Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaaralliset rakastajat astrologisesti  (Luettu 39175 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #30 : 26.03.2007 17:57:23 »


Minähän pysyin topicissa! Vaikka viittasinkin aikaisempiin teksteihisi koska olen niitä ennen kommentoinut, lyhyt luonnehdintani keskittyi nimenomaan analysoimaan tapaasi rakastaa, astrologian silmälasien läpi tarkasteltuna. Saa ottaa osin myös huumorilla, ihan totta!

Topicin aihe ei ole minä tai minun kirjoitukseni.

Oletko todella noin tarkkana kaikkien topicien kanssa? Ei saa yhtään sivulauseessakaan antaa keskustelun rönsytä? Jos olisin esittänyt analyysini toisessa valossa, olisitko edelleen puuttunut asiaan noin?
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 26.03.2007 18:04:18 »

Ok, ketju menee lukkoon toistaiseksi,
että pysytään oikeasti aiheessa kenenkään yrittämättä sotkea
ketjua ärsyttämisillä ja vedätyksillä.

Muiden kanssa astrologiasta voidaan jatkaa sen aikaa vaikka YV:nä. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 08.04.2007 17:45:28 »

Avaan tämän aiheen tauon jälkeen, jos vaikka pysyttäisiin
aiheessa ja tunteet eivät kuumene niin kovasti.. Wink

Löysin mielenkiintoista aineistoa muuten miehen venus:n
sijainnista ja millaisista naisista he venuksensa sijainnin
mukaan ovat kiinnostuneita. Smiley


What a Man Finds Attractive in a Woman

If a man's Venus is in Aries, he is often attracted to a tomboyish woman, perhaps athletic in appearance, but more importantly, direct, forthright, and straightforward. Ultra sensitive or shy women are not usually the most attractive women to these men, as they tend to prefer strong and independent types.

If a man's Venus is in Taurus, he is often attracted to women with hourglass figures, who come across as natural and calm, and rather feminine. More traditional feminine types are often preferred, as opposed to aggressive or in-your-face personas. Sensual but simple auras are most attractive to these men. Sweetness, and a simple voluptuousness in a woman is ideal.

If a man's Venus is in Gemini, intelligence or liveliness are often more important than drop-dead good looks. An athletic or tomboyish look, sometimes on the slim side, is often preferred.

If a man's Venus is in Cancer, he may prefer women who come across as sweet, soft, and warm. He is not as inclined to go for women who are model-thin, tomboy-ish, or for the high-profile career type. He often is attracted to more traditionally feminine looks, simply dressed (not gaudy or flashy). Understated but feminine summer dresses, accentuated breasts (natural, not "enhanced"), an aura of innocence or neediness, and the promise of devotedness are usually turn-ons. Venus in Cancer men often go out of their way to avoid feeling rejected, and this is mirrored in their attraction to women who are not too aggressive, loud, or overly confident.

If a man's Venus is in Leo, he may be attracted to women who are proud, outgoing, and perhaps even gaudy. Aloofness or a dignified, confident aura is usually appealing to these men. These men are more inclined to enjoy women who wear a good deal of makeup and jewelry. Flashiness is often appealing, although some will prefer a slightly more understated look. The bottom line, however, is usually a rather bold, confident manner.

If a man's Venus is in Virgo, an appealing woman to him is usually an understated, rather simple appearance without too much glamour or ostentatiousness. Healthy, natural, and clean are most appealing physical qualities, and a certain amount of intelligence as well as a modest, sensible approach to life.

If a man's Venus is in Libra, he is most attracted to femininity expressed as understated charm, good manners, and a simple but beautiful appearance. Coarseness or rudeness is often a turn-off.

If a man's Venus is in Scorpio, the femme fatale is just fine for him. He is especially attracted to women who ooze sensuality, who are perhaps a little dark and mysterious, and who have a magnetic and powerful aura.

If a man's Venus is in Sagittarius, an energetic, happy aura in a woman is often most appealing. Generally these men are attracted to a clean, robust, athletic look, generally slim but not necessarily well-groomed. A tousled, casual appearance is just fine with these men. 

If a man's Venus is in Capricorn, he often finds a woman who has an aura of competence about her very appealing. More classic looks, as well as a career-oriented look are most appealing. Sometimes, older women are especially appealing to these men.

If a man's Venus is in Aquarius, he can be most impressed by women who are somewhat unconventional or kooky in their choice of clothes and overall style. He wants an interesting woman. She can certainly be beautiful, but boring? Hardly.

If a man's Venus is in Pisces, he is often impressed with a feminine aura of softness, sweetness, and neediness to a certain degree. She need not be robust or aggressive. Lacking in confidence is just fine, and so is a touch of helplessness.


harka-mieheni  venus on  rapu, kuten itsellänikin
ja  vaaka-mieheni  venus  skorpioni
ja voin allekirjoittaa kyllä ko. selitykset 100% ainakin heidän tapauksessaan. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 08.04.2007 18:20:21 »

Vain yksi pikku kommentti; miten toisen mies on sinun "miehesi" ja se jonka kanssa et ole naimisissa on myös "miehesi"??  2funny 2funny no hauskaa. Tällä tavalla laskien minulla on tosi monta miestä.. yksi, kaksi, kolme, neljä.. angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 08.04.2007 18:38:29 »

Vain yksi pikku kommentti; miten toisen mies on sinun "miehesi" ja se jonka kanssa et ole naimisissa on myös "miehesi"??  2funny 2funny no hauskaa. Tällä tavalla laskien minulla on tosi monta miestä.. yksi, kaksi, kolme, neljä.. angel

No kun ne vain "ovat minun", mutta enhän minä heitä omista. Smiley
Minä en ole kummankaan kanssa naimisissa, mutta asun molempien kanssa,
siis kahdessa eri asunnossa. Wink
Jos laki sallisi, niin menisin naimisiin molempien kanssa.  smitten
tallennettu
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #35 : 09.04.2007 12:38:27 »



If a man's Venus is in Scorpio, the femme fatale is just fine for him. He is especially attracted to women who ooze sensuality, who are perhaps a little dark and mysterious, and who have a magnetic and powerful aura.



Minunkin puolisoni Venus on Skorpionissa ja vieläpä kahdeksannessa huoneessa yhtymässä Neptunukseen. Allekirjoitan kuvauksen kyllä ja Neptunuksen ollessa mukana sopassa tulee mukaan reilu mitallinen ihanteellisuuden kaipuuta. Itselläni Venus onkin Jousimiehessä, missä mieheni Aurinko.

Naisen kartalla vastaavasti Mars kertoo omaa kieltään siitä mitä nainen miehestä halajaa. Esim. Mars Kaloissa (minulla) ihastuu helposti taiteilijatyyppeihin ja boheemeihin. Näinhän se on.

Kohtalokkaita kuvioita synastriasta etsittäessä kehotan edelleen kiinnittämään tarkkaa huomiota molempien Vertexiin ja antivertexiin, niillä on painavaa asiaa ihmissuhteiden merkityksellisyyttä tutkailtaessa. Tämän tunnustavat yhä useammat astrologit ja varsinkin karma-astrologiaan perehtyneet alan ihmiset.
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #36 : 09.04.2007 13:02:14 »

Morgana, mistä saisin ladattua sellaisen kartan,
jossa saan tuon antivertexin näkyville?

Astro.comissa saa vain vertexin,
mutta voi olla etten ole huomannut jotain..? Huh
« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 13:03:49 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #37 : 09.04.2007 13:08:08 »

Morgana, mistä saisin ladattua sellaisen kartan,
jossa saan tuon antivertexin näkyville?

Astro.comissa saa vain vertexin,
mutta voi olla etten ole huomannut jotain..? Huh


Antivertexiä ei merkata yleensä, koska se on aina tarkalleen vastapäätä Vertexiä Eli Vertexit ovat akseli AC-DC -akselin lailla. Tai samoin kuin Kuun solmut. Helppoa siis  Smiley
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 09.04.2007 17:59:28 »

Mitäs olette saaneet irti kompositiokartoista?

Mietin vain yhtä taannoista suhdettani, joka oli kaikin puolin epäterve ja sisälsi epämukavia juonenkäänteitä.

Synastrisesti katsoen minun pitäisi suurin piirtein mennä naimisiin tämän miehen kanssa:

-Hänen Oinas-DC:nsä yhtymässä minun Saturnukseeni, joka on deskendenttini hallitsija.
-Minun Vaaka-Marsini yhtymässä hänen ASCiinsa. Myös miehen aurinkomerkki on Vaaka.
-Hänen Kuumerkkinsä on sama kuin Aurinkomerkkini
-Hänen noususolmunsa on sama kuin Aurinkomerkkini
-Minun Venukseni on väljässä yhtymässä hänen Marsiinsa

Karmaan viittaa lähinnä hänen Vertexinsä yhtymä minun Lilithiini.

Kompositiokartalla suurin osa planeetoista asettuu 12. huoneeseen, joka ei astrologisesti ajateltuna ole niitä helpoimpia kammareita.

Eräässä toisessa tapauksessa synastriat ovat myös erinomaiset, mutta seurustelusuhdetta ei kestänyt kuin muutaman kuukauden. Sen sijaan tästä miehestä on tullut yksi läheisimmistä ystävistäni, vaikka emme asu enää edes samalla paikkakunnalla. Yhteydenpito ei ole kuitenkaan katkennut koskaan. Seurustelusta on aikaa jo 17 vuotta.

Kompositiokartalla Aurinko sijoittuu 7. huoneeseen, joka viittaisi kyllä pitkään parisuhteeseen, mutta myös läheiseen ystävyyteen.

Nykyisessä viritelmässä kompositiokartan 8. huone on hyvin edustettuna ja sen mukaiselta suhde on tuntunutkin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #39 : 09.04.2007 19:53:17 »

Mitäs olette saaneet irti kompositiokartoista?

Mietin vain yhtä taannoista suhdettani, joka oli kaikin puolin epäterve ja sisälsi epämukavia juonenkäänteitä.

Synastrisesti katsoen minun pitäisi suurin piirtein mennä naimisiin tämän miehen kanssa:

-Hänen Oinas-DC:nsä yhtymässä minun Saturnukseeni, joka on deskendenttini hallitsija.
-Minun Vaaka-Marsini yhtymässä hänen ASCiinsa. Myös miehen aurinkomerkki on Vaaka.
-Hänen Kuumerkkinsä on sama kuin Aurinkomerkkini
-Hänen noususolmunsa on sama kuin Aurinkomerkkini
-Minun Venukseni on väljässä yhtymässä hänen Marsiinsa

Karmaan viittaa lähinnä hänen Vertexinsä yhtymä minun Lilithiini.

Kompositiokartalla suurin osa planeetoista asettuu 12. huoneeseen, joka ei astrologisesti ajateltuna ole niitä helpoimpia kammareita.

Eräässä toisessa tapauksessa synastriat ovat myös erinomaiset, mutta seurustelusuhdetta ei kestänyt kuin muutaman kuukauden. Sen sijaan tästä miehestä on tullut yksi läheisimmistä ystävistäni, vaikka emme asu enää edes samalla paikkakunnalla. Yhteydenpito ei ole kuitenkaan katkennut koskaan. Seurustelusta on aikaa jo 17 vuotta.

Kompositiokartalla Aurinko sijoittuu 7. huoneeseen, joka viittaisi kyllä pitkään parisuhteeseen, mutta myös läheiseen ystävyyteen.

Nykyisessä viritelmässä kompositiokartan 8. huone on hyvin edustettuna ja sen mukaiselta suhde on tuntunutkin.

Ihan nopeasti vaan kommentoin, huomasin tuon Saturnus-kontaktin, ne voivat joskus todella aiheuttaa epäterveitä suhteita varsinkin mikäli jommallakummalla on vaikeita Saturnuksen aspekteja. Saturnus-kontaktien on myös mahdollista lujittaa suhdetta, mutta hyvin usein ne voivat toimia myös melkoisina ongelmien lähteinä ja kipeinä kasvattajina.
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 09.04.2007 20:55:05 »

Itse olen kyllä kokenut olevani Saturnuksen kanssa ihan hyvissä väleissä. Ironista kyllä, se on minulla deskendentin hallitsijana erittäin vahvasti rakkauden planeetta, eikä juuri sellaista suhdetta ole ollutkaan, missä  saturnus ei olisi tehnyt merkittävää aspektia kumppanin kartalle.

Ja jotkut suhteista ovat olleet ihan hyviä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #41 : 29.05.2009 23:24:03 »

Tuosta vertexistä kysyisin... Sekö riippuu syntymäkellonajasta, vai kuinka nopeasti se siirtyy eteenpäin?  Itse en tiedä monenkaan henkilön tarkkaa syntymäaikaa, ainoastaan päivän  ja olen tehnyt kartat sillä keskipäivän metodilla, jonka mukaan eräässä kartassa vastapuolen vertexi oli yhtymässä askendentilleni. Eli kuinka paljon saattaa olla vertexissä heittoa, jos hän onkin syntynyt esim 6 tuntia myöhemmin?
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 29.05.2009 23:37:31 »

yhtä paljon kuin akseleissakin,eli ei luotettava tulkittava ilman tarkkaa syntymäaikaa
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #43 : 07.06.2009 14:24:47 »

Helpompi nyt ymmärtää sun tekstejä Sasha kun katsoo noita sijaintejasi. Ensinnäkin kun voimakas Skorpionius, sulla  askendentti skorpioni(Pluto, intohimot, pakkomielteet, seksuaalisuus) yhdistetään ilman kanssa ja varsinkin Vesimiehen (Uranus, omituisuus, erikoisuus), syntyy helposti loputon seksuaalinen mielikuvitus (pervo?  :Smiley).  Kiss

Hui!!! tuotako se onkin... hitsi hei... heh
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Asterix
Vieras
« Vastaus #44 : 07.06.2009 16:00:40 »

Helpompi nyt ymmärtää sun tekstejä Sasha kun katsoo noita sijaintejasi. Ensinnäkin kun voimakas Skorpionius, sulla  askendentti skorpioni(Pluto, intohimot, pakkomielteet, seksuaalisuus) yhdistetään ilman kanssa ja varsinkin Vesimiehen (Uranus, omituisuus, erikoisuus), syntyy helposti loputon seksuaalinen mielikuvitus (pervo?  :Smiley).  Kiss

Hui!!! tuotako se onkin... hitsi hei... heh


Grin 2funny Sitä se.. Cheesy Tongue

Hyva-hyva! Vanha aihe noussut puhutteluun jälleen. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: