Ippuska
|
|
« Vastaus #30 : 06.04.2007 11:01:54 » |
|
Uskomaton uneton yö... Flunssa tipotiessään, kurkku vielä jokseenkin reistailee mutta muuten. Menin vasta yhden maissa nukkumaan ja nyt jo hereillä eikä uni enää maita... Herätessä tuli mieleen Kaija Koon kappale jonka voisin omistaa "salarakkaalleni". jos sua ei ois ollut niin olisin keksinyt sut ois susta samanlainen tullut mitään en ois muuttanut
ohikulkijat luulee minun seinille puhuvan tyhjyyteen he sanovat mun kuulee sua aina rakastan
tahdon susta kiinni pitää vaikken sua oikeasti enää nää
en tahdo irtikään päästää taas ilmestyt vierellein on pakko itseään säästää sen velkaa sulle jäin
olet jokaikinen yön ääni kukkamerestä poimin sut hyvä ajatus sisällä mun pääni kun elämä on suuttunut
oot valona mun tiellä silloin kun on vaikeaa hullummaksi olisin tullut vielä jos sua ei ois ollutkaan
jos sua ei ois ollut niin olisin keksinyt sut vuoteeseeni kuvitellut sulle kadulla puhunut
hiljaisuutena öissä ääriviivoissa pihakoivun ilman sua oon kuin vöissä ilman sua lakastun
saanhan susta kiinni pitää vaikken sua oikeesti enää nää
en tahdo irtikään päästää taas ilmestyt vierellein on pakko itseään säästää sen velkaa sulle jäin
olet jokaikinen yön ääni kukkamerestä poimin sut hyvä ajatus sisällä mun pääni kun elämä on suuttunut
oot valona mun tiellä silloin kun on vaikeaa hullummaksi olisin tullut vielä jos sua ei ois ollutkaan
ei sua minusta voi erottaa jäät osaksi mieleni maisemaa
kiitos kun olit totta hetken nyt mun täytyy tästä jatkaa vierelläni teet loppuretken vaikka se olis kuvitelmaa
olet jokaikinen yön ääni osa lempeää valon kajoa kesäsateena saavut elämääni en kuivuuteen hajoa
Ei voi olla totta - vaan se ON: minunkin mielessäni Eräälle Rakkaalleni omistama Olen kuullut sen radiosta yhden kerran ja korvat hörössä kuuntelin ja itkin ONNESTA
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #31 : 06.04.2007 11:03:06 » |
|
Luin että Venus huoneessa 12 saattaisi viitata johonkin salaiseen - olen ollut parillekin salarakas platonisesti, ellen kolmelle. Ne saattaa rakastua ihan oikeasti, vaikka minä en-.
Mullakin ON huoneessa 12
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #32 : 06.04.2007 11:07:26 » |
|
Ja eräällä herralla.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #33 : 06.04.2007 11:19:16 » |
|
"salarakas" on aika hassu termi. Mitäs jos joku on huonossa suhteessa.. tai jotain vastaavaa.. ja "salarakas" muuttuu oikeaksi.. en tiedä. En itse tässä vaiheessa ottaisi pulttia siitä jos mies "flirttailisi" toisen kanssa (kuukaksonen opetti) jos eivät ota sitä niin todesta. Mikä on flirttiä.. saako puhua toiselle naiselle, ennen kaikkea ystävällisesti? Miehillä on vaihtelevia tendenssejä, sanotaan että jos harrastaisi kovasti jotain, olisinko estämässä hymyilyä muille?
En jaksaisi olla kovin omistava tai että minua omistettaisiin (kuujoukkari). Toki keskittyisin häneen ja hän minuun, varsinaista seksiä en hyväksyisi toisten kanssa.. jos miehellä ei ole ryhtiä vastustaa naisia, sitten käy kuten eräälle kuuveskarille. Sellaista se on..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 06.04.2007 11:22:07 » |
|
Luin että Venus huoneessa 12 saattaisi viitata johonkin salaiseen - olen ollut parillekin salarakas platonisesti, ellen kolmelle. Ne saattaa rakastua ihan oikeasti, vaikka minä en-.
Mullakin ON huoneessa 12 ...täällä myös 12-huone. ... ...itseasiassa 11 ja 12 huoneen rajalla kuin ja rajalla ja oma ... ja hän tuli kuin sala(ma) kirkkaalta taivaalta....
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.04.2007 11:24:25 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #35 : 06.04.2007 11:49:54 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #36 : 06.04.2007 12:55:35 » |
|
Oi kiitos!!! Kyseiset sanat minäkin voisin omistaa monellekin henkilölle, unelmalla, Valolle, itselleni jota en tunne vielä ja Hänelle, joka niin paljon minulle voimaa antaa!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 06.04.2007 15:47:01 » |
|
Kaija Koo.. ... oli omien "tummien vesienI tulkki" - aikana jolloin jotain oli jo herännyt olemuksessani - en vain tiennyt mitä se merkitsi - mistä tuli se levoton olo - johon eivät mitkään "maalliset elämykset ja nautinnot" auttaneet , sitä oloa lievittäneet, saati poistaneet....ja niin sitä vastausta haki ja etsi sieltä, täältä, ja tuolta - oletko se sinä , vai sinä, vai eikö sinua olekaan - ymmärtääkö minua kukaan...niinä aikoina oli niin itsestäänselvää "liittää kaipuu kotisatamaan - kotiin, johonkin toiseen ihmiseen - että kun hänet löydän NIIN siitä se onni ja autuus alkaisi "ja olen loppuelämäni onnellinen"...... ja niin sitä kulki, ja kulki .....etsi tuttua ääntä, tuttuja piirteitä, tuttua kosketusta, tuttua tuoksua, tuttua naurua... - jollain lailla sen aina tiesi ( vaikkei vielä tiennyt tietävänsä ) niin tiesi tarkalleen miltä hän näyttää, kuulostaa, tuntuu...ja nyt kun kelaan vuosia taaksepäin - niin lempparielokuviani ovat aina olleet myöskin ne elokuvat - joissa mies ja nainen kohtaa yllättäin - tyyliin "sinäkö se oot - missä olet ollut näin kauan"....ja jotenkin sen silloinkin tiesi - ettei kyse ole mistään tavanomaisesta "haku päällä jutusta" - ei vaan että haki ihmisten joukosta - häntä tutuimmasta tutuinta - ketä ei kuitenkaan ollut, tässä elämässä, vielä nähnyt...ja siltikin tiesi ja tunsi yksityiskohtaisesti "hänestä kaiken".....se vaihe muuuten juoksutti minua ennustajalta ja selvännäkujältä toiselle ja kolmannelle ja neljännelle ja puhelinlaskut oli huikeita...... ja kuljetti myös ihmisen luota , toisen luo, ja kolmannen ja neljännen....monen monituista vuotta....häntä etsi - kunnes alkoi ymmärtää mistä onkaan kyse siinä että löysi itsensä ja "hänet" esm näissä laulunsanoissa - ja sitten odotti häntä saapuvaksi - hetkenä minä hyvänsä - sitä "oikeaa" kenelle näiden laulujen sanat- sydämen salaiset sanat kuului sanoa. Varmasti oli mukana itsensä ja sisimpänsä etsimistä myöskin... Salarakkaasta - sielunrakkaasta on monta tarinaa - ja tämä on pieni alku... ja tässä nämät biisit...
by Kaija Koo album: Tuulikello (1995)
KUISKAAJA
Tiedät että kätkettynä jossain on se avain minun sieluni mustan laatikon jo aikaa sitten siitä teit havainnon ja sanoit tietäväsi että laatikon sisällä on vuorosanoja vuosisadan näytelmään joka ei milloinkaan mihinkään voisi kadota kun teksti on pitävää, se on suurempi elämää
Ole sinä minun kuiskaajana jos kadotan sen, sanan jota haen ole siinä edessäni valmiina muuten pienikin työ voi olla pitkä ja pimeä yö
Teit vanhanaikaisen ja veit sydämen ja sitten jäit ja päätit pitää sen en uskonut sydämien sattumaan kun sinä tulit ja muutit yhden suhdetta miljoonaan
Kuin syksyn jämä kuljin kun otin sen mustan laatikkosi avaimen olin tyhjän päällä kun sitten avasin sen näin suuren kultaisen kimpaleen
Ole sinä minun kuiskaajana jos kadotan sen, sanan jota haen ole siinä edessäni valmiina muuten pienikin työ voi olla pitkä ja pimeä yö
Ole sinä minun kuiskaajana kun menneet on ovet lukkoon kun itseltäni olen takaa-ajamana alkaa sinun työ pois hoitaa pitkä ja pimeä yö
Ole sinä minun kuiskaajana jos menneet on ovet lukkoon kun itseltäni olen takaa-ajamana alkaa sinun työ pois hoitaa pitkä ja pimeä yö
Taivas Sisälläni by Kaija Koo album: Tuulikello (1995)
TAIVAS SISÄLLÄNI Kerroit kiertäneesi maailmaa - avaraa Ja sitten haaksirikon teit Ja että liian arvokasta - tavaraa Se meri mennessänsä vei
Kun sitten jouduit palaamaan - rantaan Et ehkä voinut aavistaa Ettei minulle kukaan - koskaan Olisi ollut valmiimpaa
Tiedätkö olevasi Taivas sisälläni Kun vanha taivaani olikin vain kulissi Kuuletko huutavan sen Äänen ikuisuuden Se on ääni rakkauden Tiedätkö käyneesi Minun sielussani En edes itse tiedä siellä käyneeni Luulen sinut nähneeni Jossakin aiemmin Lapsena kun uskoin ihmeisiin
Sanoit että joskus tunnet Ettet enää - oikein kuulu mihinkään Mutta minähän olen se joka jää Ilman sinua merihätään
Kun me tänään kahdestaan - kuljetaan Ja meri levolle se käy Ja iltatuuli pyyhkii - yli maan Ei enää muita tiellämme näy
Tiedätkö olevasi...
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.04.2007 15:50:54 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Cheva
Kanta-astroilija
Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.
|
|
« Vastaus #38 : 10.04.2007 21:12:33 » |
|
Minä olen aina odottanut sitä edellisestä elämästä tuttua miestä. Sielunkumppania, kaksoisliekkiä. Sitä Oikeaa Ja vaikka jokainen suhteeni, missä olen ollut, onkin ollut kaukana tästä harmoniasta mitä kaipaan... Niin en ole koskaan lakannut uskomasta siihen, että JOSKUS minä kohtaan hänet. Eli siis tämä vielä minulle tuntematon Menneisyydenrakkaus on ollut salarakkaana kaikissa suhteissani. Löysin kappaleenkin, joka minulle on selvä kuvaus tälläisen löytämisestä. Tehosekoitin - Hetken tie on kevyt Mä tunnen sinut pikkusisko, vaikka vasta kohdattiin niin monin kasvoin ennenkin sä vierelläni maannut oot.
Takkuiset hiukset rinnoillasi, aamuyön utu silmissä kuin lihaksi ois tulleet kasteiset niityt unenlaakson.
Kun yössä yksin vaeltaa, voi kaltaisensa kohdata ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea.
Ei etäisyys, ei vuodetkaan, ei mikään meitä erota. Kun hetken vain sut pitää saan ja unohtaa...
Kun unessasi pikkusisko kuupurrellasi purjehdit ja aamutähti otsalla astelet yön laitoja.
Sateiset saaret lännen ääreen kirsikan kukat japaniin niin etelä ja pohjoinen kaikki meitä varten on.
Kun yössä yksin vaeltaa voi kaltaisensa kohdata ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea.
Ei etäisyys, ei vuodetkaan, ei mikään meitä erota kun hetken vain sut pitää sain ja unohtaa...
Ikuisuus, yksi huokaus vain, yksi yö kuin koko elämä, tuoksussasi keväät tuhannet.
Ei etäisyys, ei vuodetkaan, ei mikään meitä erota, ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea...
|
|
|
tallennettu
|
A ttitude B efore I ntelligence (http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif) Nyt on menneisyyden päätepiste.
|
|
|
limoviikuna
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #39 : 12.04.2007 07:48:16 » |
|
Hmmm... vai salarakkaiden perään täällä kysellään Jos vain joskus löytäisin sen oikean, niin en kyllä sitä piilossa pitäisi . Kyllähän mulla vähän vipinää on...siis exän kans...mutta mutta...kun en tiedä onko se Se oikea .Toisaalta kyllä ...toisaalta ehkä ei . Nooh, minä taidan sille muuten olla jonkunsortin salarakas , ku se ei oo viittiny kertoo sukulaisille et ollaan pyöritty koko talvi yksissä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sissell
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #40 : 12.04.2007 15:09:49 » |
|
En nyt ole aivan varma mitä tuolla salarakkaalla tässä viestiketjussa meinataan, en jaksa lukea koko ketjua läpi mutta mutta.. Olen alkanut tänä vuonna miettimään, selittäisikö joku seikka/seikat kartallani sen, kun olin niin häikäilemätön miesten suhteen viime vuoden aikana? Pidin yhdessä vaiheessa montaa miestä samaan aikaan ja tapailin kaikkia ja ties mitä...ja tuo järjestelmä tuntui jotenkin niin kätevältä ja myös jollain tapaa helpolta, enkä tuntenut minkäänlaista huonoa omatuntoa asiasta vaikka aamupäivän olisin viettänyt toisen kanssa ja sitten taas illan toisen kanssa jne Ja nuorena kun olin niin hirveän ehdoton sen suhteen, että uskottomuutta ei hyväksytä ja että sitä ollaan vain yhden miehen kanssa. Vasta sen jälkeen kun tapasin tämän nykyisen poikaystävän ja hän jotenkin sitten saikin aidosti hurmattua niin päätin luopua tuollaisesta ihme haihattelusta ja olen alkanut katua noita viime vuoden aikaisia tapahtumia. Tai en nyt tiedä katua, mutta olen tuntenut hieman huonoa omatuntoa niistä näin jälkikäteen ja ihmetellyt omaa käytöstäni..ihan kuin olisi ollut todellinen patologinen valehtelija ja vallan vedättänyt miehiä Tosin sillä tavalla, että monet heistä yhä "puolustelevat" käytöstäni vaikka se jo omasta mielestäni olisi ollutkin aika törkeää
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Kalat Nousu-Vaaka Kuu-Oinas Merkurius-Kalat Venus-Oinas Mars-Jousimies
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #41 : 12.04.2007 16:18:07 » |
|
Heh minua kaikki vaan huvittaa, leikkiä koko kaikkeus. Salarakkaani on ihan .. pöhkö.--
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.04.2007 18:06:54 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #43 : 14.04.2007 11:27:12 » |
|
Mistäs nappasit, Ippuska! Mutta uskon, että tuollaista kaunista rakkautta on muissakin (kuin höpsössä itsessäni . Ja olen oppinut, kuinka se säilyy salassa kuin pölyiltä ja maailman tuulilta piiloitettu aarre. Silti se sädehtii, tekee tehtäväänsä. Sillä olen oppinut, että heti kun sen ilmaisee, se synnyttää ahdistusta jos jonkinlaista. Ja on ihmisiä, jotka tuntevat hyvin syvästi ja eivät tohdi sitä ilmoittaa koskaan. Usein peläten, että siihen ei vastata. Se pelko onkin sen rakkauden ainoa paha varjo! Mutta rakkautta on, miljoonissa aarrearkuissa valmiina puhkeamaan joku päivä, ihmisten unelmissa. Näin minä uskon!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Iskariot
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 14.04.2007 11:43:48 » |
|
Mistäs nappasit, Ippuska! Mutta uskon, että tuollaista kaunista rakkautta on muissakin (kuin höpsössä itsessäni . Ja olen oppinut, kuinka se säilyy salassa kuin pölyiltä ja maailman tuulilta piiloitettu aarre. Silti se sädehtii, tekee tehtäväänsä. Sillä olen oppinut, että heti kun sen ilmaisee, se synnyttää ahdistusta jos jonkinlaista. Ja on ihmisiä, jotka tuntevat hyvin syvästi ja eivät tohdi sitä ilmoittaa koskaan. Usein peläten, että siihen ei vastata. Se pelko onkin sen rakkauden ainoa paha varjo! Mutta rakkautta on, miljoonissa aarrearkuissa valmiina puhkeamaan joku päivä, ihmisten unelmissa. Näin minä uskon! : Mielenkiintoista. Mitä sitten onkaan rakkaus, jolla ei ole vastakohtaa? Onhan kirjoitettu "ei ole hyvää eikä pahaa; on vain rakkaus". Puhutaan myös antirakkaudesta - onko se rakkaudettomuutta? Ja onko välinpitämättömyys rakkauden vastakohta - sittenkin? Edelleen sanotaan "rakkaus ei etsi omaansa". Olisiko niinkin, että salarakkautensa (vaan ei välttämättä salarakkaansa) kätkevä ihminen tietää sisimmässään, että todellinen rakkaus on läpimentävyydessä. Siinä, että antaa rakastavuutensa olla kiinnittymättä, takertumatta, viipyilemättä ja haikailematta. Rakastavuus näet lienee jo ohittanut oman valikoidun määränpäänsä ollakseen läsnä kaikessa ja kaikkialla. Rakkaudessa on matka ja määränpää yhdessä.Onko näin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|