Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horjuuko uskosi?  (Luettu 17768 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 23.03.2007 13:47:13 »

Vierailehan uskokeskustelussa  !   2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 23.03.2007 16:25:24 »

2funny

Te olette niiiin ihania!!!
Ja tukea ja iloa antaa sekin,että muut kiukkuavat samalla tavalla.
En ole ainoa! smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 23.03.2007 19:20:04 »

Itse asiassa odottamani "pikku yllätyskäänne" tuli tänään mutta ei se perusasennetta muuta, että edelleen uskon mielen voimalla luomiseen ja jälleensyntymä- valaistussysteemiin. Eikö kaikki koetukset pidä ottaa karman puhdistamisena, oli kyse suhteista tai töistä tai rahasta? Sillä jos jokin meitä ohjaa, se tietää.. jos jokin meitä ohjaa, se osaa tuoda meille kaiken.. mitä pitää kokea.

Kerran minulle joogaohjaaja sanoi näin. "Et kenties ole valinnut osaasi, vaan Kosminen tietoisuus tuo sinulle ne kokemukset mitä pitää. Ei siis syytä huoleen." Tuon hän sanoi kun eräänä kesänä oli tiukkaa+masentavaa, nyt ei onneksi ole sellainen tilanne, mutta tuntuu kuin vuodesta toiseen jokin jarruttaisi taloudellista vapautta.. nyt onneksi olen voiton puolella, mikään tuskin menee enää aivan pieleen, riippuen nyt siitä mitä se Kosminen mieli ajatteli keksiä.  Cool

Silloin ei tosiaan olisi jaksanut seuraavana keväänä samaa vääntöä, mutta kesä oli parempi jo (2005). Ja tämä kesähän menee tunnetasolla ihan iisisti. Ja tällaiseen saumaan jopa miekkonenkin muistaa taas, eräs. Täytyy nyt todella miettiä tämä suhde seksiin, että onko siitä mennyt hohto kokonaan, tai flirttiin.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.03.2007 19:51:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 23.03.2007 20:56:31 »

Näen tuon asian niin,että meillä on kyllä jokin kartta ja tietyt nautinnot/koettelemukset valmiina.
Itse me kuitenkin viime kädessä ne ratkaisut teemme,miten nuo asiat hoidamme.Niin ja tietenkin ihmiset,jotka kulloinkin samaan suunnitelmaan kuuluvat.

Jälleen syntymään on helppo uskoa,enkä yleensä kovasti uskomuksissani horju.Tämä nyt vaan oli tällaista voimakasta kiukku aikaa.
Ja tosiaan,ihan ilman konkreettista syytä.Kunhan kiukuttelin ja sitten nuo muut tuntemukset vielä.Kukaan ihminen ei minussa noita tunteita herättänyt. Smiley
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #19 : 23.03.2007 21:27:42 »

Minä olen saamassa uskoani takaisin  smitten Kiukuttelin oikein kunnolla tänään ja sitten päätin ottaa ohjat omiin käsiini ja ostin heinäkuuksi reissun Nepaliin ja jopas tulikin euforiset fiilikset  Grin Sinne sitten vaan!  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 23.03.2007 22:17:26 »

Rauhoittuneempi olen minäkin. Smiley
Vielä kuitenkin sellainen,että en olisi kotona,jos joku oven takana pimpottelisi.

Mutta sinäpä Ardith ihanan ajatuksen keksit!Nyt iloista odotusta vain.
Paljon on ainakin katseltavaa,, Cool

tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #21 : 23.03.2007 22:40:59 »

Rauhoittuneempi olen minäkin. Smiley
Vielä kuitenkin sellainen,että en olisi kotona,jos joku oven takana pimpottelisi.

heh, minäkään en ollut  Cool
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 24.03.2007 11:03:07 »

Minä olen saamassa uskoani takaisin  smitten Kiukuttelin oikein kunnolla tänään ja sitten päätin ottaa ohjat omiin käsiini ja ostin heinäkuuksi reissun Nepaliin ja jopas tulikin euforiset fiilikset  Grin Sinne sitten vaan!  smitten

voi kun kuulostaa ihanalta...toivotan sinulle oikein hyvää matkan odotusta ja sitten kun olet joskus lähdössä niin oikein antoisaa matkaa...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 24.03.2007 12:10:22 »

Smiley

Olen tässä parin viime viikon ajan kokenut TAAS tuota vuoristorata vaihetta.Väsyttää,pää särkee,rajuakin kiukkua ilman syytä sekä syvää yksinäisyyden tunnetta.
Silti en yksinäisyyteeni kaipaa ihmisiä,vaan jotain selittämätöntä. idiot2

Kiukku on niin voimakasta,että jo se pitää minut pois ihmisten ilmoilta.Puhelin on äänettömällä ja nukun paljon.
Kiukuttelin johonkin avaruuksien suuntaan,että en minä tällaista enää halua,jos ei ikinä rauhoitu. tickedoff

Kyllä,pistän olotilani taas ylösnousemusoireiden piikkiin.
Nyt tässä itseäni jo hieman naureskelenkin.Mutta aloin jo kapinoida koko juttua vastaan ja siitä on todella pitkä aika,kun olen kyseenalaistanut näin voimakkaasti. Shocked

Aina silloin tällöin olen hetken miettinyt,onko kaikki se mihin uskon aitoa,todellista.Sitten kelaan taakse päin kokemuksiani,enkä voi niitä kiistääkään.

Vahvasti olen kyllä edelleen veneessä,mutta käykös teille muille ajoittain myös tällaisia uskon kriisejä?
Entä oletteko kokeneet vastaavanlaista oireilua,kun tuossa alussa kuvailin?

Että olikos se vain parin viikon rauhan aika,vai olenko ainoa ärrimurri? Angry   2funny

Chandra! Viimeinkin ehdin istahtamaan tähän tekstisi ääreen.

Tuttua tuollainen on minullekin. Koen ne ikäänkuin sykleinä, spiraaleina, jolloin palaan johonkin samaan pisteeseen, kuitenkin edellisen pisteen yläpuolelle. Ja joudun katsomaan taakseni. Edellisen pisteen kohta, missä elämäni on havahtunut löytämään jotakin ihmeellista, sen huuma on heikentynyt. Ja olen vaatimassa sekä itseltäni että ympäristöltäni jotakin uutta. Haluan kasvaa, kehittyä. Ja on vähän hyväkin pysähtyä ja katsoa mitä tuli mukaan, mitä tosi tärkeää ja mitä tarpeetonta.

Healing-prosessi on ainakin minulla pysähdyksissä. Vaistosin jossakin tilanteessa, että jotakin puuttuu. Piti jättäytyä ja alkaa penkomaan enemmän itseä. Ja taas uusi uudenlainen pyöritys ja kaaos.

Anteeksi, kun en vielä lukenut muiden ajatuksia, joten itseriittoisesti suolsin tässä omani, enkä vielä jaksanut/ehtinyt käydä sitä suodatinta läpi, mitä muut asiasta ajattelevat.

Mutta ajatuksellani mukana!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 24.03.2007 12:18:52 »

en nyt välttämättä sanoisi että uskoni horjuu vaikka välillä tuntuu juuri tuolle mitä kuvailit.

itselläni se ehkä johtuu enenmän siitä että nykyään saa tienlaisille ihmisille selitellä miksi uskon tähän tai tähän asiaan...jotenkin mielestäni uskon sellaisiin asioihin joihin ei valtaväestö varsinkaan täällä suomessa usko.

no nyt olen alkanut pikku hiljaa kuitenkin oppimaan etten enää viitsi juurikaan omia uskomuksia ja vastaavia selitellä kuin sellaisilla joiden koen olevan niistä aidosti kiinnostuneita tai uskovat siihen mihin minä itse.

jotenkin ajoittain vain iskee tavallaan sellainen turhautumisen tunne että olenko yksin täällä maailmassa uskomassa siihem mihin uskon...tuolla toisella topicilla tuo esmiraldan laittama testi piti kohdallani paikkansa paremmin kuin hyvin ja kertoo myös jollain tavalla siitä miten omaa elämääni elän samoin kuin lapseni...kaikki nämä tälläiset joidenkin mielestä yliluonnolliset jopa "epänormaalit" asiat ovat meidän perheessämme taas ihan arkipäivää...

Kas, kun huomaan että on mukana,vaikka ei silmäni seuraakaan kaikkea. Se onkin ihmeellistä, että alamme heijasta toistemme maailmaa, sen ajatuksia, pohdintoja ja sanoja kuin kulkisimme jotakin ihmeellista verkostoa pitkin, teemme jonkun reitin itsellemme ja palaamme paikallemme sitä kaikkea ihmettelemään. Voiko tällainen foorumi olla jonkinlainen miniverkosto siitä, mitä jotkut esoteerisen opin omaavat henkilöt puhuvat maan ympärillä kehitystä energiaverkostosta?`Huuh!  Shocked

Mutta Jadeania, mielestäni uskon saa ja tuleekin horjua. Minusta on hyvä niin, että usko on liikkuvassa tilassa. Se muuntuu. Olemmehan jo historiassa nähneet näitä dogmeja, joihin tartutaan periaattelisen sisukkaasti ja mikään ei saa muuttua.

Joskus ajattelen ja sanonkin sen ääneen, jos kysytään. 'En minä tiedä. Luulen vain näin. Minun on hyvä ajatella , jopa tällä hetkellä uskoa näin. Mutta minun pitää saada kokea ja nähdä jotakin enemmän'....Vaadin siis myös koko ajan uskoltani jotakin. Vaadin itseni kasvua sen avulla. Muuttumista.

Ja oikeastaan, kenelle minä olen tilivelvollinen elämästäni?! Muille kuin itselleni!

Fyysinen olemukseni vaatii ja kaipaa kuitenkin kauheasti jotakin konkreettista. Yksi on tällainen kirjoittelu.
Ja sieluhan nauraa onnesta tällaisen kanssa!  Grin
« Viimeksi muokattu: 24.03.2007 12:24:03 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 24.03.2007 12:26:50 »

Tästä nyt tuli vähän yksinpuhelua!  Grin

Aurinkoisena ihanana aamuna, ulkonahan nyt pitäisi jo olla...

Mutta minä odotan iltaa.

Arvatkaapa miksi?

Chandra odottaa joutseniaan. Minä odotan pöllöjäni.
Chandra näkee niitä auringon valossa. Minä kuulen pöllöni iltahämärissä.

Näin me ollaan erilaisia. Mutta symboloitkoon linnut meidän ajatustemme lentoa. Linnut olemuksellaan antaa niihin vauhtia. Eikö Vain?! Saavutamme uusia sfäärejä, kun peilaamme jotakin heidän vapauteensa nousta korkeuksiin.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #26 : 24.03.2007 12:40:45 »

Tästä nyt tuli vähän yksinpuhelua!  Grin

Aurinkoisena ihanana aamuna, ulkonahan nyt pitäisi jo olla...

Mutta minä odotan iltaa.

Arvatkaapa miksi?

Chandra odottaa joutseniaan. Minä odotan pöllöjäni.
Chandra näkee niitä auringon valossa. Minä kuulen pöllöni iltahämärissä.

Näin me ollaan erilaisia. Mutta symboloitkoon linnut meidän ajatustemme lentoa. Linnut olemuksellaan antaa niihin vauhtia. Eikö Vain?! Saavutamme uusia sfäärejä, kun peilaamme jotakin heidän vapauteensa nousta korkeuksiin.

Liityn puheluusi.  Grin Näin se on. Eläköön erilaisuus ja linnut!  smitten Linnut toimivat monesti viestintuojina näissä uskonasioissa. Tuoden lohtua ja varmistusta asioihin.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 24.03.2007 19:53:38 »

Täälläkin on laitettu pökköä pesään..ajatuksia, tunteita, tuoksuja ja tapahtumia enemmän ja nopeammin kun pystyn käsittelemään. Ryömisin sängyn alle piiloon, jos en miettisi paljonko satuu kun se romahtaa Angry.
Oikeesti, ihan kun nyt huudettais että hyppää vaan kalliolta ja levitä siivet-sillai sitä lentämään oppii Tongue
Onneksi kerkisin nauttimaan tasaisen ihanasta elämästä pari kk-tulipahan kauniita muistoja.
Ylhäältä olen pyytänyt hidastusta, mutta kierrokset vaan kasvaa valon lisääntyessä coolsmiley. Kaipa tää oikku on parhaimmillaan paineessa, mut kerkisin jo tottua siihen että asioita saa rauhassa purra ennen nielemistä.. Huh Onko tää nyt sitä 9 vuoden painetta, ennenkuin saadaan helpotusta? Vaikka vahvastihan tää Elämältä maistuu/tuoksuu.
*lähen hakkaamaan säkkiä..pakko tehdä jotain..*
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 24.03.2007 20:10:17 »

Muistakaa nämä asiat.

Kaikella on tarkoituksensa, myös viivästyksillä.

Asiat voivat ratketa onnellisesti.

Jotkut asiat voivat ratketa nopeammin kuin halusitkaan.

smitten
« Viimeksi muokattu: 24.03.2007 20:39:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 24.03.2007 20:17:07 »

Kun luin Esmiraldan ajatuksia tuossa,niin mieleeni tuli juuri tuo,että linnut ovat Taivaallisten viestien tuojia.

Ja hups,sieltähän se tuli vastaan Rakkauden valon kirjoittamana.
Kyllä tämä verkostomme toimii.Samoin telepaattiset sanomat toimivat nykyisin nopeammin ja useammin kuin vielä esim.vuosi sitten.

Esmiralda,samoin minusta tuntuu,että uskoa kuuluukin aika ajoin hieman kyseenalaistaa.Se juuri on se suoja,ettei lähde minkä tahansa lahkon perässä haahuilemaan.Ja jos johtaja käskee vaikka vuorelta alas hyppäämään,niin sinnehän rotkoon retkahtavat.

Kaikkea uutta aina tarkkailen pitkään,maistelen ja mutustelen.Mikään ei saa minulle tuntua pelottavalta.Sellaiset lopettaisin alkuunsa.
Nämä perin tutuiksi käyneet ylösnousemus oireet ovat ainoita,joita pitänee käydä läpi.Eivät ne aina kurjalta tunnu,välillä vaan kyllästyttää ja kiukuttaa. tickedoff  2funny

tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: