Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristustietoisuus / kristuksen kadonneet lapset  (Luettu 6227 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« : 14.12.2005 20:26:49 »

En ole aiemmin paljon näitä kanavointeja lukenut mutta tänään löysin tämän.
Tarvii myöntää että nostatti kyyneleitä silmiin Cry smitten

http://crimsoncircle.com/translation/fi/uusimaapallo08.html
tallennettu
Athena
Vieras
« Vastaus #1 : 15.12.2005 19:10:05 »

Kaunis viesti angel
« Viimeksi muokattu: 23.02.2006 17:37:45 kirjoittanut Athena » tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #2 : 16.12.2005 10:52:09 »

Aivan pimeä juttu. Älkää eksykö..

"Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen "aika on lähellä". Mutta älkää menkö heidän perässään." (Luuk.21:Cool
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 26.12.2005 16:29:28 »

Kylläpäs tuo teksti kosketti ja "kolahti".  Cry smitten
Ja satuin vielä lukemaan tuon juuri oikeaan aikaan.  Shocked Cheesy :angel:Kaikella todella on tarkoituksensa.  Wink
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #4 : 29.12.2005 10:01:56 »

Lainaus
Jokaisella teistä on tarvittavat työkalut. Kyse ei ole Hengen erityislahjasta. Olette itse asettaneet nämä työkalut polullenne, odottamaan otollista aikaa ja kutsuanne. Työkaluja on paljon; kaikkia tarvitsemianne työkaluja on saatavilla. Saatte ne käyttöönne, jälleen kerran, vankkumattoman aikomuksenne avulla. Sillä kun tarvitsette taskulampun valoa pimeässä, vankkumaton aikomuksenne tuo sen teille. Kun tarvitsette magneettia, vahvaa magneettia, vetääksenne puoleenne tarkoituksenmukaisia asioita, niin vankkumaton aikomuksenne tuo ne teille. Kun tarvitsette mitä tahansa työkalua, voitte luoda sen välittömästi. Olette nyt alkaneet täyttää omaa työkalupakkianne.

Ystäväni, älkää etsikö työkalujanne muilta. Etsikää vain itsestänne. Kysykää kysymykset itseltänne ja antakaa itsellenne vastaus. Harjoittelu tekee teistä mestareita. Tulette ymmärtämään, miten uuden energian kanssa työskennellään.

Tarkoittaako tuo sitä että mitään kirjoja, muiden opettamia henkisiä tekniikoita ei tarvita? Smiley Kaikki tulee sisältä. Kaikki henkiset kurssit ovat turhia?

En oikein tuota työkaluosiota hahmottanut.. Millaisia työkaluja tarvitaan?
Tarvitsin otsalamppua ja kävin Motonetistä sellaisen tarkoituksenmukaisesti ostamassa.
Vahvoja Neodymium-magneettejakin on, mutta saiskohan ne ohjelmoitua vetämään tiettyjä asioita puoleensa. Smiley
Työkalupakinkin löysin kirpparilta 2.50 eurolla ja siinä oli aika paljon työkalujakin valmiina Smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #5 : 29.12.2005 10:40:23 »

Lainaus
Jokaisella teistä on tarvittavat työkalut. Kyse ei ole Hengen erityislahjasta. Olette itse asettaneet nämä työkalut polullenne, odottamaan otollista aikaa ja kutsuanne. Työkaluja on paljon; kaikkia tarvitsemianne työkaluja on saatavilla. Saatte ne käyttöönne, jälleen kerran, vankkumattoman aikomuksenne avulla. Sillä kun tarvitsette taskulampun valoa pimeässä, vankkumaton aikomuksenne tuo sen teille. Kun tarvitsette magneettia, vahvaa magneettia, vetääksenne puoleenne tarkoituksenmukaisia asioita, niin vankkumaton aikomuksenne tuo ne teille. Kun tarvitsette mitä tahansa työkalua, voitte luoda sen välittömästi. Olette nyt alkaneet täyttää omaa työkalupakkianne.

Ystäväni, älkää etsikö työkalujanne muilta. Etsikää vain itsestänne. Kysykää kysymykset itseltänne ja antakaa itsellenne vastaus. Harjoittelu tekee teistä mestareita. Tulette ymmärtämään, miten uuden energian kanssa työskennellään.

Tarkoittaako tuo sitä että mitään kirjoja, muiden opettamia henkisiä tekniikoita ei tarvita? Smiley Kaikki tulee sisältä. Kaikki henkiset kurssit ovat turhia?

En oikein tuota työkaluosiota hahmottanut.. Millaisia työkaluja tarvitaan?
Tarvitsin otsalamppua ja kävin Motonetistä sellaisen tarkoituksenmukaisesti ostamassa.
Vahvoja Neodymium-magneettejakin on, mutta saiskohan ne ohjelmoitua vetämään tiettyjä asioita puoleensa. Smiley
Työkalupakinkin löysin kirpparilta 2.50 eurolla ja siinä oli aika paljon työkalujakin valmiina Smiley

Itse ajattelin asiaa niinpäin, että jossain vaiheessa kasvuamme voimme ikäänkuin lakata kirjaimellisesti lukemaan kaikkia asioita ja lakata etsimään vastauksia/menetelmiä muiden ihmisten kautta, kuten kirjat, kanavoinnit jne

Se ei suinkaan tarkoita, että on hylättävä kaiken minkä kokee omaksi tai toimivaksi menetelmäksi voida hyvin tai löytää taspainon ja kyvyn kuunnella sydäntään.

Enemmän itseluottamusta ja itsenäistymistä  Smiley

Tuosta magneettisuudesta, jokainen voi tarkistaa sen omasta kentästä laittamalla silmät kiinni ja tuntea miten ne energiat liikkuu ja koetko että kenttäsi on magneettinen.

Magneettisuus jos olen sen oikein ymmärtänyt, kykenet ns vetämään puoleesi nopeammin sellaisia tekijöitä jotka tukevat kasvuasi, mutta muistaen että ilman kunnon maadoittumista se ei onnistu.

Eli, olisi hyvä nuo peruschakratkin kehittää eikä ainoastaan nuo "taivaskanavat"  Smiley

Moni asia on hyvin yksinkertainen ja se taito on todella meissä kaikissa, mutta kun liiakseen luemme toisten kirjoittamia tekstejä, oma kokemus asiasta jää ja vain mielemme saa siitä oman käsityksen ilman kokemusta.

On enemmän siis tehtävä sitä sisäistä työskentelyä, etsiä ja tutkia, opetella oman kentän toimivuutta ja energioiden tunnistamista jne
Ihan niitä perusasioita jota voimme lukea mutta jos emme niitä harjoittele tai kokeile, on tuo lukeminen hieman turhaa.

Kaikki me kanavoidaan energiaa, mutta jos mielemme on aina häärimässä jossain muualla ja lukemassa muita kirjotuksia, jää tuo kokemus kokonaan pois, joka on mielestäni ihan yhtä tärkeä oppia tunnistamaan energioita, aistia jne oman kenttäsi kautta.
tallennettu
kosmos
Vieras
« Vastaus #6 : 14.03.2006 00:50:40 »

Joo. Luettuani tekstin, ymmärin vihdoin itselleni tapahtuneet asiat ja sen, miksi olen pienestä lapsesta saakka tuntenut Raamatun Jeesuksen itselleni läheiseksi henkilöksi. En kuitenkaan minkään systeemin tai organisaation luoman henkilön, vaan oikeasti olemassaolevan Kirstuksen.
Ja nyt viimeisen kuluneen vuoden aikana, olen tullut voimakkaasti tietoiseksi siitä, että Taivaallinen Luojamme on yhtä kuin rakkaus ja suhteemme häneen tulee esille siinä, miten suhtaudumme lähimmäisiimme. Tämän asian ovaltamiseen on varmaan vaikuttanut eniten lisääntynyt tieto Luojamme naisellisesta ja äidillisestä olemuksesta. Esim. Minä Olen -lehdessä on ollut hyviä juttuja tästä ja yleensä Kirstus-tietoisuuden lisääntymisestä. On ollut sykähdyttävää huomata, että monet, toisistaan riippumatta, ovat samaan aikaan tulleet tietoisiksi tästä asiasta!

Niin, ei ole olemassa mitään "oikeaa oppia", työkalut Kirstuksen työhön löytyvät jokaisesta ihmisestä itsestä. "Jumalan valtakunta on teissä sisäisesti!", lainaan Jeesuksen omia sanoja. Ja kun lukee muitakin Jeesuksen sanoja, niin huomaa, että hän varoittaa eniten ulkokultaisuudesta. On turha tehdä "hyviä tekoja", jos vaikuttimet ovat itsekkäät ja niiden taustalla itsekorostus.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 14.03.2006 14:05:31 »

Aivan Kosmos!  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: