Morgana
Kohtuuastroilija
|
|
« : 26.03.2007 16:13:08 » |
|
Löysin vanhasta Astro Logoksesta Markku Mannisen kirjoittaman inspiroivan tyypittelyn Kuun vaiheiden mukaan. Täten:
Jos sinulla on :
Jos Kuun vaiheesi on 0-120 (Uusi Kuu)astetta edellä Aurinkoa, olet tyypiltäsi Hallitseva yksilö eli Vahva Eläin, -aikaansaava, itseohjautuva, sankari, fyysinen, egoisti.
Jos Kuun vaiheesi on 120-240 astetta Auringon edellä (Täysi Kuu), olet tyypiltäsi Tasapainotteleva Yksilö eli Kaunis Eläin, -Tyylitietoinen, viehättävä, taiteellinen, nautiskelija.
Jos Kuun vaiheesi on 120-0 astetta Aurinkoa jäljessä (Vanha Kuu), olet tyypiltäsi Viisas Yksilö eli Mystinen Eläin, -itsensä etsijä, älykäs, kriittinen pohdiskelija
Jos taas sinulla on :
Uusikuu: Hallitseva Liittolainen eli Rohkea Ihminen, -kunnianhimoinen, sosiaalinen, aktiivinen, miellyttämisen haluinen opportunisti, poliittinen eläin
Täysi Kuu: Tasapainotteleva Liittolainen eli Kaunis Ihminen, -mukava, pidetty, normaali, diplomaattinen, sielukas, tasapainotteleva
Vanha Kuu: Viisas Liittolainen eli Mystinen Ihminen, -tarkkaileva psykologi, ovela, taitava manipuloija, kasvaa eniten ihmissuhteista
Jos taas olet :
Uusi Kuu: Hallitseva Idealisti eli Rohkea Enkeli, -Soturi, henkinen aloitteentekijä, moraalinen taistelija, barrikadeilla viihtyvä sankari
Täysi Kuu: Tasapainotteleva Idealisti eli Kaunis Enkeli, -lyyrinen, herkkä, myötätuntoinen, boheemi, yleisesti pidetty rakastava ja ihana renttu
Vanha Kuu: Viisas Idealisti eli Mystinen Enkeli, -vanha sielu, näkijä, auttaja, sattaa viihtyä esim. titeen tai musiikin sfääreissä paremmin kuin in the real world
Toivottavasti ymmärsitte, kysykää jos ette. Kuun vaiheet tässä ovat todella väljiä, mutta kiintoisa ja osuvakin tämä on
T: Mystinen Ihminen
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.03.2007 16:18:25 kirjoittanut Morgana »
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #1 : 26.03.2007 16:24:01 » |
|
Tasapainotteleva Idealisti eli Kaunis Enkeli, -lyyrinen, herkkä, myötätuntoinen, boheemi, yleisesti pidetty rakastava ja ihana renttu
Tällainen renttu minä olen
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Morgana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 26.03.2007 16:25:16 » |
|
En ihan sen kummemmin Saqirlat osaa sanoa mihin Markun tekniikka perustuu, mutta hän on vienyt nuo itse kehittelemänsä tyypittelyt hyvinkin pitkälle, hän esim. jakaa ihmiset väreihin, Valkoiseen, Mustaan ja Punaiseen ja riippuen Syntymävuodenajastasi, -vuorokaudenajastasi ja -Kuun vaiheestasi, olet jonkinlainen yhdistelmä näitä värejä... Itse esim. olen Musta/Punainen/Musta, jos nyt ihan oikein muistan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #3 : 26.03.2007 16:27:10 » |
|
Hee! Tämä peittoaa Nikulan 13. vaiheen aivan 6-0, mieluummin Kaunis Ihminen, hehee! Terveisin Punainen/Punainen/Punainen Kissa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #4 : 26.03.2007 17:00:38 » |
|
en tiedä mikä kuun vaihe mulla on..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Morgana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 26.03.2007 17:02:26 » |
|
en tiedä mikä kuun vaihe mulla on.. No kerro sun asteet ni mä kerron sun Kuun vaiheen. Mutta simppelisti se on niin että jos esim Kuusi on vastapäätä Aurinkoa olet täysikuu, jos se on Auringon jäljessä, olet vanha, jos edellä, olet uusi kuu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.03.2007 19:32:14 kirjoittanut Morgana »
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #6 : 26.03.2007 19:32:34 » |
|
Voiko näiden yhteen sopivuudesta myös sanoa jotain? Muistan joskus saaneeni infon että olen vanha kuu ( mystinen eläin) ja silloinen mieheni uusi kuu ( vahva eläin) eikä kuulemma ymmäretä toisiamme...niin myös on! Tällä hetkellä sydän pomppailee mystisen enkelin suuntaan eli vanha kuu hänkin... Sopiiko siis paremmin?
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Illusiana
Kohtuuastroilija
I picture your face at the back of my eyes
|
|
« Vastaus #7 : 26.03.2007 19:45:52 » |
|
Heh, aika mielenkiintoista että olen Kaunis Eläin, eikä se ole hassua ollenkaan, kyllä minä noista viitesanoista itseni ihan helposti tunnistan
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksonen Kuu Härkä Nouseva Kalat Merkurius Härässä Venus Oinaassa Mars Kaloissa
~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja ~Tuuli ~Hevoskastanja ~Anubis
(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
|
|
|
Morgana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #8 : 26.03.2007 19:47:16 » |
|
Voiko näiden yhteen sopivuudesta myös sanoa jotain? Muistan joskus saaneeni infon että olen vanha kuu ( mystinen eläin) ja silloinen mieheni uusi kuu ( vahva eläin) eikä kuulemma ymmäretä toisiamme...niin myös on! Tällä hetkellä sydän pomppailee mystisen enkelin suuntaan eli vanha kuu hänkin... Sopiiko siis paremmin? En ole varma, mutta mullakin on muistikuva että esim. täysikuulle suositeltais toista täysikuuta...vaan en kyllä menis tämän mukaan kovin syvällisiä parisuhdeanalyyseja tekemään. Mieheni on uusikuu (Rohkea enkeli), itse oon vanha (mystinen ihminen, tyttäreni hyvin vanha Kuu, Kuu siis yhtymässä Arskaan, (Mystinen Eläin). Ollaanhan me mieheni kanssa erilaisia vaan yhdeksättä vuotta tässä porskutetaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9 : 26.03.2007 21:19:47 » |
|
Yllätys yllätys.. Uusi Kuu: Hallitseva Idealisti eli Rohkea Enkeli, -Soturi, henkinen aloitteentekijä, moraalinen taistelija, barrikadeilla viihtyvä sankari
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #10 : 26.03.2007 22:38:53 » |
|
en tiedä mikä kuun vaihe mulla on.. Onneksi sain apua,, kiitos vielä Morgana Siis olen todella Vanha Kuu: Viisas Liittolainen eli Mystinen Ihminen, -tarkkaileva psykologi, ovela, taitava manipuloija, kasvaa eniten ihmissuhteista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 26.03.2007 23:05:59 » |
|
Viisas Yksilö eli Mystinen Eläin, -itsensä etsijä, älykäs, kriittinen pohdiskelija jos nyt tajusin milloin on edellä milloin takana 7 astetta vaakaa 23 astetta Oinasta...
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.03.2007 23:10:58 kirjoittanut Ardith »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Freyja
Vieras