Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horjuuko uskosi?  (Luettu 17794 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 21.03.2007 22:13:47 »

Smiley

Olen tässä parin viime viikon ajan kokenut TAAS tuota vuoristorata vaihetta.Väsyttää,pää särkee,rajuakin kiukkua ilman syytä sekä syvää yksinäisyyden tunnetta.
Silti en yksinäisyyteeni kaipaa ihmisiä,vaan jotain selittämätöntä. idiot2

Kiukku on niin voimakasta,että jo se pitää minut pois ihmisten ilmoilta.Puhelin on äänettömällä ja nukun paljon.
Kiukuttelin johonkin avaruuksien suuntaan,että en minä tällaista enää halua,jos ei ikinä rauhoitu. tickedoff

Kyllä,pistän olotilani taas ylösnousemusoireiden piikkiin.
Nyt tässä itseäni jo hieman naureskelenkin.Mutta aloin jo kapinoida koko juttua vastaan ja siitä on todella pitkä aika,kun olen kyseenalaistanut näin voimakkaasti. Shocked

Aina silloin tällöin olen hetken miettinyt,onko kaikki se mihin uskon aitoa,todellista.Sitten kelaan taakse päin kokemuksiani,enkä voi niitä kiistääkään.

Vahvasti olen kyllä edelleen veneessä,mutta käykös teille muille ajoittain myös tällaisia uskon kriisejä?
Entä oletteko kokeneet vastaavanlaista oireilua,kun tuossa alussa kuvailin?

Että olikos se vain parin viikon rauhan aika,vai olenko ainoa ärrimurri? Angry   2funny

« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 23:09:36 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #1 : 21.03.2007 22:21:56 »

kyllä. ja se on hullua koska syvällä sisimmässä on usko mutta pinnalla kuohuu ja se on se ego mikä huutaa vastaan ja saa valtaan koko kehon. Se vastustus on niin voimakasta etten saa edes käsiäni ristiin ilman että se tuntuu typerälle ...  buck2

Väsymyksen laitan burn outin piikkiin, nukun joka päivä klo 13 asti ja vessahätä saa minut ainoastaan ylös pedistä  buck2
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21.03.2007 22:44:52 »

en nyt välttämättä sanoisi että uskoni horjuu vaikka välillä tuntuu juuri tuolle mitä kuvailit.

itselläni se ehkä johtuu enenmän siitä että nykyään saa tienlaisille ihmisille selitellä miksi uskon tähän tai tähän asiaan...jotenkin mielestäni uskon sellaisiin asioihin joihin ei valtaväestö varsinkaan täällä suomessa usko.

no nyt olen alkanut pikku hiljaa kuitenkin oppimaan etten enää viitsi juurikaan omia uskomuksia ja vastaavia selitellä kuin sellaisilla joiden koen olevan niistä aidosti kiinnostuneita tai uskovat siihen mihin minä itse.

jotenkin ajoittain vain iskee tavallaan sellainen turhautumisen tunne että olenko yksin täällä maailmassa uskomassa siihem mihin uskon...tuolla toisella topicilla tuo esmiraldan laittama testi piti kohdallani paikkansa paremmin kuin hyvin ja kertoo myös jollain tavalla siitä miten omaa elämääni elän samoin kuin lapseni...kaikki nämä tälläiset joidenkin mielestä yliluonnolliset jopa "epänormaalit" asiat ovat meidän perheessämme taas ihan arkipäivää...
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 21.03.2007 23:35:24 »

Niin kuin tuossa jo kirjoitinkin,niin saatan kyllä nauraakin itseäni,koska syvällä sydämessäni tiedän,että tämä on minun polkuni.

En ole vaan aikoihin kokenut ilman mitään syytä tällaista olotilaa.
Ehkä tuota Jadeanian kuvaama turhautuneisuus.

Ja kyllä,se on ei ole yksinäisyyttä,jonka toinen ihminen voisi korvata,vaan halua olla itsensä kanssa.
Taas tulevat kuvaan nuo joutsen ystäväni.Odottelevat vesien sulamista muutaman km:n päässä pellolla.

Olen sinne ajanut kolmena päivänä,enkä tunne siellä yksinäisyyttä.
Minä vain katselen ja kuuntelen niitä ja joku kumma kaipuu nousee pintaan.
Myös sydänchakra avautuu ja lämpö ja hyvän olon tunne leviää rintaan.
Tänään heitä tepastelikin 32kpl,joten kauneutta riitti.

Peili on myös tuttu väline ja rukoukset.Taidan työllistää jo aikamoisen enkelikaartin alituisilla kysymyksilläni,pyynnöillä ja kiitoksilla.
Elämääni olen suhteellisen tyytyväinen.Sen vuoksi ihmetyttääkin näin voimakas reaktio.
Rasituksesta ei paljon voi puhua,kun nukun yöt ja välillä koko päivänkin.
Ehkä jokin uusi on aukeamassa,joka vaatii itsekseen oloa.Kuten eräs ystäväni viestitti,synkimmän pilven takaa se kirkkain aurinko paistaa. smitten

tallennettu

Kairos
Vieras
« Vastaus #4 : 22.03.2007 00:12:17 »

Smiley

Olen tässä parin viime viikon ajan kokenut TAAS tuota vuoristorata vaihetta.Väsyttää,pää särkee,rajuakin kiukkua ilman syytä sekä syvää yksinäisyyden tunnetta.

Ehkä "selittämätön" on omaa laajentumistasi tähän hetkeen.
Siis ei vain ylösnousemusta vaan myöskin alastulemusta.

Kenties olet intensiivisemmin oma selittämättäkin selvä oma itsesi
sitä vasten, mitä koet tällä... haavaa.

Lainaus
Kiukku on niin voimakasta,että jo se pitää minut pois ihmisten ilmoilta.Puhelin on äänettömällä ja nukun paljon.
Kiukuttelin johonkin avaruuksien suuntaan,että en minä tällaista enää halua,jos ei ikinä rauhoitu. tickedoff

Koen paljon samansuuntaista. Leave me alone...

Olisikohan tämä perhosentoukan kuoriutumista esiin
jälleen yhdensorttisesta kotelostaan? Omassa rauhassaan nahan luontia...

Lainaus
Kyllä,pistän olotilani taas ylösnousemusoireiden piikkiin.
Nyt tässä itseäni jo hieman naureskelenkin.Mutta aloin jo kapinoida koko juttua vastaan ja siitä on todella pitkä aika,kun olen kyseenalaistanut näin voimakkaasti. Shocked

Onkin kaiketi hyvä kyseenalaistaa koteloa ympärillään.  Wink
Jotta voi tuoda siihen kuoriutumista edistäviä energioita,
alastulemuksen voimia.

Lainaus
Aina silloin tällöin olen hetken miettinyt,onko kaikki se mihin uskon aitoa,todellista.Sitten kelaan taakse päin kokemuksiani,enkä voi niitä kiistääkään.

Pidän sinua itseäsi todellisempana kuin mitään, mihin ikinä uskot.
Aitous on vain takuutodistus, jonka päiväys jää muutoksen jalkoihin.
Onneksi itseään voi päivittää uudelleen...

Lainaus
Vahvasti olen kyllä edelleen veneessä,mutta käykös teille muille ajoittain myös tällaisia uskon kriisejä?
Entä oletteko kokeneet vastaavanlaista oireilua,kun tuossa alussa kuvailin?

Uskomatta paras! Sillä uskonvaraisuus vasta sijaa tietämistä ellei peräti torju sitä. Kaikella on kuitenkin aikansa...

Lainaus
Että olikos se vain parin viikon rauhan aika,vai olenko ainoa ärrimurri? Angry   2funny

Olet. Me muut olemme jo täydellisiä.  Grin angel

*eikun änkee takaisin koppiinsa räksyttämään*

smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 22.03.2007 00:51:41 »

Kiitos Kairos! smitten

Sait minut oivaltamaan jotain tärkeää,, :Smiley
Ja jopa nauramaan!Siitä SUURI kiitos!

Taitaa olla parasta vetää nämä tuntosarvensa takaisin koteloon,ja siirtyä unten makeille maille,,

smitten  angel
tallennettu

Sula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 22.03.2007 11:01:10 »

Chandra kiltti, voit pyytää/rukoilla helpotusta ylösnousemusoireisiin  angel

Jos tuntuu uutta pukkaavan liian nopeaan (tiedän tunteen) niin pieni pyyntö yläkertaan tahdin hidastamisesta.. mulla ainakin auttanut. Myös maadoittuminen tärkeää.

Ihanaa nuo joutsenet  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #7 : 22.03.2007 11:58:11 »

Smiley

Chandra..  smitten

Sinä olet hyvin herkkä ja vahvasti tunteva ihminen ja varmasti hyvin pitkällä henkisellä polullasi! Sen huomaa sinusta, olet aito ja vahva.

Kaikilla on joskus usko horjunut.

Tai no minulla se ei ole uskon horjumista, minulla on aina vakaa tieto ja luottamus siihen mihin uskon, mutta välillä en välitä siitä, lakaisen kaikki kykyni ja viisauteni maton alle ja leikin että en tarvitse niitä.

On ollut aikoja, jolloin olen halunnut etsiä elämääni muista ihmisistä ja päihteistä ja siitä sellaisesta hyvin menevästä elämästä. Olen antanut kaiken vallan haluta kokea ja kokeilla äärirajojani ihmisenä olemisessa ja olen täyttänyt sisäisen rauhan melulla ja levottomuudella.

Nyt on aika seesteinen kausi, tai olen siellä aallon harjalla, saan oivalluksia ja tunnen että olen tasapainossa itseni ja ulkomaailman kanssa. En tunne tarvetta vetäytyä kuoreen, enkä myöskään tarvetta antaa itseäni ja elämääni tämän oravankehän pyöritykseen niin että todella unohtaisin itseni ja sisäisen hyvinvointini vaalimisen.

Yksinäisyys, kiukku... Tiedän.. Olen huutanut niin monta kertaa avaruudelle ja vaatinut sieltä kirosanojen kanssa jotain taivastyyppiä ilmestymään minulle ja vaikka lyömään kristallivaltikalla päähän, että pääsisin taas tielleni.  Smiley

Hyvää se kiukkuaminen ja eristäytyminen tekee. Tutki sielusi sopukoita ihan rauhassa, esitä ne miljoona miksi-miten-milloin-kysymystä itsellesi saamatta niihin vastauksia ja turhaudu sydämesi kyllyydestä!  Wink Se jos mikä saa vuoret siirtymään, vaikka se ei hetkessä kovin konkreettisesti näy. Anna itsellesi lupa ja hyväksyntä kokea juuri niin kuin koet.

Ja vaikka et ehkä halua huomata, etkä ole nyt herkimmilläsi niille värähtelyille, on sinun ympärilläsi paljon auttavia rakkaudellisia valo-olentoja, jotka lempeästi huvittuneina hymyilevät sinun kamppailullesi ja tukevat sinua koko ajan.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 22.03.2007 13:13:08 »

Hmmm.. eikös se mennyt jotenkin niin,
että vaikka huomenna maailma loppuisi,
niin silti tänään vielä istutan omenapuun? Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 22.03.2007 23:40:09 »

Kiitos teille kaikille kommenteista! smitten

SULA!Tuota en todellakaan ole tehnyt.Täytyypi pyytää nyt tässä vaiheessa vauhdin hidastamista.Olen vaan sellainen äkkiä ja paljon,miettimättä aina mihin se johtaa. knuppel2

Ja SITD,käytin tosiaan ehkä vääriä sanoja uskon horjumisella.Tarkoitin juuri tuota,miten sen itsekin koit tuntevasi.Eli tiedän sisimmässäni,mutta joskus ote herpaantuu ja haluaa irti siitä kaikesta.
Ja luulen että ympärilläni olevat valo-olennot suorastaan kippurassa nauravat,että joko se taas hakkaa päätään seinään. Grin  knuppel2

Maadoitan toki itseäni ja muutamat läheiset pitävät siitä puolesta huolen.
Työskentelen kuitenkin paljon Reikin parissa.Hoitaessa ja kursseilla menee väkisinkin sinne ylöspäin,ja siksi putoaminen on välillä rankkaa.Ei enää haluaisi sitä arkista ja joskus niin vaikeaakin eloa.

Mainittakoon vielä,etten näissä fiiliksissä ota asiakkaita,koska en koe omaa oloani kovinkaan voimaantuneeksi.

Mutta meneväthän nämä aina ohi.Ja Sula,tänään todella pyydän hidastusta. Wink

smitten  angel

Atha Maaret tuolla olikin aloittanut topicin puoleensa vetämisen laista.
Siinä on yksi asia,joka ei aina mene läpi uskoni.Olen toki seurannut pitkään ko.juttua ja ihmissuhteissa se toimiikin,mutta siinä on porsaan reikä.
Vaikka miten seuraat ajatuksiasi ja toiveitasi,silti ne eivät mene haluttuun suuntaa.Niin,se selitetään karman läksynä,vaan silti kyseenalaistan tätä hieman.Siitä ei ole mitään konkreettista totuutta.Et voi sitä nähdä,etkä kokea niin kuin itse sitä näyttöä kaipailen.

Kyllä tietyt asiat ovat menneetkin niin,mutta nuo lupaukset ovat jossain teksteissä todella suuria.En nyt ole mitään erityistä pyytänyt,mutta onhan sitä ajatuksiaan tarkkaillut.Samoin anteeksi annon ja pyytämisen kanssa.Aivan vakuuttunut en ole,koska on helppoa sanoa,ettei onnannut,karmallinen juttu.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 22.03.2007 23:51:08 »

Kaikilla on joskus usko horjunut.

Tai no minulla se ei ole uskon horjumista, minulla on aina vakaa tieto ja luottamus siihen mihin uskon, mutta välillä en välitä siitä, lakaisen kaikki kykyni ja viisauteni maton alle ja leikin että en tarvitse niitä.

Sama täällä.  Cheesy
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 23.03.2007 09:39:11 »

Joskus ihan yksinkertainen pyyntö on parasta..

Hidastusta sinulle..  smitten  angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 23.03.2007 11:22:31 »

Lainaus
Atha Maaret tuolla olikin aloittanut topicin puoleensa vetämisen laista.
Siinä on yksi asia,joka ei aina mene läpi uskoni.Olen toki seurannut pitkään ko.juttua ja ihmissuhteissa se toimiikin,mutta siinä on porsaan reikä.
Vaikka miten seuraat ajatuksiasi ja toiveitasi,silti ne eivät mene haluttuun suuntaa.Niin,se selitetään karman läksynä,vaan silti kyseenalaistan tätä hieman.Siitä ei ole mitään konkreettista totuutta.Et voi sitä nähdä,etkä kokea niin kuin itse sitä näyttöä kaipailen.

Meille annetaan sitä, mitä me uskomme ansaitsevamme ja joka on sielumme, ei egomme toive.

Esimerkiksi vaikka tällainen, että oma elämänpolkuni on vienyt minua kaupungista toiseen. Olen tiennyt, että minun täytyy muuttaa tänne ja tänne, mutta minulla ei ole ollut aavistustakaan siitä, miten saan sen asian onnistumaa tällä käytännön tasolla. Niinpä olen kirjoittanut itseleni aarrekartan - eräänlaisen toivelistan - ja merkannut siihen hyvin tarkkaan esimerkiksi sen, millaisen asunnon haluaisin ja miten haluaisin muuttotavaroiteni päätyvän uuteen kotikaupunkiini, samalla pitäen tuon mielikuvan tarkasti mielessäni. Ajan saatossa asiat ovat sitten järjestyneet, joskus erittäinkin nopeasti - olen muuttanut nopeimmillani viikon sisään, jonka aikana olen löytänyt asunnon, saanut muuttoon rahaa ja muuttokyytikin on järjestynyt! Cheesy

Jos epäilee, etten kuitenkaan saa tätä, et sitten saa sitä. Jos halu on egopohjainen esim. haluan lisää rahaa, vaikken oikeasti tarvitsekaan sitä, niin toive ei toteudu. Universaaleista laista yksi on se, että samanarvoinen vetää puoleensa samanarvoista Wink

Joskus toiveen toteutuminen voi viedä aikaa, sillä tässä fyysisessä maailmassa aika kuluu hitaammin kuin henkimaailmassa, jossa aikaa ei itseasiassa ole. Esimerkiksi vaikka muuton yhteydessä henkimaailma ei voi tehdä niin, että se ajaa vuokra-asunnosta sen nykyisen asukkaan pois paljaan taivaan alle, jotta sinä saisit sen asunnon itsellesi tässä heti pikimmiten! Grin Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja siksi asioiden järkkääntyminen voi kestää hyvinkin kauan - joskus jopa vuosia.

Minulla kaikki toiveeni ovat tähän mennessä toteutuneet ennemmin tai myöhemmin. Suurien toiveiden, kuten muuton, lisäksi minulla on ollut paljon pikkuisia toiveita, joiden hedelmistä olen saanut nauttia. Uusin nautinto on se, että eräs lehti julkaisee sarjakuvani ^______^ En koskaan ajatellut, että haluaisin omaa sarjista myyntiin, mutta tein niin paljon töitä tuon sarjakuvan eteen. Se ei menestynyt kisassa, jonne lähetin siitä kopion, joten toivoin, että tämä sarjakuvalehti, joka sarjiksen nyt julkaisee, ottaisi sen julkaistavakseen. Julkaisupalkkio olisi ihana lisä muuttorahastooni, puhumattakaan siitä ajatuksesta, että työni saattaisi ilahduttaa ja insiroida toisia piirtäjiä.
Mielessäni kuvittelin itseni lukemaan tuota sarjakuvaa kyseisestä lehdestä. Seisoin kaupassa ja katselin sitä lehtihyllyn luona.

Muutama viikko ja tapahtuma on todellista! Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 23.03.2007 12:37:32 »

Tällä hetkellä horjuu ja pahasti.  tickedoff Olen vähän pihalla, että mikä liittyy mihinkin.  uglystupid2 crazy2 idiot2 Mutta kyllä se tästä selvinnee piankin, kun yhteys on ollut entistä vahvempi ja vastauksia saanut entistä ripeämpään. Olisiko minullakin nyt vähän liian kovaa tahtia, kun ei meinaa todella perässä pysyä.  :Smiley Kiitos Chandra ajankohtaisesta aiheesta!  smitten
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #14 : 23.03.2007 13:45:02 »

No kyllä horjuu!

Olen tänään taas yllättänyt itseni tivaamasta Jumalalta, että miksi hän minua niin vihaa...

Välillä olo rauhoittuu ja huomaan, että olen omalla laiskuudellani ajautunut tiukkaan paikkaan, mutta aika äkkiä taas tapahtuu jotain, mikä saa minut raivon valtaan ja marttyyrinä huokailemaan elämän epäoikeudenmukaisuutta.

buck2 buck2 buck2
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: