Timotheus, vilkaisin henkilökohtaisesti karttaasi!
Et kyllä sen perusteella ole mikään kliseinen herttainen ravunpoikanen, vaan raaka, brutaali, massamurhaajan psyykellä varustettu sairasluonteinen veroäyriäinen!
Toh... öööööhö hö hö hö heh heh heh... kevyitä juttuja näin aamusti
Niin no itseppähän menin kysymään ammatinvalinta ehdotuksia.
Eli poliitikoksi?!
Sä varmaan tarkoitat noita pluto-jutskii.. niihin täytyy vielä lisätä et pluton oma noususolmu(eli se heliosentrinen aste juttu, mikä on kuulemma jopa voimakkaampi kuin perinteinen yhtymä) on tarkalleen 19,33 astetta rapua... ja missäs se mun aurinko taas sijaitsikaan
Mulla on kuulemma magneettiset silmät. Kylmä? Ei. Äärimmäinen? Joo. Tai ainakin elämä on ollut äärimmäisyyksiä täynnä. Seksi, raha ja kuolema teemat ovatkin sitten luku sinänsä... et aikamoisissa liemissä on keitytty. Salaus teemakin on tuttu... yksi ovi pysyy aina lukittuna, vaikka monet muuta kuvittelevatkin. Luonteestani erottuu jotain, mitä voisi luonnehtia parhaiten sanalla tulinen lempeys....
Mä en voi sietää fyysistä väkivaltaa.. olen muistaakseni kerran päissäni vahingossa huitaissut jotain lättyyn ja vieläkin harmittaa.
Paradoksi tässä on se, että isäni oli asekauppias ja mulla oli 12vuotiaasta lähtien tussari(MAB) yöpöydänlaatikossa... ja mä inhosin/inhoan aseita +että suurinosa mun ex-kundikavereista on ollu sanalla sanoen plutonisia tyyppejä...kaikenmaaliman venäjän mafiosoja ja linnakundeja. Ja tällekkös mun kaverit jaksaa nauraa, et mistä sä noita löydät kun oot ite tollai "herkkä ravunpoikanen"
ringht, tietäisitte vain...
edit. Mainitsit kerran siitä jostain pluto kirjasta(nimi on jossain ylhäällä) ja olen yrittänyt etsiä sitä muutamaan otteeseen, huonolla menestyksellä.