Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 04.04.2007 07:09:51 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #16 : 04.04.2007 08:30:19 » |
|
No jos Hänet lasketaan salarakkaaksi, Hänestä en ainakaan luovu fyysisen ihmisen tullessa kuvaan.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #18 : 04.04.2007 08:44:38 » |
|
No jos Hänet lasketaan salarakkaaksi, Hänestä en ainakaan luovu fyysisen ihmisen tullessa kuvaan. Enkä minä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #19 : 04.04.2007 09:00:48 » |
|
"Salaneuvos", eikös se kävisi? Juustoa..juustoa..rypäleitä, keksii ja seks... No mutta tuohan oiva idea Salaneuvosta, salaattia, mar sala-viiniä ja ... sim salabim - siinä onkin ideaa vaikka lankalauantaille Tunnustan, ettei minulla - erinomaisen avoimella persoonalla - ole mitään salarakkaita. Kas kun on tämä rempsakka tapa mennä julistamaan rakkauteni turuille ja toreille rinta rottingilla (joskus jopa toinenkin) (http://www.artofeurope.com/rubens/rub7.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #20 : 04.04.2007 10:26:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #21 : 04.04.2007 11:41:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 04.04.2007 12:05:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 04.04.2007 12:08:16 » |
|
Sim salabim rakas
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #24 : 04.04.2007 21:46:17 » |
|
SALAma, SALAmanteri, UpSALA (siis ylös SALA)! : Ja edellisestä seuraa siis jos ylös niin myös ALAS! Ja siksi varmaan myös ALiAS sisältää sanan SALA.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.04.2007 21:48:02 kirjoittanut Esmiralda »
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #25 : 05.04.2007 06:42:01 » |
|
leijonamieli, olikos sinulla ilmanousu? käytäs nyt vähän mielikuvitusta? luuletko että joku saa koskea minuun? eh hei. salarakas voi olla platoninenkin. "salaseksi"-- voi herttinen.. jos kumpikin on vapaa, mitäs väliä sillä olisi mitä hassuja nimiä käytetään.. pistä se mies tännepäin, ei tarvitse muiden kanssa hassutella.. ;)äläkä nyt ymmärrä että "se" mies - onkos sinua joku pyytänyt pettämäänkään.. (http://www.hellasmultimedia.com/webimages/valentine-htm/valentine/images/i%20love%20you/love1.gif)
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.04.2007 07:02:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 05.04.2007 09:24:12 » |
|
... tässä... ...Salattu turva yössäni salattu ilo aamussani sala ttu huolenpito päivässäni sala ttu lohtu illassani salattu L Ä S N Ä O L O elämässäni .....K I I T O S E N K E L E I S T Ä ... -Enkeleitä Sinulle, U.Kauhanen-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #27 : 05.04.2007 09:34:16 » |
|
... tässä... ...Salattu turva yössäni salattu ilo aamussani sala ttu huolenpito päivässäni sala ttu lohtu illassani salattu L Ä S N Ä O L O elämässäni .....K I I T O S E N K E L E I S T Ä ... -Enkeleitä Sinulle, U.Kauhanen- tuolla tekstilläsi rakas sielunsiukkuseni onkin hyvä selittää mitä enkelit meille ovat ja miten toimivat...kävi taas sydämessä sellainen ilon läikähdys kun tuon luin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 06.04.2007 03:56:57 » |
|
Uskomaton uneton yö... Flunssa tipotiessään, kurkku vielä jokseenkin reistailee mutta muuten. Menin vasta yhden maissa nukkumaan ja nyt jo hereillä eikä uni enää maita... Herätessä tuli mieleen Kaija Koon kappale jonka voisin omistaa "salarakkaalleni". jos sua ei ois ollut niin olisin keksinyt sut ois susta samanlainen tullut mitään en ois muuttanut
ohikulkijat luulee minun seinille puhuvan tyhjyyteen he sanovat mun kuulee sua aina rakastan
tahdon susta kiinni pitää vaikken sua oikeasti enää nää
en tahdo irtikään päästää taas ilmestyt vierellein on pakko itseään säästää sen velkaa sulle jäin
olet jokaikinen yön ääni kukkamerestä poimin sut hyvä ajatus sisällä mun pääni kun elämä on suuttunut
oot valona mun tiellä silloin kun on vaikeaa hullummaksi olisin tullut vielä jos sua ei ois ollutkaan
jos sua ei ois ollut niin olisin keksinyt sut vuoteeseeni kuvitellut sulle kadulla puhunut
hiljaisuutena öissä ääriviivoissa pihakoivun ilman sua oon kuin vöissä ilman sua lakastun
saanhan susta kiinni pitää vaikken sua oikeesti enää nää
en tahdo irtikään päästää taas ilmestyt vierellein on pakko itseään säästää sen velkaa sulle jäin
olet jokaikinen yön ääni kukkamerestä poimin sut hyvä ajatus sisällä mun pääni kun elämä on suuttunut
oot valona mun tiellä silloin kun on vaikeaa hullummaksi olisin tullut vielä jos sua ei ois ollutkaan
ei sua minusta voi erottaa jäät osaksi mieleni maisemaa
kiitos kun olit totta hetken nyt mun täytyy tästä jatkaa vierelläni teet loppuretken vaikka se olis kuvitelmaa
olet jokaikinen yön ääni osa lempeää valon kajoa kesäsateena saavut elämääni en kuivuuteen hajoa
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.04.2007 03:58:45 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #29 : 06.04.2007 07:24:52 » |
|
Luin että Venus huoneessa 12 saattaisi viitata johonkin salaiseen - olen ollut parillekin salarakas platonisesti, ellen kolmelle. Ne saattaa rakastua ihan oikeasti, vaikka minä en-.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|