Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kokemuksia selvännäkijöistä  (Luettu 7171 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
murmeliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 02.04.2007 18:11:56 »

HEI

Olen harrastanut ennustajia ja selväänäkijöitä jo reilut 25 vuotta.Olen käynyt yhdellä jos toisella ja soitellut vielä useammalle.
Ja täytyy sanoa, että suurin osa porukasta on äärimmäisen huonoja arvaajia. Ei minkäänlaista tietoa mistään, kaikken vähiten tulevasta. Olen kirjannut ylös lähes jokaisen ennustuksen minkä olen elämäni varrella saanut. Muutamia hyviäkin ennustajia on osunut kohdalle, harmi vain, että useimmat heistä ovat jo edesmenneitä.

Tällä hetkellä elossa olevista erittäin hyvä on Marja-Liisa Harjunpää
Hän on kertonut minun avioliittoni ja eroni, lasteni asiat, työurani, omat ja sukulaisten sairauden hyvinkin tarkkaan. Ajat ovat voineet heittää paljonkin mutta tapahtumat ovat ihan oikein. Monta kertaa olen tulkinnut ML sanomisia omalla tavallani ja ajatellut, että nyt kyllä täti erehtyi,mutta kun olen myöhemmin lukenut paperilta hänen sanansa, olen huomannut, että ihan oikeinhan hän kertoi.

Kun soitan Marja-Liisalle saan voimaa. Hän kertoo ne asiat, jotka minun on tarpeen tulevasta tietää.

Marja-Liisasta minulla on kokemusta 1990-luvn alkupuolelta alkaen

Taidanpa taas pitkästä aikaa varata Harjunpäältä ajan. toivon mukaan torstaina on normaalit ajanvaraus ajat, vaikka se onkin kiiratorstai, ehkä soitan jo 11 jälkeen

terv. Murmeliini   
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.04.2007 21:51:25 »

...ja vain noin 5 riviä alempana on ihan samanlainen otsikko...Ylläpito voisi kenties siirtää tämän samaan ketjuun, kuin muutkin kokemukset? Forumi pykii muutenkin usein ilmeisen kovan kuormituksen alla, joten soisi, että jengi katselisi vähän ensin onko jotain samanlaisia otsikoita ja jutunaiheita jo ennestään ennen uuden topicin avaamista...

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 20.04.2007 19:49:49 »

Hyvä kun mainitaan, ajattelin seuloa täältä jonkun hyvän. Kun en ole aikoihin käynyt. Regressio ei nyt ehkä vastaa kaikkeen vaikka se on upea rakkauden ja energian kokemus.  Cool

Eli nämäkö olivat hyviä?

Leena Pekkola

Olli Kalajoki

Marjaana Finer

Tuire Häkkinen    (http://www.matton.fi/t/150/MC/JO00317.JPG)

Sirkka Areva?

Anneli Eskola

jotenkin intuitio sanoisi että Kalajoki (palsta eräässä lehdessä) ja Pekkola, jolle kerran meinasin soittaa

Yes yleensä elän tässä hetkessä ja päätän asiat itse, mietin vain voiko tuleva kerta kaikkiaan tuoda jotain mitä en itse ole tekemässä. Toki kun se tapahtuu, valitsen.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2007 20:49:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #3 : 21.04.2007 15:14:37 »

Hei!
ite oon kohta kait soittamassa Ennustajalle Leila Falk.
Onko kokemuksia kellään? Smiley

Oma täti on hänen "vakioasiakkaansa" ja kehuu kovasti, mutta olisi kiva myös kuulla muiden kokemuksia!
kerron myös omanikin kunhan saan aikaiseksi soittaa:)
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
taunos
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #4 : 06.05.2007 19:45:33 »



Leila Falk on hyvä. Minulle on ainakin tiennyt hyvin
ja on myös oikein mielyttävä ihminen
On niitä harvoja luotettavia selvännäkijöitä
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 07.05.2007 09:23:53 »

Eräs hyvä löytyi, niin se kaikkeus vastaa, seuraavaksi menen ehkä vain regressioon, muttei polttavaa tarvetta. Työ vie mukanaan ja ihana firma  :Smiley ja matkat..  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: