Joo, en miekään usko, että sinulla Chandra on mitään tarvetta mennä lekurin pakeille
Reiki 4 selittää aika paljon varmasti sydämen oireilua, koska kuten sanoit energia keskittyy nyt sydän chakraan. Se kasvaa, jalostuu ja puhdistaa, jotta voit sitten reikittää muita ja itseäsi oikein superpuhtaana!
En ole saanut piirrettyä mitään isoja juttuja, olen lähinnä vain tuherrellut pieniä piirroksia ja niitäkin olen saanut aikaiseksi vain siitä innosta, että ne menevät kaikki lahjoina ystäville ja tuttaville - hiukan erään jenkkiläisen tytön tarinakuvista ja eräälle suomalaiselle tytölle suosikkihahmoista kuvia. Kaikki tosi pienikokoisia ja periaatteessa "kieli poskella ja silmät kierossa" väännettyjä
Minullekin alkoi tänään pukata flunssan tyylisiä oireita (saattaa tosin johtua osaksi pölystä ja perheeni lemmikkikaartista), mutta mikä nousi kunnolla esiin oli armoton *anteeksi* vitutus. (
) Normaalisti mie olen niin lauhea lammas, jota ei saa hevillä hetkautettua, mutta nyt ottaa päähän ja vituttaa ihan kaikki olemassa oleva, aivan kuten PMS-oireiden aikaan. Sanoikin tuossa veljelle, että etsii minulle jotain, mitä voisin lyödä!
Tekisi mieli vain hautautua syvään, pimeään ja ahtaaseen monttuun, miinoittaa ympäristö ja laittaa eteen isolla kyltti "Rajan ylittäneet (ja miinoista selvinneet) ammutaan".
Pahinta tässä on vielä se, että kuten PMS-oireidenkin aikaan, minulla ei ole mitään syytä olla vihainen. Mikään ei ota päähän, ei ärsytä, eikä vituta ja silti kaikki ottaa päähän, ärsyttää ja vituttaa
Lähinnä tuo on sisäistä ahdistusta ja luulen, että elimistöäni puhdistetaan nyt jostain oikein urakalla (tai sitten Kaksoisliekilläni on ERITTÄIN huono kausi menossa!
)
Jännittävää oli sellainen seikka, että minun on koko viikon ajan tehnyt mieli juoda jotain alkoholipitoista. Olen 95% absolutisti, joka juo päivän aikana 1 drinkin ehkä 10 kertaa vuodessa, mutta nyt olen yllättänyt itseni pällistelemästä siidereitä ja lonkeroita, joiden makua inhoan ihan hirveästi!
Ajattelin, että ehkä elimistöni on yrittänyt saada puhdistusavuksi alkoholia, sehän on mitä mainioin desifioiva aine. Tämä taas on siitä erikoista, että alkoholin ei pitäisi tehdä erityisen hyvää astraalikeholle (jonne se jumii muhimaan viikoksi ennen kuin se puhdistuu ihan kokonaan pois), mutta nyt intuitio tunkee "osta siideri, lonkero, drinksu, tee viskikolaa, rommikolaa jne" päähäni ihan joka päivä.
No, jos nämä oireet eivät meinaa lähteä, täytyy sitten käydä ostamassa jotain alkoholipitoista - vaikka pieni viskipullo ja lorauttaa siitä teehen lisäpontta!