mammamma
Vieras
|
|
« : 01.04.2007 17:42:39 » |
|
Tuossapa minun http://www.aijaa.com/v.php?i=422423.jpgTulipas mieleen, että onko moottoripyörä"hulluudessa" jokin astrologinen, yhdistävä tekijä? Onko esim. Neliö Saturnus - Uranus opposition tuoma vapaudenkaipuu sellainen tekijä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Julietta
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 01.04.2007 18:45:11 » |
|
Näistä henkimaailmaforumeista näyttää muodostuneen minulle salarakas.
Muutoin pitää siteerata juican kaksoiselämää: #kun en saa kunnolla eletyksi tätä yhtäkään". Osapuilleen noin se sitaatti meni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 01.04.2007 19:16:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #4 : 01.04.2007 21:25:43 » |
|
TuliTirppa löydät meitä muitakin kyseisen salarakkaan pauloissa olevia etsimällä ketjun:motoristi, viime kevän antia, minulla tosin "vain" lälläripyörä,ja ihan julkinen,tosi rakas, muut salarakkaat jääkööt salaisiksi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #5 : 01.04.2007 21:53:36 » |
|
Jepjeppp
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #6 : 01.04.2007 22:35:59 » |
|
Jepjeppp Joo-o. Jep, jep
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #7 : 01.04.2007 22:52:51 » |
|
Täällä meillä päin myydään erään valmistajan "Salarakas"-nimisiä nakkeja. Maustettu mm. paprikalla ja juustolla, ovat tosi hyviä. Muuten, kyllähän salarakas (luulisin) itse tietää kenen..... maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 02.04.2007 15:07:49 » |
|
TuliTirppa löydät meitä muitakin kyseisen salarakkaan pauloissa olevia etsimällä ketjun:motoristi, viime kevän antia, minulla tosin "vain" lälläripyörä,ja ihan julkinen,tosi rakas, muut salarakkaat jääkööt salaisiksi...
Ach, pitääpäs penkoa Mä ajattelin, että sitte ku kaksrattainen laitetaan, nii se on sitte kerralla Se Oikea Jos ei nasahda käteisvarat tämän elämän aikana yksiin, nii sitte ollaan ilman
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 03.04.2007 16:59:40 » |
|
"Salaneuvos", eikös se kävisi? Juustoa..juustoa..rypäleitä, keksii ja seks... Kuulostaapa varsin ihanalta pakkaukselta!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #10 : 03.04.2007 17:02:04 » |
|
Eräs kutsuu minua salarakkaaksi. :
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #11 : 03.04.2007 17:30:48 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.04.2007 20:41:17 kirjoittanut Ippuska »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 03.04.2007 22:59:13 » |
|
Hmm... : Ei minunkaan "salarakkaani". Hassua, sillä juuri samalla kun luin viestiäsi ja ajattelin siihen vastata, kännykkäni yllättäen piippasi ja siihen tuli teksti: valitse operaattori. Ei näemmä jostain syystä nyt yhtään kenttää. : "Salarakasko" se taas jotain viestittelee. : Vitsi vitsi...
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.04.2007 23:02:23 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #14 : 04.04.2007 06:10:55 » |
|
leijonamieli, k.o henkilö ei muuten seurustele. Minä en ota kaikkea niin kuoleman- vakavasti.. elämä on hauskempaa niin. Tunsin hänet läpi viime seurustelusuhteen ja voisin sanoa että on koko ajan ollut kohteliaampi kuin se OIKEA suhde. Eikä kaikki tule julki.. ei tosiaan olisi tullut edes vaaka skorpparin kans, jos se hänestä olisi ollut kiinni. En aio katkoa kaikkiin muihin välejä kun sitten joku mies merkkaa taas jotain, eri asia annanko tunnetta, tms muuta mielenkiintoa muille.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|