Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hei kaikille..toivoisin hiukan neuvoa  (Luettu 3018 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
soile
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« : 27.03.2007 10:33:00 »

hei...olen tällainen melko vakiokävijä astrossa, mutten ole omaa viestiä,esittelyä tms kirjoittanut aiemmin.eilis-iltana laitoin viestin sinne, mutta se ei näkynyt missään, en kai tajunnut miten tämä homma hoituu..siis, että mille osastolle tms. viesti tulee. no, tuo on oiva aasinsilta ongelmaani. jo reilut pari vuotta on elämä ollut niin takkuista,siis jkl murphyn-laki päällä koko ajan. olen synt. 31.10.1963 lappeenrannassa klo 14:00 suomen aikaa siis. astro.comista sain ko. "koordinaatit" eli 28e11, 61n04, univ.time:12:00. toivoisin,että jos joku teistä asioista paljon paremmin tajuava osaisi katsoa, onko mulla joku "ikuisuuskiusa-transiitti" tms. päällä..esim. jupiter viime vuonna skorpionissa,joka vahvasti mulla painottuu, oli todella kurja vuosi...ja paremmaksi ei tilanne tunnu muuttuvan...ei ole tarkoitus tehdä tästä mitään ns. itkuvirttä..mutta koska en osaa itse tajuta,miten pitkään joku esim. saturnus on ns. päällä, niin toivoisin apua. enkä tiedä, onko kyseessä edes saturnus...astrosta toivoisin kuitenkin saavan selkeyttä, eli että missä mennään ja vieläkö valoa pilkahtaa edes jossain vaiheessa tulevaisuudessa.tuli tyhmä "selonteko", mutta eka foorumille multa kuitenkin - jos onnistun saamaan tämän sinne. aurinkoista kevättä kaikille sinne!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 30.03.2007 18:22:14 »

Heippa oktober  Smiley

ja tervetuloa!! Tämä on kiva paikka vaihtaa mielipiteitä astrologiasta ja muustakin.

Vilkaisin karttaasi, eihän siinä mitään pahaa ole.  Nimimerkkisi viittaa lokakuuhun mutta kuun lopussa olet syntynyt eli Skorpparihan sinä, nousumerkki Kauris, Kuu Oinaassa eli vahvoja merkkejä löytyy. Vahva 8.huone, joka myös korostaa Skorpparin merkitystä. Et varmaankaan ole mikään "pintaliitäjä" vaan ajattelet syvällisesti ja kenties tosiaan elämä on jo sen verran koulinutkin, että se pakottaa miettimään syntejä syviä.

Eipä tuolla tosiaan mitään erikoista ole, no Saturnus tekee kartalla neliöt sekä Aurinkoon että Venukseen, tosin Aurinko ja Venus ovat sen verran kaukana toisistaan ettei voi yhtymäksi kutsua mutta  saturnus neliöi molempia Vesimiehestä.

Kovia tunteita, jotenkin pakastimessa kenties? Kuvio on ajankohtainen juuri nyt kun transiitti-Saturnus tekee neliötä Venukseen ja oppositiota Natal-Saturnukseen. Eipä varmaan kevyttä aikaa, kenties tuo ikäkausi-transiitti ( saturnus aspect_opp saturnus) on saanut sinut miettimään omaa elämääsi myös laajemmin ja ehkä suhtaudut itseesi turhan ankarasti?

Progressiivinen Kuu Skorpionissa ei ole helpointa aikaa, mutta sehän siirtyykin kesään mennessä Jousimieheen eli eiköhän elämä ala hymyilemään... Kun Saturnus on väistynyt niin pikku hiljaa transiitti-Uranus tekee kolmion Venukseen eli jotain kivaa ihmissuhderintamalla.

Tervetuloa siis! 

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: