Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaaralliset rakastajat astrologisesti  (Luettu 39170 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 26.03.2007 00:20:35 »

Lainaus
kuunsolmu voi olla missä huoneessa tahansa.

Tuli tuommoinen juttu mieleen, että jostakin luin/kuulin,
että jos tuo  kuunsolmu on molemmilla 1.huoneessa,
niin se olisi merkki tuollaisesta ns.
sielujen sopimuksesta/enkeli-sopimus/taivaissa järjestetty
(kutsukoon sitä kukin miten haluaa) suhde? idiot2


Totta vai harhaako olen antanut itseni ymmärtää? idiot2
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 26.03.2007 00:20:43 »

Pluton ja Venuksen kovat aspektit ovat legendaarisia tässä teemassa. Rakkaus ja valtapelit, mustasukkaisuus, petollisuus, henkinen ja fyysinenkin väkivalta jne jne jne jne. 

Minulla on  venusaspect_squpluto ja kyllä vain, voisin sanoa olevani jossain määrin vaarallinen rakkaudessa. Myös kartallani on Nousu-härkä, eli toisin sanoen DC:llä Skorppari ja 7.huoneessa Pluto ja Mars, lisäksi 12.huoneessa Venus Vesimiehessä, eli intohimoista salaflirttailua todellisin mysteerisin ja vaarallisin kuvioin sävytettynä. Tongue Voisin sanoa vielä vaikka mitä tähän, mutta nyt on pakko mennä nukkumaan.  Cool
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 26.03.2007 10:58:23 »

Sasha, se että  kuunsolmu sijoittuu kummallakin samaan huoneeseen, on parisuhteen kannalta ihan hyvä juttu. Mistään sielunsopimuksesta se ei vielä kerro, elleivät solmuakselit osu synastriassa jonkun tärkeän kohdan päälle. Esim. hänen noususolmunsa sinun AC:llasi tms.

 kuunsolmu ykköshuoneessa kertoo mielestäni siitä, että menneisyydessä, lapsuudessa ja nuoruudessa ollaan eletty muiden ehdoilla, luotu kumppanuuksia ja läheisiä ystävyyssuhteita, tehty sopimuksia jne, mutta tulevaisuudessa on tarkoitus keskittyä enemmän itseen tai tulla jopa julkisuuteen kaiken opin kanssa. Esim. TV-psykiatri Dr. Philillä on tällainen solmuasetelma.

Eli teidän tapauksessa kummallakin on elämässään samanlainen oppiläksy.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #18 : 26.03.2007 13:00:02 »

Omasta vinkkelistään kun asiaa katselee on hyvä tarkistaa DC, Juno ja Lilith sekä niihin kohdistuvat aspektit. Näistä jälkimmäinen kuvaa parhaiten 'vaarallisen' rakastajan teemoja.  Kiss  Dc.n aspektit jäävät helposti vaille huomiota vaikka voivat olla merkittäviä. (terv.  pluto aspect_con jupiter  aspect_tri DC)
Tarkistakaa  police

Itselläni Juno ja Lilith on yhtämässä vieläpä romansseista(an) kuuluisassa 5.huoneessa ja useat suhteeni ovat alkaneet niin, että kumppanini on 'vaihtanut minuun lennossa' Tongue ja joskus asia on selvinnyt minulle vasta jälkeenpäin...  ehe knuppel2

Ihmiset niin usein ihastuvat toisessa siihen tapaan ajatella ja ilmapiiriin jonka ajatellessa luo, että se todellinen Itse meinaa tykkänään unohtua. Toisia viehättää feromonin ja toisia palaneen käry Tongue Tongue Tongue



Mielenkiintoista, minulla myös Juno ja Lilith viidennessä huoneessa skorpionissa  Smiley Onkohan minuunkin vaihdettu lennossa  Grin  Cool
Lilith vieläpä tiukasti uranuksen kanssa yhtymässä  Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #19 : 26.03.2007 13:12:59 »

Mulla itellä paljon kaksosta ja jousimiestä kartalla ja olen kyllä ollut vaaratilanteissa rakastajien kanssa  Grin  Huh


                      Smiley Oinas73
                        askendentti kuu jousimies
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #20 : 26.03.2007 13:55:32 »

Yksi ystävistäni kiinnostuu miehistä jotka ovat vaaroja täynnä ja milloin hän ei olisi pulassa näiden vaarallisten rakastajiensa/kumppaneittensa kanssa... kartta näyttää tältä:

 aurinko skorpioni
 askendentti  skorpioni
 kuu oinas
 merkurius  vaaka
 venus skorpioni
 mars  vaaka

Minä en itsekään tiedä millaista miestä etsin.. jännitystä pitää ainakin olla, tylsät miehet eivät kiinnosta.  Wink
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #21 : 26.03.2007 14:53:10 »

Jätin muut jutut lukematta jotta vastaan ensimmäiseen.

Harmikseni en ole selvittänyt kumppaneideni syntymäkarttaa, ainoastaan aurinkomerkin. Edellinen onkin  aurinko  vaaka ja lyhyt kuvauksesi kyseisestä kuviosta on osuva!

Itse pidän myös miehista jotka ovat jollakin asteella vaarallisia.. siis mielenkiintoisia, joilla on valtaa ja jotka osaavat myös sitä käyttää... Eivät kuitenkaan liian väärin. Pitää olla kuitenkin tyyppi joka osaa soveltaa oikealla tavalla tietyissä tilanteissa. hih. Olenhan itsekin  askendentti  skorpioni.
... Harmikseni olen todennut että täällä Suomen maassa kyseistä ihmistyyppiä on vähän... Tai sitten käyn väärissä paikoissa.

Loput rakkaudessa merkittävät planeetat sijaitsee
 aurinko  jousimies
 kuu  skorpioni
 venus  jousimies
 mars  leijona

Täytynee olla aikamoinen mies joka kysesisten planeettasijaintien vaatimukset täyttää... Jos edes semmonen osuu kohdalle. Ilmankos oon sinkku.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #22 : 26.03.2007 15:11:04 »

Omasta vinkkelistään kun asiaa katselee on hyvä tarkistaa DC, Juno ja Lilith sekä niihin kohdistuvat aspektit. Näistä jälkimmäinen kuvaa parhaiten 'vaarallisen' rakastajan teemoja.  Kiss  Dc.n aspektit jäävät helposti vaille huomiota vaikka voivat olla merkittäviä. (terv.  pluto aspect_con jupiter  aspect_tri DC)
Tarkistakaa  police




Jaahans..... DC  harka, Lilith  kaksosetjuno  jousimies
Juno muodostaa siis  aspect_con  neptunus ja  aurinko kanssa.....
Ja Lilith  aspect_opp  juno... Oho! mites tommonen vaikuttaa? Mielestäni DC:lle ei muodostu aspektia.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #23 : 26.03.2007 16:21:09 »

Helpompi nyt ymmärtää sun tekstejä Sasha kun katsoo noita sijaintejasi. Ensinnäkin kun voimakas Skorpionius, sulla  askendentti skorpioni(Pluto, intohimot, pakkomielteet, seksuaalisuus) yhdistetään ilman kanssa ja varsinkin Vesimiehen (Uranus, omituisuus, erikoisuus), syntyy helposti loputon seksuaalinen mielikuvitus (pervo?  :Smiley). Venus Ravussa kuvataan perinteisesti äidilliseksi romantikoksi mutta se tunnetaan myös taipuvaisuudestaan aistilliseen mässäilyyn. Ravun hallitsija Kuu on naisen kartalla naiseuden kannalta supertärkeä, mutta Kuu Vesimiehessä on irtonainen Kuulle ja Ravulle luontaisesti ominaisesta tunne- ja vaistopohjasta, toisin kuin taas Venus Ravussa on hyvinkin siinä kiinni ja Venushan on toinen naiskuvamme määrittäjä. Kaksonen on klassikko siitä että sydämessään on tilaa kahdellekin hallitsijalle, mutta toisaalta esoteerisen astrologian mukaan Kaksosen merkki edustaa todellisen rakkauden puhtaimpia energioita (!). Mars on Oinaassa kotonaan painottaen egoistisen egon ehdotonta välittömän tarvetyydytyksen tarvetta.

Ja vaikka analyysini tässä kohtaa on yksipuolinen ja ankea, älä nappaa siitä kookospähkinää sievään nenääsi, koska mähän en oman karttani järkyttävän ison ristin kanssa ole mikään sanomaan kenellekään mitään yhtään mistään, mutta astrologiasta kyllä tiedän yhtä ja toista ja voihan nuo yllä olevat asiat imartelevamminkin esittää jos tahtoo Kiss
« Viimeksi muokattu: 26.03.2007 16:29:15 kirjoittanut Morgana » tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #24 : 26.03.2007 17:37:26 »

Morgana, etkö sinä skorpparina huomaa samantyyppisiä ominaisuuksia itsessäsi kuin henkilö joka on noususkorppari? Nimim eräs, jolla Skorppari on vain älyyn, ei tunnepuoleen liittyvä elementti..  coolsmiley        merkurius skorpioni

Minä olen tuli-ilma-tuli

Sinä vesi-tuli-maa

Sasha ilma-vesi-ilma

Voi kuule, huomaan, huomaan! Skorpionihan se tunnetusti myrkyttää purevuudellaan itsensäkin! Itseironiaani on ehkä vaikeaa huomata edellisestä viestistä mutta kyllä se siellä on. Olen ollut petollinen pervo ja kaikkea mahdollista kamalaa. Oikeastaan vasta oman tyttäreni synnyttyä olen alkanut jotenkin seestyä. Olen nöyränä tämän suuren rakkauden edessä. Olen todellakin saanut elämältä enemmän kuin olen ansainnut. Tässä kaikki yhdessä kuljetaan kasvun karuja polkuja.
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 26.03.2007 17:41:45 »

Jos sitten pitäisitte ketjuni puhtaana
ja perustatte oman Sasha-topicin, jossa voitte repostella
ja repiä mitä haluatte elämästäni persoonastani
ja kirjoituksistani?  Angry
tallennettu
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #26 : 26.03.2007 17:49:23 »

Jos sitten pitäisitte ketjuni puhtaana
ja perustatte oman Sasha-topicin, jossa voitte repostella
ja repiä mitä haluatte elämästäni persoonastani
ja kirjoituksistani?  Angry



Minähän pysyin topicissa! Vaikka viittasinkin aikaisempiin teksteihisi koska olen niitä ennen kommentoinut, lyhyt luonnehdintani keskittyi nimenomaan analysoimaan tapaasi rakastaa, astrologian silmälasien läpi tarkasteltuna. Saa ottaa osin myös huumorilla, ihan totta!
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #27 : 26.03.2007 17:50:29 »

Sasha, se että  kuunsolmu sijoittuu kummallakin samaan huoneeseen, on parisuhteen kannalta ihan hyvä juttu. Mistään sielunsopimuksesta se ei vielä kerro, elleivät solmuakselit osu synastriassa jonkun tärkeän kohdan päälle. Esim. hänen noususolmunsa sinun AC:llasi tms.

 kuunsolmu ykköshuoneessa kertoo mielestäni siitä, että menneisyydessä, lapsuudessa ja nuoruudessa ollaan eletty muiden ehdoilla, luotu kumppanuuksia ja läheisiä ystävyyssuhteita, tehty sopimuksia jne, mutta tulevaisuudessa on tarkoitus keskittyä enemmän itseen tai tulla jopa julkisuuteen kaiken opin kanssa. Esim. TV-psykiatri Dr. Philillä on tällainen solmuasetelma.

Eli teidän tapauksessa kummallakin on elämässään samanlainen oppiläksy.

Kuullostaa järkevälle. Smiley
Mitkä muut aspectit mahdollisesti kertoo tietynlaisesta
sielunsopimuksesta vai onko niitä olemassa muita kuin tuo kuunsolmu AC:lla? idiot2

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 26.03.2007 17:51:39 »


Minähän pysyin topicissa! Vaikka viittasinkin aikaisempiin teksteihisi koska olen niitä ennen kommentoinut, lyhyt luonnehdintani keskittyi nimenomaan analysoimaan tapaasi rakastaa, astrologian silmälasien läpi tarkasteltuna. Saa ottaa osin myös huumorilla, ihan totta!

Topicin aihe ei ole minä tai minun kirjoitukseni.
tallennettu
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #29 : 26.03.2007 17:54:13 »

Sasha, se että  kuunsolmu sijoittuu kummallakin samaan huoneeseen, on parisuhteen kannalta ihan hyvä juttu. Mistään sielunsopimuksesta se ei vielä kerro, elleivät solmuakselit osu synastriassa jonkun tärkeän kohdan päälle. Esim. hänen noususolmunsa sinun AC:llasi tms.

 kuunsolmu ykköshuoneessa kertoo mielestäni siitä, että menneisyydessä, lapsuudessa ja nuoruudessa ollaan eletty muiden ehdoilla, luotu kumppanuuksia ja läheisiä ystävyyssuhteita, tehty sopimuksia jne, mutta tulevaisuudessa on tarkoitus keskittyä enemmän itseen tai tulla jopa julkisuuteen kaiken opin kanssa. Esim. TV-psykiatri Dr. Philillä on tällainen solmuasetelma.

Eli teidän tapauksessa kummallakin on elämässään samanlainen oppiläksy.

Kuullostaa järkevälle. Smiley
Mitkä muut aspectit mahdollisesti kertoo tietynlaisesta
sielunsopimuksesta vai onko niitä olemassa muita kuin tuo kuunsolmu AC:lla? idiot2




Vertexin ja AntiVertexin sijainteja pidetään äärimmäisen tärkeinä karma-astrologiassa ja synastriassa. Jos ne osuvat esim. Ac-Dc akselille puolin tai toisin tai auringolle tai kuulle, sitä pidetään hyvin tärkeänä sielunsiteenä.
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: