Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elementit ja tietoisuuden tilat?  (Luettu 12312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 30.03.2007 12:02:43 »

Tavallaan ei tarvitsekkaan ymmärtää täydellisesti naista vaan ilmaista itseni oikein. Eli oho, sokeria ja aah, riiti kertomaan teille sen minkä kertomiseen olisi voinut käyttää enemmänkin sanoja. Ja kuten sanottu te saitte sen niinkuin ajattelin, eli melkein oikein.

Sukan kutomis ohjeita en ole ladannut. Mutta jos kertoisin että ajattelin olevani joka solultani terve, sain hoidon joka kesti noin puoli tuntia energioiden pyöriessä koko kehossa. Sitten ehkäpä lyhin lataus oli ajatuksena että kuinka lähestyä naista. Kävi vain niin että vasen käteni lämpesi energioilla ja levisi vasempaan kylkeen ja lopuksi sujahti lempeästi sydämeeni. Tähän ei mennyt aikaa kuin pari minuuttia.

Miehen ajatusmaailma on yksinkertaisempi kun on vain se minkä todella tietää. Eli intuitiota ei käytetä niin paljoa, eikä arvailla omassa pääkopassaan mitä jokin pieni ele tarkoitti. Näin vältytään kutomiselta jossa käytetään kuutta eri lankakeraa sen yhden sijasta joka selkeästi tulee sukkaa kutoessa. Kolmesta lankakerästäkin tulee hetkessä sotku kun vähän aikaa neuloo ja välissä potkaisee lankakerää kauemmas kun kiristää.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 30.03.2007 12:09:05 »

puhut asiaa rakas Lariseni...mutta ehkäpä joskus miesten kohdalla onkin vaikeus siinä miksi ajatella kaikki asiat niin yksioikoisesti ja taas naisilla tosiaan taito pitää monta lankakerää aisoissa yhtä aikaa ja uskon että tämä taito on myös sinulla...osaat puhua syvällisiä kuitenkin tuo ihana pilke silmäkulmassa joka näkyy avattarestasikin...olet tainnut pahemman kerran hyvällä tavalla koskea meidän kahden sielunsiskosen elämää saisiko sinut siispä vaikka ristiä täten sielun veljeksi ati jotain vai sielukkaaksi mörriksi??? Wink

pitäisköhän sitä lähtee päikkäreille etsii sitä valoista energiaa..taitaa alkaa juttu menee taas vähän siihen suuntaa... Wink
tallennettu

Jasca
Vieras
« Vastaus #17 : 30.03.2007 12:19:54 »

Olettekos käyneet maaäidin ytimessä  Smiley

Dear Lari, minä suorastaan asun siellä.   coolsmiley  Näin astrofoorumilla kun olemme, lainaan jo 20 vuotta astrologina toimineen henkilön sanoja kartastani: " en ole koskaan aikaisemmin nähnyt näin maapanoitteista karttaa." Se varmaan selittää paljon.  Grin     2funny
Vaan olen minä meditaatiossakin käynyt maaäidin ytimessä. Olen toki huomannut, että se on minulle huomattavasti helpompaa kuin monille muille - on kuin kotiinsa tulisi.    Wink
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 30.03.2007 12:21:22 »

Myönnän että monella lankakerällä saa hienomman sukan aikaiseksi kuin yhdellä. Kuitenkin ajattelin niin että esim rakkaudessa nainen mietti ihan pöljän paljon (liikaa lankakeriä) sitä mitä mies tuntee ja ajattelee, kun mies vain on  Wink

Uudessa rakkaudessa voisi mennä naisen ajatuksissa vaikkapa näin. Miksi mies ei tänään kävellyt kaupungissa käsikkäin vaikka eilen kävelimme koko päivän. Mikä tässä mättää, olenko sanonut jotain loukkaavaa, onko hän suuttunut minulle jne... Mies voisi vain nauttia siitä että hän kulkee taas rinnallain.

Mihinkähän suuntaan Jadeanilla ajatukset menee? Minä en löydä sitä suuntaa  coolsmiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 30.03.2007 12:32:03 »

Uudessa rakkaudessa voisi mennä naisen ajatuksissa vaikkapa näin. Miksi mies ei tänään kävellyt kaupungissa käsikkäin vaikka eilen kävelimme koko päivän. Mikä tässä mättää, olenko sanonut jotain loukkaavaa, onko hän suuttunut minulle jne... Mies voisi vain nauttia siitä että hän kulkee taas rinnallain.

suoraan naisen elämästä tuo esimerkki..ja nää muut ajatukset tais mennä jo yv:n puolelle  Smiley Smiley smitten
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: