Hmmm.. Mielenkiintoinen jutustelu..
Olen itse Kaksonen ja nouseva Scorpioni. "Ongelmallinen" yhdistelmä, useinmiten muille kuin itselleni.
Hassu tuo silmä-juttu. Kuulen hyvin usein kommentteja silmistäni, jotka vaihtuvat eloisista ja flirtailevista läpinäkevän syviksi.
Etenkin kuulema Reiki-hoitojen, meditoinnin, selvänäkötilanteissa tai vain kun puhun vakavasti jollekin silmilläni on kuulema tapana muuttua.
Mutta ehkäpä silmäni ovat vain tavallista moni-ilmeisemmät, kun muutoin olen niin vähäeleinen...? Hehehe..! :
Hmmm.. tapanani on rajata, miten lähelle päästän henkilökohtaisesti eri ihmiset. Olen näenäisesti Kaksosmaisen avoin ja seurallinen, mutta todella läheiseksi ystävikseni kelpuutan vain ne harvat ja todelliset, joiden kanssa jaan sitten ne syvimmät aatokseni.
En muutoin rasita muita ongelmillani, joille ne eivät mitenkään kuulu. En mitenkään kehtaisi ja ilkeisi.
Scorpioni ehkä rauhoittaa, paremminkin
tuo laskemmallisuutta Kaksosluonteeseeni, tosin tuoden myös aikamoista tulisuutta luonteeseeni.
Voitte kuvitella millainen on huono päiväni, etenkin muille, kun Kaksosen ja Scorpionin pahimmat puolet yhdistetään.
Välillä olen valinnut sanani ja tekoni niin, että on lakituvalla uhkailtu, mutta onnistunut aina vakuuttamaan ja selittämään asiat itselleni parhain päin tai sitten ollut vain hitsin onnekas.
Rakkauselämäni on harmooninen kaaos keveää ja/tai julkeaa flirttailua ja intohimoisia romansseja, sietämätöntä julmuutta, sekasortoa, särkyneitä sydämiä puolin ja toisin ja silti etsien sitä todellista rakkautta ja miettimistä, mitä se oikein edes on. :
Seksikumppanini täytyy olla hyvin tulinen ja intohimoinen, osata hommansa ja olla varsin mielikuvituksellinen ja kokeilunhaluinen tai saa kylmästi kenkää elämästäni, vaikka muutoin juttu luistaisi. Huono ja mielikuvitukseton seksi saa minut todella ärtyisäksi.
Jaksan näytellä orgasmia vain muutaman kerran jos uskon vakaasti miehen siitä rohkaistuvan ja seksin paranevan.
Useinmiten etsin täydellistä yhteisymmärrystä sekä seksin että sielun kanssa. Ja vaikka sellainen mies on kohdalle osunut, niin silti sitä miettii kaikenlaista ja homma alkaa epäilyttää ja taas sitä mennään. :
Sitä se elämä on... täysillä ylämäkeen ja alamäkeen, että mahan pohjassa tuntuu.
Iloa, valoa ja rakkautta,
Asterix