Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voihan peeveli!!!  (Luettu 4894 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« : 27.03.2007 15:37:16 »

Kun juttu hyppimisestä huolimatta meni mielenkiintoiseksi, laittoi Sasha topikin lukkoon. Harminpaikka!

Aiheena oli vaaralliset rakastaja ja tähtikuvioiden vaikutus tietyntyyppisen rakkauden etsimiseen.

En nyt halua kopsata kaikkea tähän joten käykää vilkaisemassa aihetta ja vastatkaa jos osaatte.

Mulla on  kuunsolmu  aspect_con pluto huoneessa 11  vaaka merkissä Ja lisäksi  askendentti   skorpioni


Loput rakkaudessa merkittävät planeetat sijaitsee
 aurinko  jousimies
  kuu  skorpioni
  venus   jousimies
 mars  leijona

Ja tässä Pätkä Theuksen tekstiä:

Omasta vinkkelistään kun asiaa katselee on hyvä tarkistaa DC, Juno ja Lilith sekä niihin kohdistuvat aspektit. Näistä jälkimmäinen kuvaa parhaiten 'vaarallisen' rakastajan teemoja.  Kiss  Dc.n aspektit jäävät helposti vaille huomiota vaikka voivat olla merkittäviä. (terv.  pluto aspect_con jupiter  aspect_tri DC)
Tarkistakaa



Mun kartalta löytyy:

DC   harka, Lilith   kaksoset,  juno   jousimies
Juno muodostaa siis   aspect_con  neptunus ja   aurinko kanssa.....
Ja Lilith   aspect_opp  juno... Oho! mites tommonen vaikuttaa? Mielestäni DC:lle ei muodostu aspektia.

Osaako joku tarkentaa? Theus?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1 : 27.03.2007 15:55:41 »

Harmi joo tosiaan mielenkiintonen aihe  Wink
Mulla lilith ja  juno molemmat jousimiehessä.
Näitten takia varmaan jousimehet on vetäny mua puoleensa, mutta liian samanlaisia oltas mikään ei riitä ja mähän en tykkää jos mun mies flirttailis koko ajan muitten naisten kanssa  knuppel2

                     smitten Oinas73
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #2 : 27.03.2007 17:39:18 »

 juno  neitsyt aspect_sex  uranus
 juno  aspect_tri  merkurius  +  jupiter
 kuunsolmu  aspect_con  uranus  skorpioni 5. huoneessa
 Lilith  aspect_con  aurinko

?? vaarallista?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.03.2007 20:37:49 »

Henkilökohtaisia paljastuksia sisältävä Lilith-ketju löytyy täältä:

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13271.0

Minulla näytti Lilith olevan kolmiossa  juno :n, joten altistaneeko tämä erityisesti vaarallisille suhteille, mene tiedä. Mutta Lilith liitetään toisinaan karmaan ja erityisesti jos se on aspektoitunut Plutoon tai Venukseen (näin lukee Kaarina Pääkkösen sivuilla), niin ihmissuhteissa voi olla odotettavissa melkoisia myllerryksiä. Minullahan Lilith ja Pluto ovat vain 4' orbilla tarkassa kvinkussissa keskenään.

Karmiset suhteethan ovat muutenkin yleensä melko myrskyisiä, joten kannattaa tsekata, osuuko kuunsolmuille karttavertailussa mitään mielenkiintoista, erityisesti alasolmulle. Antivertex voisi olla myös tuollainen herkkä piste. Ja aloittelijoille tiedoksi, että alasolmu on täsmälleen  kuunsolmu :a vastapäätä, samoin kuin antivertex on täsmälleen Vertexiä vastapäätä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #4 : 28.03.2007 12:09:56 »

Ei mul oo ollu mitään suhteita, mutta mitäköhän siitä seurais jos kohtaisin jonkun? 

venus leijona huoneessa 12 aspect_squ  pluto  skorpioni

Lilith  aspect_con venus ja  aspect_squ  kuu skorpioni

 juno  kalat huoneessa 8  aspect_tri pluto ja  aspect_sex neptunus

Varmaan jotain aika... kohtalokasta! Shocked
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #5 : 28.03.2007 12:23:20 »

No huh huh! Ihanko karmisia vai karmeita suhteita. Just olen kysellyt miten työelämässä oikein pitäisi pärjätä. Onko nyt planeetoilla osuutta asioihin, kun minulla on ...

Lilith 9. huoneessa  aspect_con  pluto 10. huoneessa ja näiden väliin jää MC eli on yhtymässä mukana? Koko kaameus tapahtuu neitsyen merkeissä.

Onko tämä siis erittäin pikkutarkkaa karmista suhteilua, joka muuttaa koko ajan elämääni/minua työelämässä? Olis niin kiva joskus saada tehdä töitä ihan kaikessa rauhassa ilman joutavaa skabaamista.  crazy2
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #6 : 29.03.2007 18:05:12 »

No huh huh! Ihanko karmisia vai karmeita suhteita. Just olen kysellyt miten työelämässä oikein pitäisi pärjätä. Onko nyt planeetoilla osuutta asioihin, kun minulla on ...

Lilith 9. huoneessa  aspect_con  pluto 10. huoneessa ja näiden väliin jää MC eli on yhtymässä mukana? Koko kaameus tapahtuu neitsyen merkeissä.

Onko tämä siis erittäin pikkutarkkaa karmista suhteilua, joka muuttaa koko ajan elämääni/minua työelämässä? Olis niin kiva joskus saada tehdä töitä ihan kaikessa rauhassa ilman joutavaa skabaamista.  crazy2
Sulla on siis pluto kosmisen tehtävän, uran ja ammatin huoneessa
 aspect_con
Keskitaivas, joka kuvaa uraa ja ammattia... mutta huom! Myös kotia ja perhettä
 aspect_con
Lilith.. ns. mustakuu ("seksuaalienergia sen syvimmässä olemuksessa")

Yhtymässä olevat planeetat ovat harmoniassa keskenään.. Vaikuttaisi siltä että sun perhe ja työ asiat sekoittuisivat aika hauskasti keskenään... coolsmiley
.. En ole kateellinen.  :Smiley
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: