Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #150 : 09.06.2007 11:04:51 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mika-Matti
Vieras
|
|
« Vastaus #151 : 09.06.2007 11:17:34 » |
|
Arkkiviisu, sinä olet kuin taivaan SINETÄR, joka öisellä tähtisikermällään osoittaa meille valoja, joiden näkeminen on peräisin meistä itsestämme. Niin, tähtien kauneus on katsojan silmässä. Kiitos siitä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuulispää
|
|
« Vastaus #152 : 09.06.2007 20:56:48 » |
|
Mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää totuutta etsii kestävää. Ehkä tänään, ehkä tänään tähän kaikkeen vaivaan~ Mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää jossakin kaipaus hellittää Ehkä tänään ~ehkä tänään ~ joku löytää taivaan ~sisimmästään .... ( aaviisun lisäys tuo sisimmästään - sopi vain niin hyvin - tai rimmasi.. ) Juha Tapion tsipaleesta Mitä silmät ei nää ~ Hih ohi topikin, vaan tuossa kappaleessa menee sanat niinkin että: -"...humaus niinkuin tuulispää jostain saapuu, yllättää, ja sen sanattoman kaipuun, se hellästi tyynnyttää..."- joten RV, kaikki se mihin hänessä ihastuit, on omaa (piilossa olevaa) heijastusta itsestäsi.Olet tuo kaikki rakkaus jonka hänestä aistit.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Leijona Nouseva Jousimies Kuu Neitsyt Merkurius Leijona Venus Rapu Mars Neitsyt Keltainen Galaktinen Ihminen
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #153 : 09.06.2007 21:04:09 » |
|
Mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää totuutta etsii kestävää. Ehkä tänään, ehkä tänään tähän kaikkeen vaivaan~ Mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää jossakin kaipaus hellittää Ehkä tänään ~ehkä tänään ~ joku löytää taivaan ~sisimmästään .... ( aaviisun lisäys tuo sisimmästään - sopi vain niin hyvin - tai rimmasi.. ) Juha Tapion tsipaleesta Mitä silmät ei nää ~ Hih ohi topikin, vaan tuossa kappaleessa menee sanat niinkin että: -"...humaus niinkuin tuulispää jostain saapuu, yllättää, ja sen sanattoman kaipuun, se hellästi tyynnyttää..."- joten RV, kaikki se mihin hänessä ihastuit, on omaa (piilossa olevaa) heijastusta itsestäsi.Olet tuo kaikki rakkaus jonka hänestä aistit. Voi kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #154 : 09.06.2007 21:08:45 » |
|
: Jos oppisin lisää, ylittäisinkö itseni?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #155 : 11.06.2007 21:32:50 » |
|
Voi läikähdyksiä tunteiden kaipuun, ilon ja surujen! Niin kauniisti löytyy tuki! Ja... Jos oppisin lisää, ylittäisinkö itseni? av Kotkansilmä. Voimmeko hetkeä elää, ettemme ylittäisi jotakin: teitä, nurmeja, kiviä, ojia, jokia, suuria virtoja, vesiä, meriä, kynnyksen, huoneen, pedin reunaman, yön, oman toiveen, ajatuksen.... Varmasti ylitämme jotakin! Mutta ylitämmekö itsemme? Voi jukra! Ainakin yllätämme joskus itsemme. Senkin uhalla, että useimmiten petämme sitä. Jos en nyt aivan itseäni, niin kova halu olisi yllättää joku iloisesti! Mitähän minä keksisin...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #156 : 11.06.2007 22:38:53 » |
|
Minua läikähdytti tavattomasti erään ihmisen vilpitön anteeksipyyntö. Hyvyys voittaa, sittenkin! maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #157 : 11.06.2007 22:41:52 » |
|
No en tiedä niin, mutta nukkua yritin. Ei tullut uni. Sitten tuli tunne, että täällä on jotain. Minua läikähdytti tietysti Lari, kun huutelee Jadeaniaa sisälle ja että Kaarina oli täällä ja sitten tietysti ajatus iloisesta yllätyksestä - kukapa muu kuin Esmiralda . Josko nyt uni tulee. mondo ... Heittelen täältä enkelipölyä ~että kauniita unia enkeliden kuvia toivottaa sinulle Aaviisuinen - ja mukava kuulla sinusta Mondo - eikun hyvän yön moiskahdukset ja unten kultamaille .... mulla on parinä yönä ollut hyvä unilääke kun kuuntelen Heli Laaksosen Sulavoi äänikirjaa elikkäs cd-levy ä ... ... no ei todellakaan ole tylsä vaan päinvastoin ja sitä kuunnellessa nukahtaa suloisesti - ja hänen äänensä on jollain tapaa hauska ja samalla rauhoittava - suosittelen - jää hyvä ja iloinen mieli joka kantaa aamuun asti ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #158 : 11.06.2007 23:32:01 » |
|
Jos oppisin lisää, ylittäisinkö itseni? av Kotkansilmä.
Ainakin yllätämme joskus itsemme. Senkin uhalla, että useimmiten petämme sitä.
NO, mutta johan sinä ( jos saan sinutelle nikkiäsi? ) siellä viikoloppuna yritit ainakin ylittää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #159 : 12.06.2007 11:14:24 » |
|
Jos en nyt aivan itseäni, niin kova halu olisi yllättää joku iloisesti! Mitähän minä keksisin...
Kuulehan sinä, Esmiralda, kun olet JO yllättänyt ihmisiä iloiseksi, kun telepatiallasi toit iloisen ajatuksen sydämeni sopukoihin. Eli tunsin sen täällä kotonani asti, kun tuon ajattelit. Ihan tosi? No nyt ainakin tuntui mukavalta jossakin sisälläni . Heti perään haluan jatkaa toki, lähettää iloisen signaalin jokaiselle joka haluaa, tueksi jo sille voimalle, joka sinulla Kaarina ja monella muullakin on selkää suoristamassa ja olemisen keveyttä lisäämässä.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #160 : 12.06.2007 11:15:41 » |
|
No en tiedä niin, mutta nukkua yritin. Ei tullut uni. Sitten tuli tunne, että täällä on jotain. Minua läikähdytti tietysti Lari, kun huutelee Jadeaniaa sisälle ja että Kaarina oli täällä ja sitten tietysti ajatus iloisesta yllätyksestä - kukapa muu kuin Esmiralda . Josko nyt uni tulee. Kiitos Mondo! Siis ajatuskin toimii!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #161 : 12.06.2007 11:20:10 » |
|
Jos oppisin lisää, ylittäisinkö itseni? av Kotkansilmä.
Ainakin yllätämme joskus itsemme. Senkin uhalla, että useimmiten petämme sitä.
NO, mutta johan sinä ( jos saan sinutelle nikkiäsi? ) siellä viikoloppuna yritit ainakin ylittää. HHeei! Kukas näin kohteliaasti esitti hyvä päivän? Nyt olen äimän käkenä! Yks niistä jotka näköjään ympäri Suomen tänä kesänä kukkuvat. Ei kai me vain oltu samoilla päivillä? Ja mitä ihmettä minä ylitin? Soveliaisuuden rajan varmaan! Jos tanssista on kyse, niin piti pikkuisen saada rutkasti liikkua kovan istumisen jälkeen. Mutta...missä liiteli kotka?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #162 : 12.06.2007 12:43:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #163 : 12.06.2007 14:36:39 » |
|
Kiitos kaikista hyvistä energioista! Kyllä sammuin heti hyviin unipölyihin ja nukuin PUOLI YHDEKSÄÄN. Onhan tässä nuha ja paljon ollut tekemistä, mutta en muista koska olisin näin myöhään nukkunut. Että kyllä ne ajatukset perille kulkevat.
Musiikkia en ole muistanutkaan pitkiin aikoihin nukkumaan mennessä. Sitähän voisi jotain viritellä...kiitos ideasta Aaviisuinen.
...kiitos kiitoksista mondoliinisein ..... sulle - kiitos kun oot niin ihana ystävä mulle... Ja hyvä kun sait nukutuksi hyvin - tekee todella eetvarttia aina välillä saada nukutuksi oikein "perusteellisesti - kaikki univaiheet läpi" - sanovat ETTÄ aamuyöstä 6-9 välillä on ne parhaimmat unelmointi ja rakkausunet - nyt en muista että kuka ja missä - tai muistan vaan ei sillä väliä .... vaan sillä että ainakin joskus saa nukutuksi juuri nämä tunnit - ilmankos se stressi on juuri sellaista ETTÄ aamuyöstä jo herää.... Vaan tuosta cd-levystä jota itse nyt kuuntelen - siis tämän iiiihanaisen murrerunoilijan äänikirjasta on kyse - Heli Laaksonen " Ratio Sulavoi" - hän itse lukee runojansa - ja on seassa vähän muitakin "ääniä" vaan kun oikein korvat höröllänsä kuuntelee ja koettaa ymmärtää niitä sanojan NIIN pian siinä uni tulee - toisaalta ovat niin hauskoja hänen runonsa että hymy jää huulille kun nukahtaa .... lainasin tänään lisää unirunoja - eli cd-äänikirjoa - Tommy Tabermannia ~siinä on musiikkiakin mukana .... joo usein kuuntelen iltaisin jota sellaista johon voi rauhoittua - nk.riisua päivän yltään - ja tuo päivän yltään riisuminen ONNISTUU hyvin niinkin että vaikka viisi sanaa kirjoittaa paperille - NIIN samalla myös symbolisesti ja konkreettisestikin päättää eli sulkee päivän - EIVÄT sitten jää asiat rassaamaan johonkin takavasemmalle JA jos vaikka jokin asia häsää siinä vaiheessa kun on kumolleen kellahtamassa - niin sulkee sen asian käsittelyn " sillä kertaa " - eli todella ääneen sanoo että " case is closed - ja avataan taas sopivalla hetkellä" - on aika tärkeätäkin viestittää tajunnalle - että asioiden käsittely on loppu tältä erää - mutta että jatketaan kunhan uusi aamu koittaa tai muuten sopiva hetki .... ja kun sen kirjoittaa paperille sekin on hyvä .... : Niinkin sanotaan ETTÄ ei pidä mennä " liian väsyneenä " nukkumaan ~ja ennen nukahtamista kun tekee omia rituaaleja - joista yksi hyväksi havaittu on se että vaikka 5min. on vasemmalla kyljellänsä - rauhoittaa aineenvaihduntaa - ja puhkuu sitten muutamat kerrat - silläkin tavoin puhaltaa paineita ulos - ja parasta tietty ettei pakota itseään - tyyliin - nyt on pakko nukkua .... Tämmöisiä läikähteli täällä ..... lämpimästi - varmasti jokaisella meistä omat tapamme - vaan josjakun jokin juttu kolahtaa - niin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #164 : 14.06.2007 13:28:41 » |
|
Mutta...missä liiteli kotka? Hyvä kysymys! Missä pilvissä lie lennellytkään, kun ei muistinvaraisia mielikuvia liiemmälti ole. Jos vaikka saman pilven reunalla tanssahdeltu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|