. Hyppäsin korkeammalle askelmalle, tipuin kiven ja betonin läpi. Huomasin että kaulassani oli hirttosilmukka, ja juuri ennen kuin tukehduin näin kuinka juna tuli ja pysähtyi parin sentin päähän minusta. Roikuin siis junan edessä, aseman katosta. Heräsin siihen että olin tukehtumaisillani.

Tämä uni on ahdistanut minua kauan, enkä ymmärrä mitä sillä halutaan minulle kertoa. Yritin käydä kaikenlaisia unikirjoja läpi, mutta ne tarjosivat jokainen jonkin täysin erilaisen vastauksen.
« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 22:11:35 kirjoittanut Illusiana » tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.03.2007 16:16:12 »

Juna viittaa matkustamiseen, eteenpäin menemiseen. Kaikenlainen laskeutuminen alaspäin, mentiinpä portaita tai hissiä pitkin, on aina huono merkki. Unessasi oli paljon varoittavia elementtejä. Olet laskeutunut maan alle poikaystäväsi kanssa, ystäväsi häviävät ja olette ainoastaan kaksin. Laskeutumisen myötä poikaystäväsi persoonallisuus muuttuu kokonaan ja kun yrität päästä takaisin portaita ylös sinne, minne olit menossa, hän hyökkää kimppuusi. Putoat vielä alemmas ja tukehdut kuoliaaksi.

Sanoisin, että minun mielestäni tämä uni voisi varoittaa suhteestasi tämän poikaystävän kanssa. Olet saattelemassa häntä matkalle junaan, eikä hän ole siitä mielissään (suree). Matkaatte maan alle portaita pitkin, jonka jälkeen mies muuttuu toisenlaiseksi (saattaisi kuvastaa sitä, että suhde alkaa ahdistaa miestä ja hän yrittää paeta siitä). Lopulta sinäkin tukahdut kuoliaaksi.

Tämä on vain minun näkemykseni intuitiivisesti tuosta unesta.
tallennettu
Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« Vastaus #2 : 21.03.2007 16:29:28 »

Näin hieman arvelinkin uneni tarkoittavan. Tosin en oikeastaan kanna huolta asiasta, nyt kun kaikki on kukkeimmillaan, nautin tästä niin kauan kuin se vain on mahdollista. Smiley Kiitos kauheasti tulkinnastasi!
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: