Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Työ ja suhde  (Luettu 3931 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« : 29.03.2007 12:41:42 »

Heips!

Jos joku ystävällinen sielu voisi valaista minulle tulevaa kahden eri asian taholta.  :Smiley

Minulla on vakityö jossa viihdyn, mutta nyt sain tarjouksen toisesta työstä jossa hieman parempi palkka ja varmaan viihtyisin yhtä hyvin, mitä tekisin??

Ja tuo toinen kysymys: Olemme eläneet tätä etäsuhdetta tässä vuoden verran, vieläkö jossain vaiheessa tuo minun muuttoni miehen paikkakunnalle olisi tulossa? Tuohon ensimmäiseen kysymykseen liittyy vähäsen tämäkin, tuo uusikin työ olisi nykyisellä asuinpaikallani. Jos muutan, työmatkaa tulisi 130 km, vähän turhan pitkä, mutta.....

Vaihtaako työtä, muuttaako ja vaihtaa työtä vasta sitten vai muuttaako ollenkaan?? Olen kelannut molempien kysymysten osalta aivojani niin, että savu nousee päästä. Muksut lupas jo hommata lisäpalovaroittimen - varoiksi. Argh... mitä teen??  crazy2 Undecided

Vastaajalle ja muillekin oikein aurinkoista kevättä!  smitten smitten

Kiittää ja niiaa syvään. coolsmiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.03.2007 17:02:44 »

laitappa miulle yv:nä maili osoitetta niin vastailen sinulle oikein mielelläni mitä minulle noista asioista kerrotaan ja jos on muutakin mikä mieltäsi vain askarruttaa niin autan sinua oikein mielelläni  smitten smitten
tallennettu

Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« Vastaus #2 : 18.04.2007 13:33:39 »

Hei!

Jadenia- ihanainen lupasi auttaa minua noissa kysymyksissäni, mutta hän on niissä muuttopuuhissaan ja minun pitäisi tehdä päätös tällä viikolla!!!! Huh Shocked

Ehtisikö joku muu katsoa ja kertoa - edes jotain. Embarrassed

Kiitos!
 smitten
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #3 : 18.04.2007 19:16:20 »

Työlle nousi kortti
Curiosity - Uteliaisuus
-Star a project related to something you're curious about.
En tiedä kannustaako tämä nyt vaihtamaan, vai kannustaako sinua katsomaan kumpi työ kiehtoo sinua enemmän!

ihmissuhteelle:
One step at a time
-Lots of little steps make big dreams come true Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 19.04.2007 02:54:02 »

Nostin sinulle enkelikortit kysymyksiisi. Ensimmäinen on vastaus työlle, toinen suhteelle.

Arkkienkeli Gabriel
Olet siunattu saadessasi tämän viestin, joka tuo suopeutta ja puhdistumista. Kutsu Gabrielia, kun halut luopua vanhoista tavoista, negatiivisista muistoista ja pinttyneistä tavoista sekä mielen malleista.
Gabriel tuo sinulle järjestystä ja kurinalaisuutta. Voit kutsua häntä, kun haluat iloa ja selkeyttä.
Gabriel työskentelee valkoisen säteen alaisena. Visualisoi itsesi puhtaan valkoisessa valossa.
Pyydä arkkienkeli Gabrielia kehittämään juuri- ja sakraalichakraali.
(eli siis kahta alinta chakraa, punaista ja oranssia, joihin toiseen minun mielestä liittyvät sellaiset asiat kuin materia, fyysisyys, työ ja talous)

Voima
Kun olet täysin seesteinen ja rauhallinen, olet voimakas. Kukaan ei voi masentaa sinua
tai vaikuttaa sinuun kielteisesti.
Enkeliohjauksesi on löytää hiljaisuus, parantaa vihaisuutesi, puhdistaa tunteesi ja luottaa omaan arvostelukykyysi.
Omaa henkistä kasvuasi palvelee se että otat vastuun omasta elämästäsi, joten seiso omilla jaloillasi ja ole vahva.
Todellinen voima perustuu sisäiseen vahvuuteen ja luottamukseen. Osoita voimasi tänään.
Ole seesteinen, voimakas ja luottavainen.

Itselleni tuli sellainen mielikuva, että sinun tulisi ottaa tarjottu työpaikka vastaan ja olla ainakin vielä muuttamatta miehesi luo (Olisiko mahdollista, että mies muuttaa sinun luoksesi). On hyvin mahdollista, että suhteessa ei ole vielä aika yhteiselle asumiselle, vaan sitää pitää vielä odotella. Yksi vuosi on muutenkin hyvin lyhyt aika tutustua ylipäätään kehenkään ihmiseen täysin, eteenkään puolisoon Smiley
Eli ei siis kiirettä! Nyt näyttäisi olevan pääpointtina elämässäsi ottaa tämä työ vastaan ja hoitaa sen mukanaan tuomat tehtävät, myös sielulliset (olivatpa ne tiedostettuja tai tiedostamattomia).

Tällaisia ajatuksia minulle tuli, tosin kuuntelet loppupelissä ihan omaa itseäsi! laugh Sielusi tietää kyllä, mitä sinun täytyy tehdä Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: