MUOKS...
No en tiedä sitten onko minulle tehty "päivitys" jotenkin huomaamatta tai ekstranopeasti
sillä minä olen taasen huomannut päinvastaista. Että siis jo aiemmin herkkä toisten ihmisten energioiden yms. aistiminen on vain vahvistunut entisestään. Ennen tämmöinen oli rankempaa, mutta nyt se on vain helpottunutkin entisestään. Miten sen nyt selittäisi...
...tervehdys Rakkauden valo...
...olin tässä " etsimässä sopivaa topicia.." jolle kirjoittaa sitä mitä ajatuksiini nousi...eli "RAKKAUDELLA TODELLAKIN SAA SITÄKIN MITÄ EI EDES OSAISI KUVITELLAKAAN..."...ja löysin tämän kirjoituksesi...ja niin tunnistan luissa ja ytimissä kuin jokaisessa solussani mitä tarkoitat...sillä itselläni on myös viimeaikoina tapahtunut " samanlainen ekstranopea energioiden SIUNATTU päivitys..
...kas kun minulle myöskin on annettu tämä talentti eli lahja että aistin ja tunnistan ja koenkin hyvin hyvin herkästi toisten energioita - jopa eläinten
....ja olen viimeiset vuodet ollut aika uupunut tämän herkkyyteni kanssa - jopa niin että jouduin( nyt jo sain ) lopulta jäämään uupumisen vuoksi pois työstä syksyllä 2005
( olin ollut erilaisissa kriisityötehtävissä sekä työskennellyt paljon lasten kanssa...)
...ja siinä uupumiseni loppuvaiheessa suorastaan "kirosin" tätä lahjaani.... uupumisen syy ei lopultakaan ollut energiaherkkyyteni vaan juurikin väsymykseni joka oli seurausta huikeastas työtahdista sekä jatkuvasti muuttuvat määräaikaiset työsopimukset, ja uudet työyhteistöt ja työtehtävät... ja tämä väsymys vain teki sen etten enää kyennyt rajaamaan tai suodattamaan ympärilläni olleita energioita ja kaikki muuttui yhdeksi isoksi mössöksi jonka alle uuvuin....ja sitten oli alettava etsimään itseään sieltä mössöstä - joka tarkoitti niin perusteellista puhdistautunmista - irtipäästämistä - että välillä jo hätäilin "että jääkö mitään jäljelle"..
...siinä meni oikeastaan lähes kaikki" omakin" - tai se minkä olin luullut tai kuvitellut olevan sellaisena kuin ne elämässäni olivat ilmenneet - omaani, omaa kokemustani tai omaa totuuttani... henkisyydestä, enkeleistä, olemuksestani, elämästäni, elämäntehtävästäni -ihmis-suhteistani, ympäristöstäni, kodistani, työstäni, ystävistäni - siinä kaikessa sisimmästäni ja ympäriltäni katosi ja katosi niin että lopulta sisimmässäni oli vain se suuri tyhjyys ja hiljaisuus ja jonkin aikaa myös täydellinen pimeys - josta etsin sitä syntymälahjanani saamaani elämän-jumalkipinää joka on ollut elämänliekkini aina, mitä vaikeimmissa olosuhteissa...
..ja...." lopultakin mun sydämeni etsi ja sai lepoa ja rauhaa"...täydellistä antautumista ja irtipäästämistä, luopumista luopumisen jälkeen - kaikesta sellaisesta joista oli luullut ja kuvitellut nousevan oman olemisensa totuuden.... ja siinä hiljaisuudessa olin ja elin piiiitkään - se oli melkoisen peloittavaa ensin alkuun kun koki että ainoa mikä oli jäljelle jäänyt "oli muisto jostain - aikojen alusta"...rakkaudenpisara-valonsiemen...toivon-liekin-jumalkipinän siemen...ja nämäkin olivat kuin tyhjyydessä - niin että oli vain luja usko ja luottamus- että ne ovat ja pysyvät ja ne on SE ainoa oikea olemiseni totuus - eivätkä ne häviä eivätkä katoa ...... ja luja luottamus siihen että siitä luopumisesta alkaa
"uusi vaihe - uusi aika", irtipäästämisestä, puhdistautumisesta - jossa ei kysytty mitä halusin ja koska - vaan selkeänä oli kokemus " että ota tai jätä - että otatko elämän vai jätäkö" " ns. elämän ja kuoleman kysymyksiä"...vaan kun riisuuduin sisältä ja ulkoa aivan paljaaksi - niin että kaikki haavani nousivat pintaa ja näkyville...ne voitiin myös hoitaa...sieltä ne lopulta paljastuivat..kun kaikki muu oli poistunut ja poistettu ympäriltäni - sisimmässä ja ulkona . kaikki turhat äänet ja sanat ja kuvatkin...
Ja lopulta koin olemukseni kuin pieneksi pisteeksi - vaan se oli olemassa ja kantoi sisällään elämänliekkiä, toivonliekkiä, rakkaudenliekkiä, jumalkipinää....ja hitaasti "alkoi elämä palata sisimpään ja ympärille" ja tämä "pieni piste alkoi kasvaa - oikean itsenikokoiseksi ja se oli ja on täynnä todellista ei enää uskomuksia, luulemista, kuvittelua, "..
.. ja aloin hyväksyä tämän herkkyyteni ja hiljalleen opettelin uudella tavalla elämään SEN kanssa, ja " meistä tuli työtoverit - hyvät kumppanukset".... ja nyt todella huomaan tapahtuneen tämän " pikapäivityksen".....joka on lisännyt herkkyyttäni ja samalla vahvistanut olemustani "työskentelemään tämän herkkyyteni ja näiden energioiden kanssa"...jotensakin näin...
Tässä juurikin huomaan että olen viime päivissä " päivittänyt jotain melkonmoista"...kun ynnään nämä kirjoitukseni - eri topiceilla....että lämmin kiitokseni teille kaikille "siellä jossain"
.. jotka olette kanssani tätä pääsiäistä jakaneet... eräänlainen VIA DOLOROSA tämäkin.
OHDAKEKRUUNU VAIHTUI VALOKRUUNUUN ..