Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia synastrian toimivuudesta?  (Luettu 12850 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 17.09.2007 07:48:44 »

Ei kai se sitten voi olla elämäsi mies, jos oli vain fyysinen ja intohimopainotus. On minullakin ollut sellaista enkä enää pidä elämäni miehenä (vaikka siinä oli se sielun valo, niin myös todella rankka karma)-  joka lie jossain vasta tulossa - hmm. Olennaista on juuri tunteet ja kommunikaatio, mitkä ainakin viimeksi menivät ihan väärille raiteille ja se näkyi juuri jonain huonoina aspekteina Chiron, Kuu, Venus.. mitä niitä oli.. tässä siis haettu hyviä aspekteja.

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13536.0
« Viimeksi muokattu: 17.09.2007 07:58:23 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #16 : 29.09.2007 01:11:35 »

Nyt huomasin, et täällä oli vähän oikeempi paikka tälle tarkastelulle. En vuoteen pannu mitään painoa synastriakartalle ja vastatessani keskusteluun epäonnistuneesta suhteesta tein huvikseni vertailun, joten (ensin miehen):


 saturnus aspect_con aurinko kuu merkurius uranus  pluto vesta
 jupiter aspect_con aurinko venus uranus pluto vesta
 juno aspect_con venus uranus pluto vesta
 aurinko aspect_con mars
 kuu aspect_con mars
 kuunsolmu  aspect_conmars
 merkurius aspect_con jupiter
 vesta aspect_con jupiter
 vesta aspect_con juno keskitaivas
 venus aspect_con ceres
 ceres aspect_con ceres
 chiron aspect_con kuunsolmu 1 aste
 mars aspect_con askendentti
 pluto aspect_con askendentti
 uranus aspect_con neptunus
 askendentti aspect_con ceres
 saturnus aspect_opp saturnus  1 aste
 saturnus  aspect_opp chiron
 uranus  aspect_oppkuunsolmu
 askendentti aspect_squ kuu
 venus aspect_sex venus
 jupiter aspect_ssx mars tarkka
 kuu aspect_ssx aurinko uranus pluto
 aurinko aspect_ssx uranus pluto
 kuunsolmu aspect_ssx aurinko uranus pluto
 aurinko  aspect_inc Lilith tarkka  sulk
 kuu   aspect_inc Lilith  sulk
 kuunsolmu aspect_inc Lilith  sulk
 uranus aspect_kvi kuunsolmu  avaut
 uranus aspect_inc juno  sulk
 mars aspect_kvi Lilith  avaut
 pluto  aspect_kvi Lilith tarkka  avaut
 mars  aspect_inc  kuunsolmu sulk
  pluto aspect_inc  kuunsolmu sulk

käytännössä myös  mars aspect_sex mars

Mun seiskahuoneen kärki  oinas hallitsija  mars  leijona kympissä
mun  mars siis  aspect_con hänen  aurinko kuu ja  kuunsolmu

Ja

 hänellä seiskahuoneen kärki  kauris hallitsija  saturnus neitsyt vitosen komerossa.

hänen  saturnus siis  aspect_con aurinko kuu merkurius uranus  pluto vesta


Ketä kiinnostaa Lilith, niin

hänen Lilith  aspect_con mun  askendentti


Hänellä  siis Lilith  aspect_con  pluto mars

Onko teistä pelottavaa, että mun  askendentti  aspect_con hänen Lilith  pluto mars? Tässä ihmisessä on kaikki katastrofin ainekset, mutta mua ei pelota.


Mulla Lilith  aspect_con  saturnus  chiron , jolloin

se samalla opponoi hänen  juno jupiter saturnus (itelläni on siis tiptop tarkka Lilith  aspect_opp  pluto ja sit loput stelliumista)


Mulle ei kyllä koskaan ole sattunut mitään erikoisempaa, kuin tämä ihminen, vaikka  uranus :ni 11. huoneessä antaa olettaa, että friikkejä pyörii ympärillä. Kaikki lähikontaktimuodot tukasta repimiseen asti on käytössä. Väkivallasta ei silti ole kysymys, jos jompaa kumpaa pitäisi siitä syyttää, niin sitten minua. Vuorotellen jompi kumpi on syyttänyt toista ihmissuhteiden pilaamisesta, mielenterveyden tuhoamisesta, hyväksikäyttämisestä, elämän pilaamisesta, naurunalaiseksi tekemisestä, jne. Mikään purkaus ei ole kestänyt viikkoakaan, kaikki syytökset ovat valuneet kuin vesi hanhen selästä tai hiekkaan.

Viimeksi humalapäissäni mokasin ihan oikeasti; pilasin kaiken, häpäisin itseni ja nolasin hänet. Meni kolme päivää ja ajattelin, että nyt ei taideta olla enää puheväleissä, mutta enpä liene koskaan päässyt yhtä lähelle, kuin silloin, kun selvitimme jutun, vaikka sitten sainkin päälleni syytöksen läheisyydentarpeen hyväksikäytöstä ja noitasyytöksen - "heittäisin sinut parvekkeelta, jos noitien tappamisesta ei saisi samaa tuomiota, kuin ihmisten tappamisesta". Häpeän käytöstäni toki yhä - ja selvennykseksi vielä - kyse ei ollut mistään pettämisestä tai siihen viittaavasta, emmehän me mitenkään edes seurustele.

Jos joku viittii kommentoida noit aspektei, nii olis kiinnostavaa, mitä sielt irtoo, kun koko juttuu on niin vaikee jäsentää mitenkään.


Tällä jellonamiehellä on nousurapu ja  venus rapu  aspect_squ saturnus mistä olen lukenut, että ihmisen on vaikea uskoa, että kukaan rakastaa häntä. Havaintojeni mukaan uskoisin tämän pitävän hyvin paikkansa; kerran petyttyään hänen on vaikea ikinä selvitä jaloilleen.


Muita havaintoja: meillä on kummallakin  aurinko aspect_con kuu ja  jupiter aspect_con juno

AMS

« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 13:00:14 kirjoittanut AveMarisStella » tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #17 : 01.10.2007 23:07:43 »

Älkää vaan kommentoiko vielä mitään. Lopetin käsin tuhraamisen ja kävin kattomassa valmiista ohjelmasta meidän aspektit ja niit oli niin sairaan paljon, et vaikea saada edes listattua (enhän ollut vielä ehtinyt havaita kaikkia neliöitäkään). Tämmösiltä sivuilta: http://www.cafeastrology.com/synastry.html kävin kattomassa "pisteitä" ja suotuisat kyllä päihitti haastavat. Tähän mennessä löytynyt:
2 X -3:n haastetta, 4 X -2: haastetta, 2X-1 haaste
suotuisia: 4 X +3, 9 X +2 ja  5 X +1
Sanalliset kuvaukset, milloin niitä löytyi oli kyllä hyvin osuvan tuntuisia - ainakin niistä haastavista asioista - muihin asioihin en olekaan vielä pahemmin päässyt tutustumaan. Ei mitenkään ihme, että tuntuu aika sekavalta koko juttu, on melko mahdoton määritellä, mistä ihmeestä tässä kaikessa on oikein kysymys - tai että minkälaatuinen koko suhde on. Pääasiassa koko vuoden ajan ovat olleet lähinnä aggressiiviset purkaukset, syytökset, toisaalta huolenpito, auttaminen ja arkinen työskentely.
Kiinnostava haastepuolella on että sekä miehen (IV)  aurinko aspect_squ neptunus (II) että miehen (VI) neptunus aspect_squ aurinko (XI) asteen sisällä. Peilaamme ja pelaamme siis vastapuolelle samalla tavalla, enkä epäile yhtään.
Silti paljon jää selittämättä:
Mun  askendentti yhtymässä  mars pluto ja Lilith (V) olis aika mielenkiintoinen asia ymmärtää, samoin  miehen (XII) chiron aspect_opp neptunus (II) ja miehen  (V) saturnus aspect_opp chiron (VI)
AMS
« Viimeksi muokattu: 02.10.2007 01:04:21 kirjoittanut AveMarisStella » tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #18 : 07.10.2007 01:46:34 »

Oho!
 venus mars keskipisteet ovat synastriakartalla hyvin tarkassa yhtymässä - ja lisäksi yhtä tarkassa yhtymässä mun 11. huoneen kärkeen. Hänellä osuu 4. huoneeseen lähelle  vitosen kärkeä.
Niin, että joo, mikä juttu tää nyt on?
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: