Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Monta eri unta  (Luettu 3419 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« : 08.04.2007 00:58:37 »

Olen rukoillut paljon puhdistus unia ja niitä kyllä näkyy aivan mielettömästi  buck2 eniten ihmetyttää se uni, että ex mieheni näytti minulle oikeaa kättään ja ihmettelin hänen verisuoniaan Shocked ne oli ihan koholla ja suonet muodostivat isoja kohokukkia  Shocked ja sanoin, miten sulla tollaset verisuonet on oikein??

Toinen uni...

Mitä meinaa kun alkaa satamaan lunta ja lumi oli numeroita eli taivaalta tippui hiutale muodossa numeroita Shocked
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 08.04.2007 13:19:11 »

Tuli tuosta ensimäisestä unestasi jotenkin intuitiivisesti mieleen aihe "Elämän kukan salaisuus", enkä edes tiedä miksi.  idiot2 Toinen asia mikä juolahti mieleeni on Kristusminä. En tiedä aukenisiko näillä asioilla sinulle jotenkin enemmän ensimäisen unesi merkitys.  :Smiley

Sitten taas tuo toinen uni... Siitä kysymys, muistatko mitä numeroita taivaalta tippui? Niillä varmasti jokin merkitys. Numerologiasta voisi olla apua siihen...  :Smiley Toinen asia mikä tuli intuitiivisesti, että sinulle annettiin, "syötettiin" jonkinlaista koodia kenties itsesi "päivittämiseen" tuolta henkimaailmoista.  angel Jotain uutta, etenemistä ylöspäin...

tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #2 : 09.04.2007 00:58:41 »

Hei rakkauden valo  smitten no ex mieheni lukee paljon henkistä tietoutta ja just enemmän tätä''elämänkukan salaisuus'' kirjoja, mut miks mulle sitä näytetään  Shocked
Unessa olevat numerot niitä oli tosi paljon ja en muista yhtään numeroa  Undecided harmi mutta katsoin että lumisade puhdas tietää hyvää smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 09.04.2007 07:42:49 »

Hei rakkauden valo  smitten no ex mieheni lukee paljon henkistä tietoutta ja just enemmän tätä''elämänkukan salaisuus'' kirjoja, mut miks mulle sitä näytetään  Shocked
Unessa olevat numerot niitä oli tosi paljon ja en muista yhtään numeroa  Undecided harmi mutta katsoin että lumisade puhdas tietää hyvää smitten

Hmm... Ehkäpä sieltä löytyisi sinullekin jotain arvokasta ja tarpeellista...  :Smiley Niin ja ei noista numeroiden muistamattomuudesta kannata harmitella, sillä ne ovat kyllä laskeutuneet ja koodautuneet sisimpääsi. Mitä puhtain ja hyvää tietävä uni todellakin.  angel smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: