TV:stä tuli dokumentti Seelan 70-vuotispäivistä. Olisitpa nähnyt Jurkan ja Seelan tiikeriesityksen!!!
Kyllä on muori kunnossa! 30-vuotias näyttelijätoveri sitä kadehti, kun hän itse on aina sairastaa ja ahdistuu ja Seela vain porhaltaa kuin ei mitään.
Rakkaudella kai tuon kaiken energian saa.
...näin minä
wau...siinä oli "sitä jotain"..mitä rakkaudella saa..Seela on kaikkinen puolinensa - ihana NAISEUS
-hän on aina saanut ja saa minut
....hän vain on itsensä ... ...en edes yritä sanoilla kuvata - kun sanat jäävät niin ohuiksi tässä kokemuksessa...
...Ippuska-
...." tavataanko T-risteyksessä"-
....
Rakkaudella saa näkymään kaiken sen mikä onkin jo tulossa puolitiessä vastaan.
...aivan rakkauden malja ei ole koskaan puolityhjä - vaan jo puoleen väliin täysi....
Tulipa mieleeni muuan aika kun rakkaudessani otin ja leivoin ja pyykkäsin ja olin hyvin rakastava ja uhrautuvainen ja kärsivällinen
koko päivän, ja sen jälkeen raivosin kun en sillä rakkaudellani saanutkaan mitään vastapalveluksia
Yksi marttyyri s´il vous plaît, mutta onneksi sekin "pyyteettömyys" jäi kiinni
ja osaankin nykyään jo varoittaa etukäteen että tällä ei sitten ole kenenkään vikojen kanssa mitään tekemistä kuin omieni MUTTA...
...täällä ilmoittautuu myöskin "Yksi "toivoni mukaan entinen marttyyri s´il vous plaît".... ja persauksilleen kun putosin - norsuunluutornistani - ja tarpeeksi usein kiukuttelin - ihan yksinäni - niin jopa putosi "maallinen kruununi likavesiämpäriin", siinä itkua tuhertaessa ja maailmaa kirotessa - ja kun kruunuani aloin etsiä "sieltä likavesiämpäristä" niin oman kuvan näin......Nouseepa juurikin , juuri tässä kohtaa mieleeni ETTÄ lempisatuni jo pikkutyttönä oli JA ON ADALMIINAN HELMI....samanlaista matkaa koen itsekin tehneeni - presiis samanlaista - ylpeys minunkin oli pestävä pois - niinkuin Adalmiinallekin kävi - että kun kuvajaistaan oikein oitkään ihaili Metsälammen pinnasta - niin sinnehän se Helmi putosi....ja kyllä tunnen kulkeneeni saman matkan - pyyteettömyyteen....täytyykin oikein kaivaa tuolta tämä satu joka muuttui todeksi - viisaudeksi kohdallani...kaivaa se esille...
Rakkaus - ja jaksat jatkaa Voi vitsi, aivan mahtavia vastauksia teillä kaikilla.
.....
Ja on ihan siirrettävä toiselta topicilta....
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=16043.0 :
Pimeydessä on toivo sille, että löytyy valo.
Oikeastaan pienikin merkki oventakaisesta "pahasta" kertoo minulle
vielä olevani matkalla itseni oivaltamiseen sen kautta,
mitä minulle heijastetaan.
"Pahis" voi olla yksinäinen - rakkauden tarpeessa.
Ei olisi tervettä jättää "mömmöä" oven taakke,
kun "hänen" koko ilmentymisensä suorastaan huutaa
astumaan rohkeasti oven taakke täydentäjäkseen sitä "hyväkettä",
joka paljastaa rakkauden .....kokonaisvaltaisuuden....
...Eikä siitä irti pääse, mitä vastustaa,
mille sanoo "en minä mutta nuo toiset",
ja jota salaa viljelee mielensä sopukoissa.
Kristusminä taitaa olla se, joka näkee "varjojen takaiseenkin".
Siihen pään sisäiseen valopisteeseen,
joka kasvaa levittäytyvin sätein suuremmaksi loisteeksi
niin että kaikki salattu tulee yhtä avoimeksi kuin julkiseksikin.
.....
Kunpa jokainen meistäkin voisi omalta osaltaan tehdä pienen palan maailmaa paremmaksi! Meidän hyvissä teoissamme elää Jumalan rakkaus. Toivon, että jokainen löytäisi oman tapansa kertoa siitä.
...Mitä kaikkea rakkaudella saakaan - näin olkoon - näin tapahtukoon...