Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaaralliset rakastajat astrologisesti  (Luettu 39154 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #45 : 08.06.2009 14:20:25 »

Ei ne merkit, vaan ne aspektit, hyvät ihmiset. :Smiley

« Viimeksi muokattu: 08.06.2009 14:22:10 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #46 : 10.06.2009 03:15:25 »

Huomaan itse meneväni ihan sekaisin miehistä joilla on vahva pluto kartalla.. Varmaan siksi koska itsellänikin pluto on melko aktiivinen tyyppi kartallani Smiley

Toinen mikä saa ilmeisesti pääni sekaisin on  aurinko  aspect_con  mars.

Kun katson taaksepäin historiaani niin kaikilla miehillä joihin olen hullaantunut/rakastunut on ollut kuu maaelementissä, kauriissa tai härässä. Omalla kartallani maaelementti onkin edustettuna vain DC ja IC akseleissa.

Muutenkin vesi ja maa painotteiset miehet vievät jalat altani.

Yleensä ne jotka saavat pääni eniten sekaisin, myös pelottavat minua. Koska vaikka se onkin huumaavaa, en halua tuntea menettäväni täysin järkeäni  Grin
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #47 : 10.06.2009 13:50:09 »

Mitäs olette saaneet irti kompositiokartoista?

Mä olen alkanut tutkimaan kompositiokarttoja ihan äskeittäin. Minun ja entisen miehen kanssa on kompositiokartassa on  kuu aspect_squ neptunus, mikä selittää hänen alkoholiongelmansa ja minun ongelmani tulla toimeen sen kanssa ja yrittää auttaa. Tämä oli se meitä erottanut tekijä.  Undecided
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #48 : 10.06.2009 16:59:22 »

Mitäs olette saaneet irti kompositiokartoista?

Mä olen alkanut tutkimaan kompositiokarttoja ihan äskeittäin. Minun ja entisen miehen kanssa on kompositiokartassa on  kuu aspect_squ neptunus, mikä selittää hänen alkoholiongelmansa ja minun ongelmani tulla toimeen sen kanssa ja yrittää auttaa. Tämä oli se meitä erottanut tekijä.  Undecided

Juu-u kompositiot eivät ole avautuneet vielä tännekään
Aikoinaan kun ei tullut kysyttyä kellonaikoja ihmisiltä,
niin tuo huonepainotusten metsästys on ollut ihan turhaa..

Mutta muutama jumalan nyrkki (toisessa kärkenä  saturnus, toisessa  pluto)
ja yksi leijakin löytyi kompositioista,
samoin  venus pluto kitka-aspekteja kolmesta kartasta..
Kaikenlaista noissakin tuli koettua joo.

tallennettu
Repetäti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #49 : 28.04.2011 18:50:23 »

Nohniin....

Minä sitten blondina kattelin kaikkien viestejä; enhän mä ymmärrä mitään!!!   idiot2 Tai siis haju mulla on, mutta niin auttamattoman noviisi näissä jutuissa, et en kehtaa mitään kommentoida.  Embarrassed
Mutta ajattelin josko jollain olisi aikaa (ja halua) auttaa ja opettaa minua, mun omassa kartassani??
Tulkinta mulla on, mutta jos saisin sellaisen Aapistulkinnan; tämä tässä on..... ja se taas tarkoittaa....
 Wink
Jos jollain riittäisi intoa??? Muutenkin olisi kiva keskustella jonkun kanssa kenellä olisi kokemusta ja tietoa, olla oppityttönä Smiley

Ottakaa yhteyttä yksityisviestillä, oon valmiina ku partiolainen Tongue
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 29.04.2011 12:19:42 »

Juuh, itsellä kolmoshuoneen skorppiooni  pluto aspect_con mars aspect_sex viitoshuoneen kauris venus. Myös Juno ja Lilith skorpparissa kolmosessa. myönnän, että minua vetävät puoleensa ihmiset joilla on voimakkaat energiat ja aura. Ja jotka huokuvat tietyntyyppistä, ehkä hieman vaarallistakin, mystisyyttä. Vaarallsiuudella en kuitenkaan tarkoita psykopaattisuutta tai väkivaltaisuutta, se saa kyllä minut lähtemään niin kauas kuin vain mahdollista.  aurinko kuu merkurius Jouskarina en voi sietää jos valtaa käytetään väärin vaan pitää olla reilu ja oikeudenmukainen.

Yleensä sanotaan että mars naisen kartalla kuvaa miesihannetta mutta minulla se menee niin että plutooniset naiset viehättää, mutta miehen on oltava ns. Niskavuoren Akusti, koska itse nimittäin olen Heta.  Wink Eli mies olisi enemmän venusmerkkini kauriin kaltainen (muttei mikään ihan nössö kumminkaan).
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #51 : 01.05.2011 16:04:43 »

Minua ei kiinnosta enää erityisesti vaarallisen tuntuiset henkilöt. Enemmänkin kiinnostun hyvin omalaatuisista, erikoisista ihmisistä. En tarkoita mitään hulluja, vaan sellaisia, jotka ajattelevat omilla aivoillaan ja uskaltavat olla omia itsejään, siitäkin huolimatta, että saattavat olla "poikkeavia" valtaväestöön nähden. Nuorempana vaarallisen tuntuiset henkilöt kiinnostivat, mutta sain niistä oman osuuteni ja se puoli tuli nähtyä. Ei kiinnosta enää.
Itsellänihän on pluton ja venuksen konjunktio, joka voi vetää viehtymykseen vaarantunnetta kohtaan, mutta itse ilmennän sitä ilmeisesti hieman eritavalla nykyisin, kuin ihmissuhteiden kautta.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #52 : 30.05.2012 20:51:19 »

Aika hurjasti on vesimiestä kyllä miehessä  Shocked
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #53 : 30.05.2012 22:14:20 »

Nostan tätä vanhaa aihetta. Nimittäin mietin, että minulla on  mars, Lilith aspect_con DC ja nämä siis  aspect_squ pluto. Tämä on kyllä parisuhteita ajatellen todella huono kuvio. Jos siis toisen kartalla jokin provosoi tuota kuviota ja tavallaan aktivoi sen puolin ja toisin niin huh huh. Jostain luin tulkinnan Marsista seiskahuoneessa, että se vetää luokseni ihmisiä, jotka jotenkin uhkaavat minua. Aika jyrkkä tulkinta, mutta seikka joka täytyy kyllä ottaa huomioon.

OMG, just tarkistelin omaa karttaani, ja tajusin että mulla on aivan samoin, paitsi että Lilith ja  mars aspect_squ jupiter. En tiedä yhtään miten tuota kuviota käsittelisin, tai miten pitäisi ottaa se huomioon tulevia parisuhteita ajatellen. Entinen poikaystävähän oli siis kaikkea muuta kuin vaarallinen, liiankin tylsä ja nyhverö. Haluaisin kyllä mieluiten jotain siitä välimaastosta...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Ave^^
Vieras
« Vastaus #54 : 31.05.2012 12:18:42 »

No jooh, mun kokemuksien mukaan monesti nää kiehtovat, vaarallisen oloiset, rentuhtavat tyypit lopulta paljastuu selkärangattomiksi, vastuuntunnottomiksi, pakoileviksi, ei miksikään oikeiksi miehiksi tai voimakkaiksi ollenkaan jos näin kärjistäen voi sanoa. On sekin jonkin asteinen pettymys kun kovan oloinen kaveri onkin sisältä pelkkää pelkuria. Kyllä sitä kaipaan rinnalle semmosta miestä joka seisoo vahvana ja johon voi luottaa.

Sitten on niitä toisella tavalla vaarallisen tuntuisia tyyppejä, niitä jotka ei oo pelureita ollenkaan, mutta jostain syystä aiheuttaa kylmänväreitä. Semmosetkin on joskus tuntuneet vetävän puoleensa, enkä ymmärrä miksi. Nää tyypit sillä mielestäni on niitä oikeasti vaarallisia.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: