Sula
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #15 : 03.04.2007 17:18:46 » |
|
Niitä on kai ainakin 13.- Niin, eikös niitä sanota olevan kaikenkaikkiaan jopa satoja jos kaikki pikkuruisimmatkin chakrat lasketaan mukaan. Mutta mistäs tietää mitkä tärkeimmät on ? Kuvassa näkyvätkö? Olisi mielenkiintoista päästä näkemään chakroja, tai siis pystyä niitä näkemään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #16 : 03.04.2007 17:35:36 » |
|
Niin, eikös niitä sanota olevan kaikenkaikkiaan jopa satoja jos kaikki pikkuruisimmatkin chakrat lasketaan mukaan. Mutta mistäs tietää mitkä tärkeimmät on ? Kuvassa näkyvätkö? Mielestäni kuva on lähes totuus, mutta eipä niiden vuoksi tarvi päätään vaivata kovinkaan paljoa kun kaikki itsestään avautuvat. Chakroja on ehkäpä paljon ja sitten oli niitä meridiaaneja. Missä sitten näiden raja on, enpä tiedä kun ei tarvitse.
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #18 : 03.04.2007 17:43:18 » |
|
Mikähän chakra kissoilla toimii silloin kun ne kehräävät Mietippä itseäsi sillä vastaus on varmasti sama
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #19 : 03.04.2007 17:44:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sula
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 03.04.2007 17:53:30 » |
|
Juu mut Lari meinasin energiahoidon kannalta.. Uskon niiden ihan itsekseen aukeavan mutta parantajaystäväni "fiksasi" minua tästä uuden chakran kohdalta ja siinä on tuntunut muutenkin surinaa ja pörinää. Täytyy vähän selvitellä mitä, miksi ja miten.. Ja miksi reikissä sitten hoidetaan päächakroja, tosin siinähän menisi ikuisuus jos kaikkia lähtisi hoitamaan.. Mä olen vaan vähän (=paljon) utelias..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #21 : 03.04.2007 18:11:19 » |
|
Juu mut Lari meinasin energiahoidon kannalta.. Ikävä kyllä en osaa energiahoidon kannalta kertoa miten se pitäisikään sanoa. Reikihoidossakin on hitusen egomaisia piirteitä, enkä käytä sitäkään enää kun on niin kovin "vaikeaa". Hii...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sula
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 03.04.2007 18:20:58 » |
|
Minäkin olen vähän pettynyt tiettyihin egomaisiin piirteisiin reikissä ja nykyään käytän energiaa intuitioni mukaan enemmän.. Välillä taas nautiskelen rentoutua perinteisessä reikin omahoidossa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #24 : 03.04.2007 18:32:04 » |
|
Hihi Teinpä viimeksi hoitoa mitä en "voinut" olla tekemättä. Enkä tehnyt mitään käsilläni vaan olin läsnä. Tällä kertaa läsnäolo oli teko ja ihan hieno teko olikin. Sen teon koin hienommaksi kuin normaali reikihoitoni ja voin vain sanoa että onneksi olkoon hänelle, sillä hän sai sen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
inkivääri
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 03.04.2007 18:35:28 » |
|
Lari: Uudet oivallukset on niin hienoja, kun tajuaa, että yksinkertaisuus on se juttu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 03.04.2007 19:03:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #27 : 06.04.2007 18:50:39 » |
|
Hihi Teinpä viimeksi hoitoa mitä en "voinut" olla tekemättä. Enkä tehnyt mitään käsilläni vaan olin läsnä. Tällä kertaa läsnäolo oli teko ja ihan hieno teko olikin. Sen teon koin hienommaksi kuin normaali reikihoitoni ja voin vain sanoa että onneksi olkoon hänelle, sillä hän sai sen niin sinusta tulee hyvä fiilis jo siinä vaiheessa kun tuntee sinun vain olevan läsnä tässä ja nyt. ei yhtään enenpää eikä yhtään vähempää...sinusta huokuu selainen suuri rakkaudellinen valo...luonasi on niin hyvä olla luoksesi helppo tulla.... luoksesi helppo tulla ainakin noin ajatus/tietoisuuden tasolla..fyysisesti valitettavasti on tuota välimatkaa...mutta ehkäpä sekin voisi olla hidaste ei este...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #28 : 06.04.2007 19:30:09 » |
|
niin sinusta tulee hyvä fiilis jo siinä vaiheessa kun tuntee sinun vain olevan läsnä tässä ja nyt.
Luulen tietäväni tuohonkin vastauksen, mutta enpä tiedä kehtaanko sitä sanoa. Joku voisi ajatella että ei niin voi olla tai omakehuinen äijä. Toisaalta eihän tämäkään sanoma ole kuin omaa ajatustani että joku muu näin ajattelisi, siis jos jotain sanoisin. Siispä sanonkin vain että lataa valo, ole valo ja näin on
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 06.04.2007 22:02:20 » |
|
niin sinusta tulee hyvä fiilis jo siinä vaiheessa kun tuntee sinun vain olevan läsnä tässä ja nyt.
Luulen tietäväni tuohonkin vastauksen, mutta enpä tiedä kehtaanko sitä sanoa. Joku voisi ajatella että ei niin voi olla tai omakehuinen äijä. Toisaalta eihän tämäkään sanoma ole kuin omaa ajatustani että joku muu näin ajattelisi, siis jos jotain sanoisin. Siispä sanonkin vain että lataa valo, ole valo ja näin on Sano vain rohkeasti... Kyllähän sen voi aistiakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|