|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 23.03.2008 07:13:36 » |
|
Hei! Alla ottamani kuva siitä jossa kävin, mm. eräänä Joulupäivänä Tämä sijaitsee Pielisen rannalla Nurmeksessa, Bomban takana Hiljaisuuden polun päässä Oi, se hiljaisuuden polku ja tuo tsasouna ovat ihania. Olen käynyt kesällä siellä. Joskus olisi kiva mennä myös ortodoksiseen messuun...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #19 : 23.03.2008 15:12:08 » |
|
Joskus olisi kiva mennä myös ortodoksiseen messuun...
Hei "selkälokki"
Seurasin viimeyönä suoraa TW-lähetystä naapurissani ortodoksisesta kirkosta - oli pakko katsoa, kun en ole kirkossa sisällä käynyt Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.03.2008 16:17:46 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 23.03.2008 16:12:05 » |
|
Mitä tykkäsit? Lauloivatko paljon?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #21 : 23.03.2008 16:25:28 » |
|
Mitä tykkäsit? Lauloivatko paljon?
Hei "selkälokki"
Laulua ja liturgista puhetta paljon- erikoista ja erilaista Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.03.2008 23:41:50 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #22 : 24.03.2008 10:40:48 » |
|
Hei! Alla ottamani kuva siitä jossa kävin, mm. eräänä Joulupäivänä Tämä sijaitsee Pielisen rannalla Nurmeksessa, Bomban takana Hiljaisuuden polun päässä Oi, se hiljaisuuden polku ja tuo tsasouna ovat ihania. Olen käynyt kesällä siellä. Joskus olisi kiva mennä myös ortodoksiseen messuun... Joulupäivänä siellä kerran olin ja iloisempi on ilmapiiri nuissa ortodoksisissa palveluissa kuin ev.lut:n, sanoisin : Toivon, että ensi kesänä silläkin polulla saan taas käväistä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #23 : 24.03.2008 11:26:52 » |
|
Minustakin ortodoksisessa kirkossa ja niiden toiminnoissa on niin paljon kaunista, että sieluni nauttii siitä. En niinkään ajattele näitä uskomuksia ja periaatteita, samaa kristillistä uskoa, vaan sitä tunnetta mitä se valtaa ihmisessä. Kaikki etsivät kauneuden kautta jumalaansa!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 24.03.2008 14:16:01 » |
|
Minustakin ortodoksisessa kirkossa ja niiden toiminnoissa on niin paljon kaunista, että sieluni nauttii siitä.
Samma här. Oli ihana olla viime kesänä ensimäisissä ortodoksihäissä (vain kastetilaisuuksissa ja yhdessä konfirmaatiossa olen ollut), jossa oli isä Mitro vihkimässä. Ihanan valoisan valloittava persoona.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|