Äänestys
Kysymys: Mikä asia kartalla on mielestäsi kiinnostavin ja mihin kiinnität eniten huomiota?
Oppositio - 5 (18.5%)
Kolmio - 2 (7.4%)
Neliö - 6 (22.2%)
Sekstiili - 2 (7.4%)
Yhtymä - 7 (25.9%)
Stellium - 4 (14.8%)
Joku muu, mikä? - 1 (3.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 21

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aspekti gallup  (Luettu 4690 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« : 11.12.2005 14:01:45 »

Itseäni kiinnostaa eniten oppositiot ja neliöt. Olin todella yllättynyt erään ystäväni kartasta josta ei löytynyt kuin yksi neliö ja oppositio. Itselläni noita neliöitä ja oppositioita piisaa  Smiley Stellium on minulle edelleen vähän epäselvä. Miten sitä pitäisi tulkita ja miten tulisi ottaa huomioon muiden planeettojen tekemät aspektit stelliumiin?
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #1 : 11.12.2005 14:16:20 »

Yhtymä tietty kun itsellä ei juuri muita aspekteja olekaan. :Smiley
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #2 : 13.12.2005 01:19:41 »

Opposition is my mddle name... eli niitä piisaa jasitä myöten sitten kiinnostavatkin.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #3 : 13.12.2005 16:37:10 »

Yhtymät - niitä on kartalla (kuten oppositioitakin), mutta ne sisältävät minulle jonkinlaisen uuden aloituksen -fiiliksen. Availee ikäänkuin portteja.
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #4 : 13.12.2005 16:56:44 »

Yhtymähän se. Näkyy sitäpaitsi selvimmin kartalla ja merkitykset on mielestäni helpompi hahmottaa.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #5 : 13.12.2005 17:00:36 »

smitten ja mä olen kiinnostunut Kolmioista aspect_tri, nuo neliöt aspect_squ ja ristit tympii Undecided

Vaan en ole vielä katsonut niitä kolmioita Huh, kun en ole ehtinyt mutta käynen vainen katsomassa ja palaan taas.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: