Esmiralda
|
|
« Vastaus #165 : 14.06.2007 13:32:13 » |
|
Eihän!!!? Kuvitelkaa, kun kotkanpoika ja metsäkauris ovat tanssimassa, kotkannokka metsäkauriin poskea vasten. Nyt minulla taisi menna ohi se tanssi! Mutta näin jossain silmäkulmassa 'kutsun' johon en vauhdin puutteesta oikein ehtinyt vastata. Vai tanssittiinko me?! Siis oikein napatusten? Vai menetinkö jotakin?!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #166 : 16.06.2007 01:58:06 » |
|
Ajattelepa nyt, tämmöinnen konkelonokkainen kotka, ihanan neidon syleilyssä!! Pieni pyöreä muotoni käpertyneenä vartalosi ympärille, tosin nokka on kova!! HeH,, painaako se poskeasi? Liikkeet kuitenkin ovat kömpelöt!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #167 : 16.06.2007 03:52:23 » |
|
Nyt on riittänyt läikähdyksiä sydämessä yllin ja kyllin! Olen ollut ystäväni kesämökillä,joka on jo sinällään läikähdyttävän kaunis.Mutta nuo kaikki pörröiset vesilintujen poikaset! Niin monenlaista vipeltäjää. Niitten kovat spurtit,kun pelästyvät jotain.Olen siellä ääneen yksinäni naureskellut ja samalla rakkaus on pakahduttaa sydämen. Kaiken kruunaa laulujoutsen pariskunta,joka on yllättäen tänne etelään jäänyt ja nyt niillä on kolme poikasta! Läikähdytti myös lehdokkien kauneus,kun metsässä samoillessa vastaan tuli. Kesä kaikkinensa tuo elämään niin paljon kaunista,että aika menee lentäen vaikkapa vain kiviä etsiskellessä. IHANA KESÄ!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #168 : 16.06.2007 10:10:43 » |
|
Ajattelepa nyt, tämmöinnen konkelonokkainen kotka, ihanan neidon syleilyssä!! Pieni pyöreä muotoni käpertyneenä vartalosi ympärille, tosin nokka on kova!! HeH,, painaako se poskeasi? Liikkeet kuitenkin ovat kömpelöt!! Kaikella kunnioituksella, lämmöllä ja lempeydellä Kotkansilmä ~ nääthän että .... kyllä minun sydämessäni LÄIKÄHTELEE AIVAN TOISENLAINEN KOKEMUS JA " KUVA " KOTKASTA....
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 20:49:44 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #169 : 17.06.2007 21:15:37 » |
|
Ajattelepa nyt, tämmöinnen konkelonokkainen kotka, ihanan neidon syleilyssä!! Pieni pyöreä muotoni käpertyneenä vartalosi ympärille, tosin nokka on kova!! HeH,, painaako se poskeasi? Liikkeet kuitenkin ovat kömpelöt!! Hm..otapa nyt selvää! Mutta kyllähän sinun kyydissäsi jalat eivät maata koskettaisi, on siinä sitten kaviot tai varpaat!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #170 : 17.06.2007 21:19:26 » |
|
Arkiviisu! Tuo viimeinen kuva on just!!!! Ja Chandra... : Taidat olla aivan itse 'ruma ankanpoikanen'. Nyt sen oivalsin!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #171 : 17.06.2007 23:24:33 » |
|
Ihannaaaa, johan minä itsekin alan uskoa teidän lumoaviin mielikuviinne, ja ilman peiliä. Tuosta viimeisestä kuvasta, osuu ja ihan melkein kohdalleen, tuo terävä klyyvari, juu. Tuon leidin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #172 : 17.06.2007 23:36:53 » |
|
No jopas läikähti! Yli maljojen!!! Peräti. Ei tässä ainakaan mitään tuollaisia teräviä klyyvareita! Mitä sitten klyyvari lienenkään? Kelkasta pudonnut
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #173 : 18.06.2007 00:02:39 » |
|
No, kun maalaisjunttia STaDIsSA, uhkailtiin täräyttää klyyvariin, niin sehän kyllä kysymällä selvisi, että tuo pieni rustoutuma, joka, nenähän se oli, onkin jo rutussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #174 : 18.06.2007 09:14:27 » |
|
Ihannaaaa, johan minä itsekin alan uskoa teidän lumoaviin mielikuviinne, ja ilman peiliä. Tuosta viimeisestä kuvasta, osuu ja ihan melkein kohdalleen, tuo terävä klyyvari, juu. Tuon leidin. No, kun maalaisjunttia STaDIsSA, uhkailtiin täräyttää klyyvariin, niin sehän kyllä kysymällä selvisi, että tuo pieni rustoutuma, joka, nenähän se oli, onkin jo rutussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #175 : 18.06.2007 10:24:35 » |
|
No, kun maalaisjunttia STaDIsSA, uhkailtiin täräyttää klyyvariin, niin sehän kyllä kysymällä selvisi, että tuo pieni rustoutuma, joka, nenähän se oli, onkin jo rutussa. ai ku naurattaa! Minä kun en kaikkia kieliä osaa, niin jo kuvittelin että se oli se terävä tissi tuon miehen kainalossa! Kas mikä ei läikähdyttäisi niin paljon, kun kunnon naurut!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #176 : 18.06.2007 21:21:21 » |
|
Voi ihana Esmiralda!! Ettet ole klyyvarista kuullut ja että tissiksi luulit! Nyt annoit kyllä viikon parhaat naurut! Ja KIITOS!Mielellänihän minä tuollainen pehmeän pörröinen poikanen olisin.Turvassa emon kyljessä uiskentelisin ja ylpeänä ihailisin vanhempieni kauneutta! Lumpeen lehdellä keinuisin ja kukan valkoista kauneutta katselisin.Hieman lootuksenkukan kaltainen. Ei haittaa harmaa väri.Joskus jos aavistaisi olevansa vanhempien kaltainen.Mutta sinne on pitkä matka,,, Ehkä tuolla toisella puolella sitten.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #177 : 18.06.2007 22:31:38 » |
|
Chandra-kulta! Etkös ole vielä kuvajaistasi nähnyt lammen pinnassa?! :
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #178 : 19.06.2007 16:59:14 » |
|
Ette usko! Tuossa pihasiivouksen välissä, kun kuljin idän unikoiden vierestä niitä aina välillä ihaillen. Viisi kukkaa jo auki ja yksi 'purskahtamaisillaan'. Niin näin!!! Minä näin kun sen nupun verholehti värähti raolleen. Jäin siihen istumaan. Sitten säntäsin hakemaan kameraa. Ja siinä istuin. Katselin, kun verholehti laajeni ja jotakin ähki sen alla. Sitten PUKS! Verholehden puoliskot lensivät ilmaan ja maahan. Enkä minä hämmästykseltäni ehtinyt kameraa ottaa. Nyt käyn joka välissä katsomassa, kuinka tiiviissä olevat silkinohuet rypyt alkavat oieta. Aah, tuota luontoa!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #179 : 20.06.2007 09:36:30 » |
|
Oi kuinka ihana kokemus Esmiralda!
|