|
helinä
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 31.03.2007 13:27:10 » |
|
Kohtuuttomissa korkeuksissa...? Niinpä - mitä noihin sanoo. Nousukuu, junnullani sama tilanne... : Myös Exällä (mun :lla) on/oli ihan kohtuuton! Ja Hankala työkaverini, joka sai mut melkein vaihtamaan ammattia: (mun :lla) on/oli ihan kohtuuton! Mielenkiintoista. Luulenpa, että tuollainen huone 12 mars joutuu välillä vastustamaan kohtuuttomiakin rasituksia..., mutta selviää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #2 : 01.04.2007 21:20:24 » |
|
Kohtuuttomat kuulostaa hauskalta.
Minulla ei ole, mutta näyttää siltä, että kaikilla muilla perheenjäsenilläni on. Liekö siis kovinkin yleistä?...
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #3 : 01.04.2007 23:29:30 » |
|
minä määrittelisin nuo sanalla beyond, jopa jumalan selän takana ylittäen kaiken käsityskykyni...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #4 : 12.07.2007 17:58:39 » |
|
minä määrittelisin nuo sanalla beyond, jopa jumalan selän takana ylittäen kaiken käsityskykyni...
Jumalan villit lapset? Löysin ihan kivan artikkelin aiheesta http://www.mandala.be/declination/pamela.htm
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #5 : 20.07.2007 15:29:02 » |
|
Pystyyko naita pisteita laskemaan mitenkaan muuten kuin astrowinnilla? Minulla on kylla se ohjelma mutten osaa kayttaa sita Kiitos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #6 : 20.07.2007 16:37:50 » |
|
Pystyyko naita pisteita laskemaan mitenkaan muuten kuin astrowinnilla? Minulla on kylla se ohjelma mutten osaa kayttaa sita Kiitos Kyllä kai ne voi laskeakin (vaan en tiedä miten) Astrowinillä saat esiin päävalikon kohdasta data-->natal->data. Sieltä scrollaat vain sivun alaosiin, josta löytyykin sanat 'out of bounds planet'. (oletan että osaat astrowiniin tyädentää syntymätietosi, -koordinaatit sun muut). Mullakin meni tuon astrowinin alkeiden hallintaan pari raivostuttavaa hetkeä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #7 : 20.07.2007 16:39:41 » |
|
Hei, tossa nousukuun kommentissa hieman ylempänä lukee miten OOB planeetat voi katsoa omalta kartalta. (deklinaatiot)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #8 : 05.04.2010 18:20:39 » |
|
Nostan, kun aihe on taas uuden Astro Logos -lehden artikelin myötä ajankohtainen :-) Out of bounds -planeetat voi katsoa myös astro.comin kartastaan "additional tables" -liitteestä, jossa kunkin planeetan deklinaatio on merkitty näkyviin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #9 : 05.04.2010 19:52:50 » |
|
Nostan, kun aihe on taas uuden Astro Logos -lehden artikelin myötä ajankohtainen :-) Out of bounds -planeetat voi katsoa myös astro.comin kartastaan "additional tables" -liitteestä, jossa kunkin planeetan deklinaatio on merkitty näkyviin. Kiitos vihjeestä, Pallaskissa! Enpä ollut tajunnutkaan, että deklinaatiot on tosiaan merkitty sinne. Nopealla vilkaisulla ainakaan itselläni ei näyttäisi olevan OOB-planeettoja syntymäkartalla. Entäs muilla?
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 07.04.2010 09:48:13 » |
|
Tuo astro.comin taulukko onkin hyvä paikka katsoa näitä. Otan tuosta astro logoksesta tähän vielä tuon deklinaatiorajan, eli 23.26,5 astetta. Ohos.. itseltäni löytyy merkurius 25°34'30" ja uranus 23°38'36" , venuskin melkein 23°20'21" oonkin tällänen outolintu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ancelica
|
|
« Vastaus #12 : 07.04.2010 10:16:03 » |
|
Kas kummaa, ei mitään 23' (Katsoin asteroidit, Pholus ja Nessus on OOB)
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 21:43:19 kirjoittanut ancelica »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #13 : 07.04.2010 14:16:24 » |
|
Itselleni tulee Astro Logos, ja tottahan tarkistin omat OOB-planeetat, joita on 1 kpl, . Artikkelin kirjoittaja oli ollut huomaavinaan, että OOB-planeettojen vaikutus on pääsääntöisesti myönteinen, eli planeetan positiiviset ominaisuudet korostuisivat ihmisen elämässä. Noh, itselläni Merkurius on Aurinkomerkin hallitsija ja se on muutenkin sangen vahvasti aspektoitunut, joten tämä planeetta on kaikkea muuta kuin heikko kartalla. Merkuriuksen positiivisia ominaisuuksia lienevät ainakin hyvä muisti, looginen päättelykyky, uteliaisuus ja uuden oppimisen helppous sekä luontainen kyky ilmaista itseään joko puhumalla tai kirjoittamalla. Näppärät sormet liitän myös Merkuriuksen ominaisuuksiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #14 : 07.04.2010 18:37:35 » |
|
Jaaha, omaan OOB Kuun . Tuolla Mandalan saitillahan annetaan ymmärtää, että OOB Kuu on sinänsä muuten ikävänpuoleinen ilmiö, joskin loppupeleissä ihminen päätyy korvaamaan itse itselleen lapsuuden turvattomuutta. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|