Ihan pakko vetää alkuun tollanen! Olin tässä että apua, nyt tarvin kyllä apua näissä asioissa. Sitten kappas, tämmönen viestiketju löytyikin... :
Tapasin viikonloppuna iiiihanan miehen, mutta kun utelin horoskooppimerkkiä ja sieltä paljastui rapu, niin olin että "doh"! Itse kun olen kaksonen, nouseva jouskari....MUTTA mulla venus on ravussa, minkä takia ei ehkä kannatakaan heittää pyyhettä heti kehään. Tosin tämä rapuherra on jo hieman tuottanut päänvaivaa, mikä vahvistaa ettei kannata liikaa sokaistua merkin lupaamalle luonteelle.
Kuitenkin, päässäni alkoi muutenkin kohisemaan, koska tasan vuosi sitten seurustelin pari kuukautta rapumiehen kanssa, joka oli niiiin rapu ku olla voi. Alkoi toden teolla ahdistamaan. Nyt heti iski samanlaiset pelot. Puoli vuotta sitten myös tapasin yhden huipun rapumiehen, mutta sillä oli pasmat hieman sekasin. Tai vika oli varmaan mun, kun tökin sitä kuoren alle, jonne se yritti piiloutua ulkomaailmalta ja tietty sulki mutkin sitten ulos.
Nyt mua tosissaan meinaa pelottaa tämän ravun kanssa, että entä jos se ei haluakaan mitään. Muutenkin on nyt ehkä tyhmää alkaa mitään, koska oon kuun lopussa muuttamassa pois paikkakunnalta...eli ymmärrän, että se saattaa pelottaa myös sitä. Mutta eihän se rakkaus kato aikaa eikä paikkaa?
Tiedän kyllä kaksosluonteeni, että uteliaisuudesta haluan nähdä vähän aikaa, vaikka tietäisin suhteen mahdottomuuden. Sehän se oli vuosi sitten! Musta tuntuu kuitenkin, että mulla on ollut tässä aika paljon opittavaa senkin jälkeen.
Mitä enemmän mä sitä ajattelen, sitä enemmän tulee sitä ikävä. Ois hyvä siis lopettaa ajattelu tältä illalta.