Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puoleensa vetämisen laki - kuinka saat sen mitä sydämesi haluaa?  (Luettu 66037 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #45 : 31.03.2007 16:17:23 »

Lainaus
ja tietenkin, että paitsi olen  askendentti skorpioni
niin omaan tuollaiset "kuoleman avaimet" kartallani,
(jos nyt muistan oikein, niin tuo  saturnus rapu ja 8.huone)
kuten eräs astrologi totesi. :Smiley

Mulla on nämä samat- mitkäs kuoleman avaimet mulle on oikeen annettu..? Shocked
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 31.03.2007 17:09:08 »

Hei, mutta meidat ja muut on luotu ELAMAAN?  Shocked
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #47 : 31.03.2007 21:47:10 »

Jokainen kuolee ajallaan ja sillä tavalla, jon ka on valinnut itselleen ennen kuolemaa - näin siis minun näkemykseni mukaan. On hyvin vaikeaa mennä sanomaan toisen sielun suunnitelmaa tuntematta, onko "hyvä" vai "paha" asia esimerkiksi se, että läheinen henkilö joutuu makaamaan letkujen varassa puoli kuolleena. "Paha" asia sitten, jos henkilöä ei vain päästetä lähtemään (toisaalta kukaan ei jää tänne ikuisesti eli siirtyminen tästä tasosta kuolleitten tasolle vain siirtyy ja hidastuu). "Hyvä" asia sitten, jos sielu on valinnut makaavansa letkuissa jopa vuosia ennen kuin siirtyy kuolleitten tasolle.
Samoilla linjoilla Atha (kuuluuko kuuluuko  Wink ), tuo letkuissa makaaminen vaikuttaisi aika kutkuttavalta tilaisuudelta sen valinneelle kehittyä sen ei-fyysisen olevaisuutensa kautta, liikkua missä tahansa milloin tahansa energiakehostoineen. ja sittenkin, miten suuri opetuksen lahja sekin makaaminen on kaikille niille ympärillä eläville, ja miten kunnioitettava "taakka" roolinsa valinneella.

Se kuoleman toive muuten tuli päähäni niin päin osin kuten jo sanottukin on, että toiselle sen helpotukseksi toivomalla toivommekin kenties itsessämme hyväksymättömän osasen katoamista elämästämme. Kuvittelen että semmoisen ajatuksen lähettäjälle asia palaa aina takaisin niin kauan kuin se on selvitetty, sillä välin en usko kuolemaankaan toivomalla jollei sen kulloinenkin työpari ole taajuuksissa siten sopinut. Kuolemahan on vain "tekninen" juttu, elämä on olemistaan kuitenkin, kuolemasta huolimatta.

Ja mitä tulee vielä siihen sydämensä toiveen saamiseen tietoisestikin Smiley olen kelluvassa tilassa sen suhteen, ajautumassa siihen mihin kuuluukin. Eli ihan ajatellulle päivälle en ole saanut vastauksia (kas kummaa  :Smiley ) mutta täydellisessä synkronismin virrassa palaset näkyvät napsahtelevan, yksi ei voi tulla ilman kuudettatoista ja kahta kolmasosaa  :Smiley outellaan siis.  angel
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #48 : 31.03.2007 22:30:16 »

Olen toivonut kuolemaa toiselle sellaisessa tilanteessa kun tuntui ettei enää hetkeäkään jaksa katsella kuinka ihminen tuhoaa sekä omaa että läheistensä elämää. En koe että siitä olisi aiheutunut kenellekään pahaa, oma viha ja turhautuneisuus siinä vain purkautuivat "terveellä" tavalla...  Huh Nykyään asiat ovat onneksi paremmin ja olen iloinen ettei toiveeni sittenkään toteutunut!  angel
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 02.04.2007 23:28:56 »

Tänään tapahtui pikkuinen puoleensa vetämisen tapahtuma. Olen useita vuosia haaveillut mustista talvikengistä, joissa varsi olisi pitkää pörrökangasta. Minulla ei ole kuitenkaan ollut varaa eikä intoa ostaa sellaisia kaupasta (koska ylipäätään hyviä kenkiä on vaikeaa löytää), eikä kirpputoreillakaan ole sellaisia vastaan tullut - kunnes tänään! Kuopiosta (olen matkoilla) löysin juuri sellaiset kengät, joita olen ihastellut pitkään, erittäin hyväkuntoiset, hntaa jopa mahtavat 2e ^________________^
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 04.04.2007 17:51:08 »

Sain eilen käsiini minulle ihka uuden numerologian kirjan, kun manifestoin uutta ja parempaa tietoa aiheesta. Tähän mennessä siinä on ollut todella paljon mielenkiintoisia juttuja ja ihan eri lasku tavat kuin edellisessä opuksessa. Lisäksi olen kuullut, että hlö. joka kirjoitti sen on "guru" alallaan (Gladys Lobos: numerologian taikaa, suom.Annina Kyrklund 2003) Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #51 : 04.04.2007 19:14:58 »

Hyviä esimerkkejä. Tarkkailen jatkuvasti

-mitä kaikkea voi saada pienellä rahalla, löydöt
-miten voi vetää rahaenergiaa vaivatta luo
-mitä kaikkea muuta voi vetää luo, muunlaista vaurautta
-miten pidetään kaikki liikkeessä tasaisesti niin että kun minulle tulee, minä annan muille
-jne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 06.04.2007 15:18:52 »

Kuoleman toivomisesta on enemmän vahinkoa itselle.

Millä tavoin esimerkiksi? idiot2
Menetänkö esim. työpaikkani, jos toivon jonkun kärsimysten loppuvan
tai toivon, että v*ttumainen henkilö kuolee?

Aika halpa hinta yhdestä ihmishengestä, kuten mikä tahansa
kuolemaa pienempi asia ja uuden työpaikan tms. saa aina. Smiley

Jos toivon toiselle kuolemaa ja kuolenkin itse,
niin mielestäni siinä ei ole mitään pahaa.
Transformaatio ei minun ajatusmaailmassani ole mikään
paha tai surullinen asia. Smiley

Täten myöskään sairaus ei ole paha asia,
koska se johtaa vääjäämättömästi kuolemaan,
kuten elämä itsekin.

Mikä siis muuttuu kuoleman toivomisella toiselle? Smiley

Millä tavoin sinun egoasi on loukattu, Sasha?

LOL! Cheesy 2funny
Ei mitenkään.

Se ei aina tarkoita, että jos pohtii ääneen tiettyjä yleisesti
negatiivisiksi miellettyjä asioita tai tabuja,
että siellä taustalla olisi jokin negatiiviseksi koettu asia. Grin

Aina ei kannata leikkiä psykologia muille. Wink
« Viimeksi muokattu: 06.04.2007 15:36:19 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #53 : 06.04.2007 16:41:37 »

... mahtavat 2e ^________________^
Ai kun ihanaa, löydöistä saa aina hyvän mielen  Cheesy
angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 08.04.2007 09:59:58 »

Eilen aamulla kun aloitin lehden lukemisen, avasin sen jostain syystä takasivulta ja selasin siis alkuunpäin. Eka juttu mikä osui silmiini oli ilmoitus numerologian kurssista  2funny

Mutta rahaa eikä duunia vaan näy. Taidan niiden kohdalla tehdä jotain väärin  Cry Huh
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #55 : 08.04.2007 10:09:45 »

Entäpä opiskelu kirjasta - kirjastossakin saattaa joku opus olla  :Smiley smiley6600 coolsmiley

Nuo kurssit ovat AINA ihan älyttömän kalliita - ei mullakaan ole niihin varaa, vaikka mieleni tekisi ...
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 08.04.2007 10:21:40 »

On mulla tuo Gladysin kirjoittama kirja..ja melkein kaikki numerot, mitä olin laskenut eräästä toisesta teoksesta, muuttuivat  Shocked
Tässä on nyt sitten 130 sivua todella tajunnan avartavaa tietoa, mutta pikku flunssassa en jaksa syventyä.
Suosittelen lämpimästi kaikille, joita numerologia kiinnostaa smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #57 : 04.05.2007 16:31:13 »

Energian lyhyt oppimäärä, Maailmankaikkeuden matkaajan käsikirjasta.
Ajatus luo energiani. Toistamalla ajatustani, lähetän siitä koko ajan uusia tilauksia maailmankaikkeuden tilauskeskukseen. Tilauskeskus toimittaa viestini maailmankaikkeuden keskusvarastolle, josta minulle tulee iso kasa tilaamiani ajatuksieni sisältöä suoraan fyysiseen elämääni.

Siinä sitten ihmettelen, kuinka siinä niin kävi, että tuli niiiiiin paljon!

Tästä kokemuksesta viisastuneena, seuraavaksi alan lähettää ajatuksia, joilla tilaan mukavia asioita elämääni. Voin ajatella mitä vain ja visioida että minulla on jo se elämässäni ja huomaan, että tämä tapa toimittaa visioitani nopeasti fyysiseen elämääni. Saan mitä kutsun ja mihin keskityn.

Alan huolellisesti huomioida, etten vahingossakaan ajattele sellaisia, jota vielä sattuu olemaan elämässäni ja jota en missään nimessä halua saada lisää. Nämä ovat yleisesti hyvin tunnettu ja tuttuja, kuten ärtymys, pelko, viha, rahattomuus, työpaikan menettämisen pelko, pelko ettei saa työpaikkaa, väsymys ja tylsyys nykyiseen työhön, katkeruus kumppania kohtaan, hui vaan, tämä listahan osaa kasvaa melkein itsestään.

Onpa näiden ajatuksien kanssa oltava varovainen. Enpä todellakaan halua noita asioita ripaustakaan.

Siispä keskityn kuvittelemaan että kaikki asiani ovat hyvin. Siis kuvittelen, vaikka ne eivät olisikaan. Kuvittelu on ajattelua ja näin luon niitä todeksi, toistamalla.

Onpa tämä helppoa. Miksi tätä ei opetettu koulussa?

* Terveisin maailmankaikkeuden matkaaja .

SariMcGlinnilta..
« Viimeksi muokattu: 04.05.2007 16:33:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 04.05.2007 16:47:36 »

SA
Ajattelet nakojaan samalla tavalla kuin mina- katsoppas leffa-The Secret
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 04.05.2007 16:53:50 »

Lyhyesti sanottuna mita ajattelemme sita vedamme puoleemme-eli ajattelemme vain hyvia asioita!!!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: