Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: nyyhkis...  (Luettu 3031 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
soile
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.03.2007 09:39:50 »

hei astrolaiset...laitoin ekan viestini tonne uudet käyttäjät osastolle ja kukaan ei noteerannut mitään...(tsiiigasin että kartallani merkurius opp. pluto just tarkkana tänään) Huh...olisi ollut kiva, jos joku olisi ns. toiv. tervetulleeksi...kun ei toista vastaavaa löytynyt,kun plarasin ko. osaston viestejä pari sivua,siis,että jää täysin ns. noteeraamatta. olen siis sisäpiiri-ulkopuolinen. no, itse as. asia jopa vähän nauratti, mutta tällaisen skorpan(hyvin piiloiteltu itsesääli!?!) nosti päätään. miksi aina minulle käy tällaista...silti kaikille hyvät viikonloput...sydämestä asti!
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #1 : 30.03.2007 09:53:49 »

hei astrolaiset...laitoin ekan viestini tonne uudet käyttäjät osastolle ja kukaan ei noteerannut mitään...(tsiiigasin että kartallani merkurius opp. pluto just tarkkana tänään) Huh...olisi ollut kiva, jos joku olisi ns. toiv. tervetulleeksi...kun ei toista vastaavaa löytynyt,kun plarasin ko. osaston viestejä pari sivua,siis,että jää täysin ns. noteeraamatta. olen siis sisäpiiri-ulkopuolinen. no, itse as. asia jopa vähän nauratti, mutta tällaisen skorpan(hyvin piiloiteltu itsesääli!?!) nosti päätään. miksi aina minulle käy tällaista...silti kaikille hyvät viikonloput...sydämestä asti!

Kiss E Kiss R Kiss V KissKiss  T Kiss U Kiss  L Kiss O Kiss A .... Kiss  Kiss  Kiss  Kiss  Kiss smitten

....oktober ihan olet sisäpiirin sisäpuolinen .... hyvää viikonloppua siulle kans IHAN SYDÄMENI POHJASTA ASTI.... smitten

jk. Wink =klik eli katso kuva kans! ja klikkaa päältä... Wink
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.03.2007 11:36:15 »

tervetuloa vaan tähän sisäpiiriin...*pyyhkii kyyneleet* kysymykseesi en kylläkään sen enenpää osaa vastata mutta tervetuloa messii vielä kerran ja hymyillään kun tavataan  Smiley Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: