Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva Skorpioni  (Luettu 51071 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Patty
Vieras
« : 12.12.2005 12:14:38 »

Hei...
minkähänlainen ihminen nouseva skorpioni on? Onko jollain kokemusta? Pojallani on tämä ja en tunnu saavan hänestä mitään "irti".  Grin  Kommentteja please  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.12.2005 12:33:28 »

Nouseva Skorpioni on juuri tuollainen. Ei juuri omista ajatuksistaan tai tunteistaan juttele.

Jotkut väittävät, että nousevalla Skorpionilla olisi pistävä katse. Joillakin voi olla (esim. sisarellani, joka on myös AC-Skorpioni), mutta toisaalta  askendentti skorpioni voi olla vain cool tai kivikasvoinen. Tunnettuja tämän AC-merkin omaavia julkimoita ovat mm. Grace Kelly ja Vladimir Putin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Patty
Vieras
« Vastaus #2 : 12.12.2005 12:52:03 »

Hei.

Näen hänestä kyllä että on paljon ajatuksia, miettii rankasti ja joskus vähän raottaa itsestään jotain mutta muuten ei mitään irti.  Pojallani on hyvin syvä ja "tumma" katse.  Cool  Haluaisin niin tietää koska hänen elämässään tapahtuu niin paljon juuri nyt. Voi olla että olen huolissaan ihan turhastakin mutta kun ei puhuta niin mielikuvitukselle jää paljon tilaa  laugh
tallennettu
tinjami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #3 : 12.12.2005 13:37:33 »

Pojallani on tämä ja en tunnu saavan hänestä mitään "irti".  Grin  Kommentteja please  smitten

Olin lapsena erittäin sulkeutunut, pidin ajatukset ominani. Olin kuitenkin hyvin tietoinen siitä, että maailma on epäoikeudenmukainen, oma isänikin mielestäni oli rasisti ja ihmettelin sitä kovasti, sillä rakastin häntä. Olin myös herkkä ja siten usein loukkaannuin jopa itkuun asti, jos joku käyttäytyi väärin minua kohtaan, en kuitenkaan halunnut kertoa asiasta muille, varsinkaan vanhemmilleni, halusin olla kaikkien ystävä. Tämmöisenä jatkoin olemistani aina nuoreksi asti mutta aikuisena olen muuttunut. Nyt minua kuulemma voi lukea kuin avointa kirjaa. Olen aurinkomerkiltäni skorpioni, nouseva skorpioni ja kauris kuumerkiltäni.
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
Patty
Vieras
« Vastaus #4 : 12.12.2005 14:04:54 »

Hei tinjami  Smiley

ihanaa kun "valaisette" minua.  Smiley Poikani on myös herkkä ja todella suuttuu hyvin nopeasti (kuu rapu). Hän on jotenkin surumielinen aina, enkä tiedä mistä se johtuu. Itselläni on sellainen tunne että hän salaa asioita sen takia ettei tarvitsi meitä vanhempia vaivata. Koulukiusaamisesta hän sanoi ihan pakon edessä kun ei halunnut enää kouluun. Toivoisin ettei hän kärsisi ja pitäisi asioita sisällään. Mutta minkäs teet.  Undecided
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 13.12.2005 21:20:22 »

Hmmm.. Mielenkiintoinen jutustelu..

Olen itse Kaksonen ja nouseva Scorpioni. "Ongelmallinen" yhdistelmä, useinmiten muille kuin itselleni. Grin
Hassu tuo silmä-juttu. Kuulen hyvin usein kommentteja silmistäni, jotka vaihtuvat eloisista ja flirtailevista läpinäkevän syviksi.  coolsmiley
Etenkin kuulema Reiki-hoitojen, meditoinnin, selvänäkötilanteissa tai vain kun puhun vakavasti jollekin silmilläni on kuulema tapana muuttua.  Shocked Mutta ehkäpä silmäni ovat vain tavallista moni-ilmeisemmät, kun muutoin olen niin vähäeleinen...? Hehehe..!  :Smiley  2funny

Hmmm.. tapanani on rajata, miten lähelle päästän henkilökohtaisesti eri ihmiset. Olen näenäisesti Kaksosmaisen avoin ja seurallinen, mutta todella läheiseksi ystävikseni kelpuutan vain ne harvat ja todelliset, joiden kanssa jaan sitten ne syvimmät aatokseni.
En muutoin rasita muita ongelmillani, joille ne eivät mitenkään kuulu. En mitenkään kehtaisi ja ilkeisi.

Scorpioni ehkä rauhoittaa, paremminkin tuo laskemmallisuutta Kaksosluonteeseeni, tosin tuoden myös aikamoista tulisuutta luonteeseeni.

Voitte kuvitella millainen on huono päiväni, etenkin muille, kun Kaksosen ja Scorpionin pahimmat puolet yhdistetään.  2funny
Välillä olen valinnut sanani ja tekoni niin, että on lakituvalla uhkailtu, mutta onnistunut aina vakuuttamaan ja selittämään asiat itselleni parhain päin tai sitten ollut vain hitsin onnekas. 2funny

Rakkauselämäni on harmooninen kaaos keveää ja/tai julkeaa flirttailua ja intohimoisia romansseja, sietämätöntä julmuutta, sekasortoa, särkyneitä sydämiä puolin ja toisin ja silti etsien sitä todellista rakkautta ja miettimistä, mitä se oikein edes on. :Smiley

Seksikumppanini täytyy olla hyvin tulinen ja intohimoinen, osata hommansa ja olla varsin mielikuvituksellinen ja kokeilunhaluinen tai saa kylmästi kenkää elämästäni, vaikka muutoin juttu luistaisi. Huono ja mielikuvitukseton seksi saa minut todella ärtyisäksi. knuppel2
Jaksan näytellä orgasmia vain muutaman kerran jos uskon vakaasti miehen siitä rohkaistuvan ja seksin paranevan. Wink

Useinmiten etsin täydellistä yhteisymmärrystä sekä seksin että sielun kanssa. Ja vaikka sellainen mies on kohdalle osunut, niin silti sitä miettii kaikenlaista ja homma alkaa epäilyttää ja taas sitä mennään. :Smiley

Sitä se elämä on... täysillä ylämäkeen ja alamäkeen, että mahan pohjassa tuntuu.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta,  smitten

Asterix
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 14.12.2005 02:46:08 »

Olen itse härkä ja nouseva Scorpioni. Vaikea yhdistelmä useinmiten itselleni.
Kuten aiemmi on mainittu niin nousu skorpparit ovat todellisia silmäpelin taitajia, jotka vaihtavat tietämättään ilmettä eloisasta, tappajan katseeseen tai syvä flirtailuun. Nuorena sain palautetta usein muiden ihastumisista silmiini, vaikka muuten olisin tosikko. Nousu skorppari on melko tosikko viilipytty, joka omalla tavallan rajaa, miten lähelle päästää henkilökohtaisesti eri ihmisiä. Muut jopa pelkäävät skorpparin hyytävää katsetta, kun eivät saa paljastusta luonteesta. Nousu skorppari ei rasita muita ongelmillaan ainakaan niitää, joille ne eivät mitenkään kuulu. Mottona voisi olla - puhutaan kun on asiaa tai ollaan hiljaa.

Scorppari on rauhoittava ja laskelmoiva luonteen ominaisuus. Tosin on siinä myös aikamoista tulisuutta luonteessa piilevänä eli tarpeen tullen muut saa kyynerpäästä. Toinen motto voisi olla - En ole pitkävihainen, mutta kuitenkin!!

Rakkauselämältä aluksi keveää ja/tai julkeaa flirttailua ja intohimoisia romansseja, sekasortoa, särkyneitä sydämiä ja silti etsimässä sitä todellista rakkautta ja miettimistä, mitä se oikein edes on. Kun se löytyy pitää kumppanin olla eloisa ja pilkesilmä kulmassa, muuten rupeaa maistuun puulta ja ruoho kiinnostaan aidan toisella puolen.

Skorpparin seksielämässä täytyy olla tulisuutta ja intohimoa, molempien osata hommansa, mielikuvituksellisuutta ja kokeilunhalua. Ajatus seksistä lauantaisin loton ja saunan jälkeen pimeässä lähetyssaarnajan kera saa skorppari noususen kylmäksi ja ärtyisäksi. 

Me nousu skorpparit ollaan on/off tyyppejä eli on vai kyllä tai ei vaihtoehdot välimuotoja ei tunneta. Meni vuosi oppia elämään nousumerkin kanssa sopusoinnussa nykyään ossan olla joustava ja sallin "ehkä" sanan itselleni.

 knuppel2  knuppel2   tickedoff  tickedoff
tallennettu
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #7 : 14.12.2005 10:45:19 »

Hei. Myös minun poikani on noususkorpiooni. Komea, näyttävä poika jolla tummat ja erityisen kauniit silmät. Tuliluontoinen ja erityisen räiskyvä luonne jonka vaikea hallita tunteitaan. Räiskähtää hetkeksi ja leppyy yhtä nopeasti Undecided. Näen hänessä mahdollisuudet kaikkeen niin hyvään kun pahaankin.  :smitten:yritän jakaa  rakkautta ja etsiä ja toivoa että hän löytää intohimonsa joskus johonkin hyvään (sillä myös mars on hänen nouseva planeetta). Se energia mikä tuossa pojassa on on voimakas ja salaperäinen. Todella vaikea saada selvää tuo pojan ajatuksista. idiot2.Todella loistava huumorintaju ja sosaalinen heppu ikätovereiden seurassa. Pidetty ja pidättyväinen aikaihmisten seurassa. Ihana poika jonka kanssa olen kasvanut itsekkin sen verran on yhteen otettu mutta nyt löytynyt yhteisymmärrys ja kunnioitus toisiamme kohtaan.
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #8 : 14.12.2005 10:50:22 »

Nousevan skorpparin ongelma  (joka on ehkä enemmän ongelma muille kuin hänelle itselleen!) on jatkuva, kiihkeä päänsisäinen monologi, jota skorppari ei huomaa/osaa/pysty ulkoistamaan dialogiksi. Toisinaan niin on kuitenkin parempi, riippuen tilanteesta ja ihmisistä. Joskus taas ei auta muu kuin sohaista kepillä muurahaispesää...

t.   : skorpioni askendentti::lla
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #9 : 14.12.2005 11:06:43 »

Jep, mulla ainakin koko ajan sisäinen monologi. Itseasiassa koko aamun tässä keskustellu itseni kanssa crazy2 Alkaa jo hermostuttamaan kun koko ajan juttutuulella  Wink Toinen vaan puhua päpättää ja toinen tahtoisi olla välillä hiljaakin  Cheesy

Ei mutta vakavasti puhuen, olen huomannut, että tarvitsen tietyn määrän sosiaalisia kontakteja (paljon) ja kiihkeitä keskusteluja, jotta tuo monologi pysyisi aisoissa. Jos olen ollut pitempään yksikseni ajatusteni kera, saa olla takuuvarma siitä, että häiritseviä ajatuksia pulppuaa joka rööristä ja ne eivät jätä silloin millään rauhaan, eli mun pitää jutustella niitten kanssa ja viihdyttää niitä tai alkaa tulla negatiivisia ajatuksia, jotka eivät nyt palvele ketään  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #10 : 19.12.2005 20:18:46 »

Sanovat, että olen vakavanoloinen, totinen ja että harva uskaltaa väittää mulle vastaan. laugh :Smiley

 Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
hah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Keltainen Galaktinen Eb


Profiili
« Vastaus #11 : 20.12.2005 01:49:25 »

Hei!
Aviosiippani on skorpionin skorpioni eli aurinko-  ja nousumerkiltään skorpioni, lisäksi kuu on skorpionissa.  Eli todella painostavaa ajoittain, mutta yleensä seurassa tosi suosittu.  Olen itse härkä ja nousuleijona, joten kyllä joskus on aika kovia "yhteenottoja", onneksi ollaan jo vähän totuttu toisiimme tässä 18 vuoden aikana.   Wink
tallennettu

Ikuisuuden lumoava sointi
Tuon kuvakirjoituksen tulkintaan haluan antaa koko elämäni, sillä ikuisuuden olemukseltaan asuvan tiedän täällä: itsessäni.  Herman Hesse Runoja:1,63.
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #12 : 10.01.2007 18:13:18 »

Olen itse nousu skorppari ja samoin oli ex-mies. Itsestäni voin sanoa ainakin sen että loukkaukset ja petokset eivät unohdu- sen mitä kuuleijona ja jopa au-neitsyt puoleni voisi katsella läpi sormien- noususkorpioni ei hyväksy. Kaikki uudet ihmiset joutuvat luonnetestiin joka kestää kauan, vanhojakin tuttavuuksia muistan testata säännöllisesti! Olen nyt siinä iässä että nousumerkki alkaa vahvistua ja olen sen kyllä itsekin huomannut- olen entistä hankalampi tyyppi.. 2funny

Mielestäni tyypillistä noususkorpparille on myös ihmisten jakautuminen niihin jotka ihastuvat/pitävät todella paljon ja niihin jotka eivät voi sietää..

Omassa elämässäni joudun (pääsen) säännöllisesti tutustumaan kaikenlaiseen kummallisiin, omalaatuisiin tilanteisiin ja ihmisiin ja uskon sen johtuvan siitä että tällainen kiinnostaa minua jollain tavalla,haluan aina välillä katsella pinnan alle.

Elämä ei myöskään ole ollut tasapaksua vaan lähinnä siirtymistä äärimmäisyyksistä toiseen. Kartastani löytyy myös noususolmu skorpionissa, 12. huoneessa.
Tunne-elämä on tietysti hyvin intensiivistä, joko-tai-meininkiä. Kaikki tai mitään.

Lainaus
Me nousu skorpparit ollaan on/off tyyppejä eli on vai kyllä tai ei vaihtoehdot välimuotoja ei tunneta. Meni vuosi oppia elämään nousumerkin kanssa sopusoinnussa nykyään ossan olla joustava ja sallin "ehkä" sanan itselleni.


Allekirjoitan tämän aivan täysin



tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #13 : 11.01.2007 18:55:07 »

minäkin olen nousu skorpioni ...olen varmaankin aika vakavan näköinen vaikka hymyilenkin usein ...pukeudun myös lähinnä tummiin väreihin.

en ole puhelias ja ulospäinsuuntautunut  Tongue todellakin pidän ajatukseni ja tunteeni omana tietonani jos kyseessä ei ole tärkeä ihminen johon luotan.

loukkauksia en unohda ja olen mielestäni todella itsenäinen mielipiteissäni ja asenteissani...
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 11.01.2007 19:32:11 »

Noususkorppari jos jokin vaikuttaa minusta "puolustautujalta":

mutta miksi teitä on syntynyt niin paljon? Mihin kellonaikaan? Nytkin kirjoittelen kolmen skorpparin/nousun kanssa.  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: