Asterix
Vieras
|
|
« : 24.03.2007 19:17:20 » |
|
Pahoittelen heti aluksi hiukan kömpelöä otsikkoa, mutta tänään ajatus ei luista paremmin.
Haen nyt takaa niitä elementtejä, jotka tekevät ihmisestä sellaisen, että se hakee/vetää puoleensa hiukan sellaisia rakastajia ja rakkauksia, joissa pelataan isommilla pelinappuloila ja riskeillä.
Onko se tuo Scorpioni -ja Härkä-vaikutus kartalla?
Itse :na en edes kiinnostu miehistä, jos ne kykenevät tarjoamaan tavallista ja tasaista elämää, vähintään harrastusten pitää olla vaarallisia.
Mutta en nyt sentään mikään retkuihin sekaantuja ole, mutta minua kiehtoo esim. miehet, joilla on esim. valtaa ja valta käyttää valtaansa hiukan kyseenalaisesti. Näitä miehiä on tuttavapiirissäni vähän jo ongelmaksi saakka.
-mieheni on ja eilen hän sanoi, että rakastaa minussa sitä huokuvaa vaarallisuutta, joka viestii, että hommassa on suuri riski polttaa näppinsä pahoin.
Hän sanoo, että ei oikeastaan tiedä kumpaa hän tuntee enemmän, voimakasta viehätystä siitä, että tapani elää on hiukan sellaista, että ikään kuin leikin tulella ja elän veitsen terällä vai halua suojella minua kaikelta tuolta.
Hän on siis itsekin aikamoinen riskinottaja rakkaudessa.
Hän on siis = kumpi ois kivempi..? = rakasta tai kuole = haluan suojella sinua = intohimo/riskinotto, rakasta tai kuole = minä ratkaisen kaikki ongelmasi
Nousu Härkänä ja :na intohimoa, seksuaalisuutta, hyökkäävyyttä ja riskinotto-kykyä kyllä löytyy hänestä.
Minulla; = flirttailevaisuus/jaa, katsos kun rakastan myös sinua.. = seksuaalisuus/intohimo/riskinotto/tulisuus = intohimo/rajuus/tulisuus = rakastan, rakastan.. = no ei vaitiskaan..
Tässä vielä Tanhuan pikakommentit Nousumerkeistämme;
Nousumerkkisi on Härkä
Sinua on tavallisen vaikeata saada vakuuttuneeksi jonkun asian oivallisuudesta. Härkänousuisena haluat varmistua siitä että juttu on ensinnäkin taloudellisesti mahdollinen ja että elämä ei sen vuoksi pääse muodostumaan turhan vaikeaksi. Rakastuessasi unohdat nämä varotoimenpiteet, sillä hallitseva planeettasi Venus ei suvaitse mitään esteitä rakkauden tiellä. Vedät puoleesi palavasilmäisiä Skorpionityyppejä, jotka ovat valmiita hyppäämään tuntemattomaan kunhan juttu vain raapii riittävän syvältä ja sisältää mahdollisuuden katkeraan tappioon.
Nousumerkkisi on Skorpioni
Sinä et hievahdakaan paikaltasi ellei tarjolla ole jotain sinua todella puhuttelevaa tai muuten hiukan vaaralliselta tuoksahtavaa juttua. Mustavalkoisena tyyppinä ryntäät kehiin joko täysillä tai sitten et ollenkaan. Oletat muiden olevan pelissä samoilla panoksilla ja pistät epäröimättä viimeisetkin nappulasi pöytään yhteisen projektin hyväksi. Elämässä täytyy olla haasteita tai se ei ole sinun elämääsi. Kuitenkin vedät puoleesi uskomattoman varovaisia ja materiaalisia Härkä tyyppejä, joiden hitaus ja pelokkuus saa pian sappesi kiehumaan.
Siis Härkä ja Scorpioni-vaikutukset kartoilla tekee sen, että "rakasta intohimoisesti tai kuole" ja sitä paitsi vetää puoleensa, niin myös viljelee ympäriinsä vai..?
Mitä aspecteja olette huomanneet omissa tai muiden kartoissa, jotka viehähtyvät isoista riskeistä rakkaudessa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #1 : 25.03.2007 14:35:02 » |
|
Itse olen mitä ilmeisimmin viehtynyt jossain määrin vaaraan ja jännitykseen. Sitä ei kyllä uskoisi -Härältä, AC- ja - Ravulta. Itse näyn vetävän puoleeni hyvin epävakaita ja impulsiivisia tyyppejä. Ymmärrän, mistä se johtuu - henkinen vakaus on nimenomaan näillä tyypeillä hakusessa ja ehkä he toivovat saavuttavansa sitä minun kauttani. Minulla on kyllä ollut elämässäni monenlaisiakin ongelmia, mutta tasapainottomuus ei ole koskaan niihin kuulunut. Itse saan sitten näiden ihmisten kautta sopivasti (ja suoraan sanottuna välillä liikaakin) draamaa elämään. Yhdistän tämän ominaisuuden astrologisesti aika pitkälle Uraanis-Plutonisiin aspekteihin, Skorpioni-alasolmuun, joka sijaitsee romanssien huoneessa ja yleensä Skorpioniin hallitsevana merkkinä. Vaikka muuten rauhallinen olenkin, minussa on paljon voimaa, intohimoa ja energiaa, joka tarvitsee vain purkautumisreitin. Liian rauhallisessa suhteessa en pääsisi revittämään näin kunnolla tätä tunnepuolta. Omassa tapauksessa useat suhteet ovat olleet karmisia ja Musta Kuu Lilith on näytellyt suurta osaa synastrioissa. Nytkin tapailen erästä miestä, jonka Lilith osuu suoraan Aurinkoiseni päälle synastriassa. Yleensä näistä ei ole juuri mitään hyvää seurannut, joten tuskanhikeä pukkaa. Suhde on koko ajan lopettamisuhan alla, mutta toistaiseksi en ole pystynyt jättämään häntä rauhaan, kuten ei myöskään hän minua. Kompositiokartalla meillä on muuten Aurinko ja Kuu yhtymässä Kaloissa huoneessa 8. Synastriassa kummankin osuu toisen 8. huoneeseen. Ensitapaamisen kartalla AC on siveästi Neitsyessä, mutta Aurinko ja Pluto ovat asteentarkassa yhtymässä Jousimiehessä ja Kuu löytyypi Skorpionista. Täytyy sanoa, että meno on välillä niin hurjaa, että hirvittää tosissaan, miten tässä käy.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.03.2007 17:54:35 kirjoittanut Lilli »
|
tallennettu
|
|
|
|
Dimma
|
|
« Vastaus #2 : 25.03.2007 15:34:58 » |
|
Itse :na en edes kiinnostu miehistä, jos ne kykenevät tarjoamaan tavallista ja tasaista elämää, vähintään harrastusten pitää olla vaarallisia. Juu ja sotkepas tuohon vielä kuuleijonan dramatiikanhakuisuus.. ja venus leijonassa ja yläsolmu skorpionissa.
|
|
|
tallennettu
|
To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #3 : 25.03.2007 16:52:35 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.03.2007 16:55:04 kirjoittanut Theus »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 25.03.2007 16:54:17 » |
|
Itse olen mitä ilmeisimmin viehtynyt jossain määrin vaaraan ja jännitykseen. Sitä ei kyllä uskoisi -Härältä, AC- ja - Ravulta. Itse näyn vetävän puoleeni hyvin epävakaita ja impulsiivisia tyyppejä. Ymmärrän, mistä se johtuu - henkinen vakaus on nimenomaan näillä tyypeillä hakusessa ja ehkä he toivovat saavuttavansa sitä minun kauttani. Minulla on kyllä ollut elämässäni monenlaisiakin ongelmia, mutta tasapainottomuus ei ole koskaan niihin kuulunut. Itse saan sitten näiden ihmisten kautta sopivasti (ja suoraan sanottuna välillä liikaakin) draamaa elämään. Yhdistän tämän ominaisuuden astrologisesti aika pitkälle Uraanis-Plutonisiin aspekteihin, Skorpioni-alasolmuun, joka sijaitsee romanssien huoneessa ja yleensä Skorpioniin hallitsevana merkkinä. Vaikka muuten rauhallinen olenkin, minussa on paljon voimaa, intohimoa ja energiaa, joka tarvitsee vain purkautumisreitin. Liian rauhallisessa suhteessa en pääsisi revittämään näin kunnolla tätä tunnepuolta. Näinpä, vaikka kaikenlaisia ongelmia elämässä voi olla, niin kyllä paljosta saa olla kiitollinen, ettei tarvitse olla tasapainoton.
-mieheni on ja ja kappas kun huomasin, että hän myös Dc .. Hänen on ja 1.huoneessa ja kovin lähellä hänen nousuaan Härässä.
Oma on myöskin 1.huoneessa, mutta ja lähellä :ni.
Onko aina noin lähellä ?
Tosin hän kyllä on erittäin vakaa kaikilla elämän alueilla, mutta hänellä on taipumusta hakea vaaraa ja jännitystä paitsi harrastusten kautta, mutta myös rakkaudessa ja kyllähän tuo jo paljon kertoo, että hän pistää matalaksi 10 vuoden avioliittonsa siitäkin huolimatta, että heillä kaksi poikaa.
Välillä en itsekään tiedä, mitä hänestä oikein ajattelen, koska periaatteessa en hyväksy hänen tapaansa toimia tässä jutussa, mutta minun sydän, sielu, keho ja pää on sekaisin rakkaudesta häneen.
Hänen puolustuksekseen on kyllä pakko sanoa, että karttamme rimmaa täydellisesti yhteen ja sen ovat käytännön elämässä todeneet myös ystävämme ja tuttavamme, että vaikka draamoja tässä nyt on tästä avioerosta ja minusta, niin hän ei ole kuulema koskaan ollut niin rakastunut kuin nyt on minuun, mutta enpä ole minäkään tälläisessä pyörityksessä vielä ollut. :
Voipi olla, että koska minun ympärilläni aina sattuu ja tapahtuu, onhan minulla näitä draama-elementtejä kartallani ja persoonassani, 8.huone, , 4.huone ja tuo (ainakin kuvittelisin?) jotka vetää puoleensa kaikenlaisia tapahtumia, niin hän on se, joka nauttii siitä ja tykkää olla vähän nappaamassa syliinsä, kun alkaa räjähdellä liian paljon.
Muistaakseni olit myöskin ? Mitä mieltä olet ilman vaikutuksesta tuleen? Minä ajattelen niin, että ilman ilmaa tuli tukehtuu, mutta ilmalla on myös räjäyttävä vaikutus tuleen ja jotenkin tuli ja ilma vetävät toisaan puoleensa.
Ilman merkit ovat tuollaisia vähän kiusoittelevia muita kohtaan, koska me vähän niin kuin liidellään muiden yläpuolella rajattomassa vapaudessa ja me olemme tuudittautuneet ajatukseen, ettei meitä kukaan nappaa, vaikka hakisimme hiukan jännitystä härnäämällä muita.. :
Tiedäthän, niin kuin vähän Pääskyset, jotka uhkarohkeasti tekee "hyökkäyksiä" pihamaalla kävelevää kissaa kohtaan..? Omassa tapauksessa useat suhteet ovat olleet karmisia ja Musta Kuu Lilith on näytellyt suurta osaa synastrioissa. Nytkin tapailen erästä miestä, jonka Lilith osuu suoraan Aurinkoiseni päälle synastriassa. Yleensä näistä ei ole juuri mitään hyvää seurannut, joten tuskanhikeä pukkaa. Suhde on koko ajan lopettamisuhan alla, mutta toistaiseksi en ole pystynyt jättämään häntä rauhaan, kuten ei myöskään hän minua.
Kompositiokartalla meillä on muuten Aurinko ja Kuu yhtymässä Kaloissa huoneessa 8. Ensitapaamisen kartalla AC on siveästi Neitsyessä, mutta Aurinko ja Pluto ovat asteentarkassa yhtymässä Jousimiehessä ja Kuu löytyypi Skorpionista. Täytyy sanoa, että meno on välillä niin hurjaa, että hirvittää tosissaan, miten tässä käy.
LOL! Kuullostaa jännittävälle...! Elämää se vain on ja miksi ei tekisi siitä hiukan jännittävämpää ja mielenkiintoisempaa..? Onpa sitten mitä myhäillä vanhainkodissa konjakkia nauttiessa muiden kitistessä elämän menneen hukkaan ja mitä kaikkea jäikään tekemättä..
Missä voin tehdä tuon kompositiokartan kätevemmin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 25.03.2007 16:58:56 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 25.03.2007 17:09:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #7 : 25.03.2007 17:16:06 » |
|
Onko aina noin lähellä ? voi olla missä huoneessa tahansa. Muistaakseni olit myöskin ? Mitä mieltä olet ilman vaikutuksesta tuleen? Minä ajattelen niin, että ilman ilmaa tuli tukehtuu, mutta ilmalla on myös räjäyttävä vaikutus tuleen Jep, olen. Perinteisesti ilma ja tuli ovat hyvin yhteensopivia elementtejä. Itsehän olen varsinainen Oinas-magneetti, lisäksi löytyy listalta Leijonaa ja Jousimiestä. These guys light my fire, indeed. LOL! Kuullostaa jännittävälle...! Elämää se vain on ja miksi ei tekisi siitä hiukan jännittävämpää ja mielenkiintoisempaa..? Onpa sitten mitä myhäillä vanhainkodissa konjakkia nauttiessa muiden kitistessä elämän menneen hukkaan ja mitä kaikkea jäikään tekemättä..
Missä voin tehdä tuon kompositiokartan kätevemmin? Jos vielä leikimme samaan malliin kuin viimeksi hänen samuraimiekoillaan, niin ei tässä vanhainkotiin asti ehditä.. Kompositiokartan, kuten myös muita suhdekarttoja voi kätevimmin tehdä astro.comissa. Sieltä samasta valikosta löytyvät, missä voi tehdä myös AP-kartat.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.03.2007 17:17:58 kirjoittanut Lilli »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 25.03.2007 17:37:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #10 : 25.03.2007 18:05:10 » |
|
Olethan Sasha tutustunut tuohon Lunean luentoon. Mielestäni sinulla ja Vaaka-miehelläsi on perinteisiä pitkän parisuhteen, eikä niinkään vaarallisen suhteen elementtejä:
Lainaus Lunealta:
Ihanteellisin liitto syntyy, kun… • Sinun deskendenttisi on kumppanisi askendentti (ja tietenkin myös päinvastoin) • Sinun Aurinkosi on yhtymässä tai oppositiossa kumppanisi Kuuhun. • Kumppanisi Aurinko on yhtymässä tai oppositiossa sinun karttasi Kuuhun. • Sinun Venuksesi on yhtymässä tai oppositiossa kumppanisi Marsiin. • Kumppanisi Venus on yhtymässä tai oppositiossa sinun Marsiisi. Aurinko-Kuu-aspektit kertovat henkisestä yhteenkuuluvuudesta ja Venus-Marsaspektit seksuaalisesta yhteensopivuudesta. AC-DC-kontaktit ovat kuin piste iin päälle. Ne viittaavat siihen, että juuri näin on tarkoitettu. Harva meistä (tuskin kukaan) löytää niin ihanteellista partneria, että kaikki viisi kohtaa täyttyisivät. Mutta jos edes yksi kohta natsahtaa kohdalleen, on suhteessa jo paljon toivoa. Varmuuden vuoksi katsasta ne heijastuspisteet (ja dwadit)! Osumia voi tulla myös sitä kautta.
2. Avioliittosääntö: Jotta avioliitto olisi mahdollinen, tulee kumppanisi AC:n tai DC:n tai jommankumman hallitsijan (avainplaneetan) olla yhtymässä askendenttiisi, deskendenttiisi tai jommankumman hallitsijaan. Vaihtoehtoisesti käy myös sama toisinpäin! Yhtymän on kuitenkin oltava tarkka!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 25.03.2007 18:37:39 » |
|
Olethan Sasha tutustunut tuohon Lunean luentoon. Mielestäni sinulla ja Vaaka-miehelläsi on perinteisiä pitkän parisuhteen, eikä niinkään vaarallisen suhteen elementtejä:
Niin, eihän tässä meidän keskinäsessä suhteessa ole mitään vikaa, vaan suhde on alkanut varsin vaaran vyöhykeeltä suhteessa muihin ihmisiin ja ympäristöön ja iso riski on otettu molemmin puolin, hän avioeron, minä perunut hääni.
Ne on aika isoja juttuja tehdä rakkaudesta toista ihmistä kohtaan ja sisältää riskin flopata oikein kunnolla. Ottaisimmeko moisia riskejä, jos tuota / / ilma vaikutusta ei olisi kartoillamme?
Tuli ja ilma...
Tosin, kun katsoo karttojamme, niin ymmärtää, että kysymyksessä on jotain elämää suurempaa välilläme ja tälläinen on silloin ymmärrettävää.
Olemme molemmat ehkä ne "vaaralliset" ihmiset muille tässä draamassa, jonka olemme aiheuttaneet, siis ne, jotka pudottelevat niitä pommeja muiden elämään?
Nimittäin en jaksa oikein uskoa, että ihmiset, jotka ovat jääneet taaksemme, ajattelevat, että olisimme kovin vakaita ja turvallisia ihmisiä, vaan he nimenomaan kokevat meidät erittäin vaarallisina pelureina, vaikka taas meidän näkökulmasta olemme vain olleet ns."väärien" partenereiden kanssa ja nyt tuli se todellinen kohtaaminen rakkauden, sielun, kehon ja mielen tasolla, joka ei siedä mitään esteitä tiellään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 25.03.2007 18:39:59 » |
|
Hei Ystäväin
Mites ne sinun hääsuunnitelmasi etenevät ************ Toistaiseksi siirretty ja myös sulhon vaihto laitettu harkintaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|