Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miesongelma  (Luettu 7138 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« : 29.03.2007 09:08:21 »

Hei,

Leikkimielellä, mutta puolivakavasti  Grin kyselen ehdotuksia miten hurmata mies, jolla on aurinko vaa'assa, nousumerkki skorpioonissa, kuu härässä ja venus jousimiehessä.

Mielenkiintoa hänenkin puoleltaan on aistittavissa, mutta mitään ehdotuksia hän ei saa aikaan. Ehdotusten tekeminen on epätyypillistä minulle, mutta nyt täytynee ottaa riski  Wink Tuli sitten pakit tai ei..

itse olen vaaka, nousu kauris
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 29.03.2007 10:30:32 »

Ei mitään havintoa vaakamiehistä. Luulisin, että vaaka vaa'an tuntee eli tuskin sulle pulmia syntyy.  Smiley Kauriin ja skorpparin tunnen ja jos elätte elämänne loppuun saakka yhdessä, niin ymmärrystä ja onnea riittäis kyllä nousumerkkien perusteella. Paitsi jos arvomaailmat on täysin erilaiset - sitten sano ajoissa heipat. Tuo määrä itsepäisyyttä ei nimittäin jousta paljonkaan.   Grin  Onko vaaka itsepäinen?   
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.03.2007 11:32:50 »

vaaka on hyvinkin diblomaatinen luonne jota helposti maailman epäkohdat hermostuttavat...mielestäni vaa'alle on myös tärkeää että kaikki ympärillä on jollain tavalla harmoniassa keskenään ja kaikki kauneus on myös tärkeää..näin ainakin itse koen mutta mie kyllä oo ku ihan vaan nousu vaaka
tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #3 : 29.03.2007 11:34:35 »

Mun miehellä  aurinko vaaka ja  kuu harka ja ei o kyllä koskaan ollu mikään aloitteen tekijä  Grin eli jos sä oot kiinnostunu kovasti niin mitä vielä oottelet siellä  Huh

Vaaka on erittäin itsepäinen, kuu-härässä lisää sitä  buck2

                 smitten  Oinas73
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 29.03.2007 11:47:49 »

vaaka itsepäinen..hmmm? en koe vaakaa ainakaan itse mitenkään itsepäisenä merkkinä toki nousu tai kuu  harka/ oinas voisi tehdä vaa'asta jotenkin itsepäisen oloisen

itseni entinen mies oli  aurinko vaaka ja  askendentti harka ja hänessä oleva hyvin pieni itsepäisyys taisi olla tuon  askendentti harka tekosia...
tallennettu

Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #5 : 29.03.2007 19:04:55 »

Mun kokemukset vaaka miehistä: tykkäävät härnätä, heilutella sitä porkkanaa nenän edessä ja vetää se sitten pois...  Wink Eli uskoisin että samanmoinen härnääminen ja flirttailu toimisi, varsinkin kun on noususkorpioni. Mutta se kuu härkä vaatii kyllä uskottelua siitä että olet kuitenkin tosissasi tunteiden suhteen, ei lähde helpolla rakkaus-suhteeseen vaan turvaa selustaansa??? Että varmasti tunteet sinun pulelta ovat aidot...  smitten
Ristiriitaista...  Undecided
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 29.03.2007 19:45:03 »

Skorppari vaaka tahtoo kyllä tarvittaessa sitoutua, liekö vaaka skorppari erilainen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #7 : 02.04.2007 07:40:13 »

Hei Small,

Mihin perustuu tuo skorpparin ja kauriin yhteensopivuus, josta mainitsit? Tuntemiisi ihmisiin? Vai onko tuollainen vesi-maa merkin yhdistelmä jokseenkin käypä?
tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #8 : 03.04.2007 10:15:02 »

Jotenkin itselle tulee kaikista tuntemistani vaaka-miehistä mieleen ruoka ja viinit, sillä he kaikki ovat sellaisia ruuanlaitto-ihmisiä ja pitävät eri viineistä ym. Voisikohan käydä tie tällaisen miehen sydämeen siis myös osittain vatsan kautta  Cheesy Heh, no varmaan ihan sattumaa tällainen tuttavapiirissäni, mutta joka tapauksessa omia tuttujani yhdistävä tekijä  Smiley
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #9 : 03.04.2007 10:21:56 »

Joo, myös mun tuntemat vaaka miehet ovat hienostuneita, hyvän ruoan ja viinin ystäviä sekä pitävät musiikista ja taiteesta yleensäkin. Kaupunkilomat parempia kuin rantalomat, tarkkoja ulkonäkönsä suhteen... jne.
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Jasca
Vieras
« Vastaus #10 : 03.04.2007 16:01:25 »

Hei Small,
Mihin perustuu tuo skorpparin ja kauriin yhteensopivuus, josta mainitsit? Tuntemiisi ihmisiin? Vai onko tuollainen vesi-maa merkin yhdistelmä jokseenkin käypä?
Arvasit oikein. Nummela kuvaa, että "maa-vesi: kumpikin on odottavalla kannalla; yleensä melko tasapainoinen suhde, tunnetta ja käytännöllisyyttä." Itsepäisyyttä usein kyllä löytyy, mutta eihän se kahden aikuisen suhteessa ole mikään ongelma.  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: