Nyt huomasin, et täällä oli vähän oikeempi paikka tälle tarkastelulle. En vuoteen pannu mitään painoa synastriakartalle ja vastatessani keskusteluun epäonnistuneesta suhteesta tein huvikseni vertailun, joten (ensin miehen):
1 aste
1 aste
tarkka
Lilith tarkka sulk
Lilith sulk
Lilith sulk
avaut
sulk
Lilith avaut
Lilith tarkka avaut
sulk
sulk
käytännössä myös
Mun seiskahuoneen kärki
hallitsija
kympissä
mun
siis
hänen
ja
Ja
hänellä seiskahuoneen kärki
hallitsija
vitosen komerossa.
hänen
siis
Ketä kiinnostaa Lilith, niin
hänen Lilith
mun
Hänellä siis Lilith
Onko teistä pelottavaa, että mun
hänen Lilith
? Tässä ihmisessä on kaikki katastrofin ainekset, mutta mua ei pelota.
Mulla Lilith
, jolloin
se samalla opponoi hänen
(itelläni on siis tiptop tarkka Lilith
ja sit loput stelliumista)
Mulle ei kyllä koskaan ole sattunut mitään erikoisempaa, kuin tämä ihminen, vaikka
:ni 11. huoneessä antaa olettaa, että friikkejä pyörii ympärillä. Kaikki lähikontaktimuodot tukasta repimiseen asti on käytössä. Väkivallasta ei silti ole kysymys, jos jompaa kumpaa pitäisi siitä syyttää, niin sitten minua. Vuorotellen jompi kumpi on syyttänyt toista ihmissuhteiden pilaamisesta, mielenterveyden tuhoamisesta, hyväksikäyttämisestä, elämän pilaamisesta, naurunalaiseksi tekemisestä, jne. Mikään purkaus ei ole kestänyt viikkoakaan, kaikki syytökset ovat valuneet kuin vesi hanhen selästä tai hiekkaan.
Viimeksi humalapäissäni mokasin ihan oikeasti; pilasin kaiken, häpäisin itseni ja nolasin hänet. Meni kolme päivää ja ajattelin, että nyt ei taideta olla enää puheväleissä, mutta enpä liene koskaan päässyt yhtä lähelle, kuin silloin, kun selvitimme jutun, vaikka sitten sainkin päälleni syytöksen läheisyydentarpeen hyväksikäytöstä ja noitasyytöksen - "heittäisin sinut parvekkeelta, jos noitien tappamisesta ei saisi samaa tuomiota, kuin ihmisten tappamisesta". Häpeän käytöstäni toki yhä - ja selvennykseksi vielä - kyse ei ollut mistään pettämisestä tai siihen viittaavasta, emmehän me mitenkään edes seurustele.
Jos joku viittii kommentoida noit aspektei, nii olis kiinnostavaa, mitä sielt irtoo, kun koko juttuu on niin vaikee jäsentää mitenkään.
Tällä jellonamiehellä on nousurapu ja
mistä olen lukenut, että ihmisen on vaikea uskoa, että kukaan rakastaa häntä. Havaintojeni mukaan uskoisin tämän pitävän hyvin paikkansa; kerran petyttyään hänen on vaikea ikinä selvitä jaloilleen.
Muita havaintoja: meillä on kummallakin
ja
AMS