Kyllä vain, yksi taas lisää joukkoon, jolla AP-kartan noususkorppari on voimakkaasti alkanut jo vaikuttamaan.
Minulla pluton teemat ovat koko ajan läsnä muutenkin,
ja 8. huoneessa ruuhkaa, mitkä vaikuttavat enemmän mielen syvyyksiin ja pohdintoihin, mutta nyt noususkorpparin ollessa kuvioissa, on konkreettisesti elämän painavimmat asiat tulleet esille ihan käytännön muodossa.
Valmistuin maaliskuussa, jolloin :askendentti:neitsyt oli vielä vaikuttamassa. Muistan ajatelleeni tuolloin, että tämän täytyy nyt olla kaiken uuden alku. Tilanne vaikuttaisi jatko-opintoihini, tuloihini, parisuhteeseeni ja kaikkeen elämisen "hyvinvointiin"
Ja kuinkas sitten kävikään. Uutta alkua paiskataan naamalle oikein olan takaa
Ensimmäiseksi tuli parisuhdekriisi tai niin kuin itse sitä kutsun "2-vuotiskriisiksi"-> pohdintaa tulevaisuudesta: haluammeko samoja asioita, mitkä ovat kummankin itsenäiset tavoitteet ja miten ne vaikuttavat parisuhteeseen? Avopuoliso toi esille asioita, mistä en ole ollut tietoinen lainkaan, vaikka paljon keskustelemmekin. Asiat käytiin läpi ja olemme edelleen syvästi rakastuneita. Tilanne seesteinen taas toistaiseksi
Toiseksi, rakas mummoni joutui yhtäkkiä kriittisessä tilassa sairaalaan. Olemme aina olleet läheisiä mutta nyt meillä on ollut muutaman vuoden 600km välissä ja omatuntoni on riekaleina, koska en voi olla paikan päällä. Kuolema on väistämättä läsnä. Toivon hänelle rakkautta ja parantavia energioita
Olen hakenut tänä vuonna kouluun opiskelemaan alaa, mikä olisi minun elämäntehtäväni uran saralla. Aiemmin en ole sitä tehnyt, koska varmuutta ei ole ollut ja nyt sitä on, sitä alkukantaista, plutomaista voimaa, mikä on ollut läsnä sisimmässäni ja nyt on sen aika tulla ulos.
Allekirjoitan muidenkin huomiot tietynlaisesti ärhäkkyydestä. Ääntä olen pitänyt, ottanut kantaa, ottanut voimakkaamman roolin kaikessa, mitä teen. Tämä puoli on minussa harvinainen, aika korrekti pyrin olemaan muuten jokapäiväisessä elämässä. Mielenkiintoista kyllä, mutta juuri muutamat tuttavani vesimerkeistä ovat tuoneet esille (omalla esimerkillään) että elämä ei ole niin vakavaa ja on hyvä hassutellakin välillä.
Ystävistä myös sen verran, että olen alkanut kyllästymään ihmisiin, jotka vain ottavat, mutta eivät anna mitään takaisin. Tämähän asia on ihan itsestäänselvyys ja kenenkään ei tarvitse olla vapaaehtoisesti "puolikkaassa" suhteessa, mutta sanotaanko näin, että nyt on tullut tietynlainen raja vastaan siitä, mitä siedän ja jaksan.
Olen ennenkin tehnyt raakkausta (taisi silloinkin pluton aspektit olla kuvioissa) ystäväpiirissä ja teen sen nyt uudestaan. Riippuvuussuhteet katkaistaan kovalla kädellä.
Mielenkiinnolla odotan tulevaa vuotta. Oletettavasti tiedossa uusia alkuja ja loppuja ja niiden seurauksia.