Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaunista ja rumaa rinnakkain  (Luettu 4796 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« : 09.04.2007 08:54:33 »

Harhailin läheisellä ostarilla, kaikki oli tosi rempallaan ja likaista (kuin slummi)
Tapasin lapseni isän jolla oli uusi emäntä mukanaan.. nainen oli kaunis, vaaleat pitkät hiukset ja tyylikäs vaatetus,
ikää oli varmaan yli kuudenkymmenen (pojun isä on 43v).
Pojan isä oli oma itsensä,, eli tavallisesti pukeutunut farkkuihin, t-paitaan ja lenkkareihin.
Tunsin "jotain" kummaa, en ollut mustis, vaan kumman haikea olo..?
Minulla oli pitkä ruskea kauniisti laskeutuva hame, jota kummastelin.. (en pidä hameita..edes kotona)

Sitten olinkin jossain asunnossa, siellä oli entinen ystävä menneisyyden vuosilta.
Hän oli pakkopaidassa ja peloissaan, koska oli tuhonnut jonkun miehen kasvot hapolla..
Tuolla asunnossa huomasin että vastapäisen talon ikkunasta mies tuijotti suoraan minua.
Samassa kun huomasin hänet, niin joku nainen tuli ja otti miestä korvasta ja vei pois ikkunasta ( Grin)

Seuraavaksi oli autossa ystäväni kanssa (nainen) ja ajelimme todella kauniilla
asutusalueella pieniä hiekkateitä joita reunustivat koivut.. etsien jotain..
Olimme ajaa kolarin lava-auton kanssa, mutta juuri kun olisimme törmänneet, niin olinkin
taas jossain asunnossa toisen naisystäväni kanssa ja istuimme sohvalla puhuen
lapsistamme ja näiden tulevaisuudesta. Istuimme mukavasti kylpytakeissamme ja joimme teetä
kunnes ystäväni nousi ylös ja käveli pois tokaisten "sen naisen nimi on ******* ja
hän aiheuttaa harmia", kyse oli pojan isän uudesta emännästä..

Siihen uni päättyi.. Huh Tuleeko kenellekään mieleen jotain..?
(En ole koskaan elänyt lapseni isän kanssa, enkä rakastanut.. paitsi
ystävänä ja poikani isänä.)
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 09.04.2007 22:55:58 »

Minulle tulee lyhyesti mieleen vain mahdollinen oman feminiinisyyden peilaaminen miehen/lapsesi isän kautta. Ehkä mukana on myös oman feminiinisyyden etsintää ja huolestumista sen puolesta. Olet autolla matkalla jonnekin etsien jotain naisystävän kanssa. Keskustelette naisystävän kanssa lapsista ja olostelette mukavasti. Pidät päälläsi hametta, joka on epätavallista sinulle. Hame on päällä tilanteessa, jossa tapaat lapsesi isän toisen naisen seurassa. Luonnollisesti tästä syntyy tahaton kilpailutilanne; minun naiseus vastaan tuntemattoman "uuden naisen" naiseus. Vastaavia esimerkkejä pomppaa koko ajan unessasi vastaan.

Haikeus saattaa viitata käsittelemättömiin, syvällä oleviin, tiedostamattomiin tunteisiin, sillä ainakin itselläni olisi tunteita miestä kohtaan, jonka olen päästänyt elämässäni joskus (edes hetken ajaksi) niin pitkälle, että tuloksena on lapsi. coolsmiley Jos tunteita ei ole enää, ne ovat ainakin olleet joskus olemassa. Nämä tunnetilat eivät välttämättä näy tai tunnu millään lailla päivätietoisuudessa, mutta ilmoittavat olemassa olostaan unissa (samoin kuin esim. piilostressi ei tunnu, mutta ilmenee esim. yllättävänä mahahaavana). Tähän voisi viitata myös unen lausahdus "Naisen nimi on ----- ja hän aiheuttaa harmia". Kenelle nainen aiheuttaa harmia? Sinulle, miehelle, lapselle vai yleisesti ottaen?

Jännittävä kohta unessasi on ystäväsi, joka on polttanut miehen kasvot hapolla. Koetko häpäisseesi lapsesi isän vai mahtaisiko "kasvojen menetys" viitata omaan maskuliinisuuteesi? Kärsisikö maskuliininen puolesi oman feminiinisen puolesi esilletulosta? Usein unien muut henkilöt edustavat Itseämme ja sen eri puolia enemminkin kuin henkilöitä itseään. Tässä tapauksessa ystäväsi voisi olla sinun Itsesi osa.

Tällaisia asioita nousi minulle mieleen Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 22:58:31 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 10.04.2007 21:34:52 »

Haikeus saattaa viitata käsittelemättömiin, syvällä oleviin, tiedostamattomiin tunteisiin, sillä ainakin itselläni olisi tunteita miestä kohtaan, jonka olen päästänyt elämässäni joskus (edes hetken ajaksi) niin pitkälle, että tuloksena on lapsi. coolsmiley Jos tunteita ei ole enää, ne ovat ainakin olleet joskus olemassa. Nämä tunnetilat eivät välttämättä näy tai tunnu millään lailla päivätietoisuudessa, mutta ilmoittavat olemassa olostaan unissa

Tunnen vahvoja tunteita miestä kohtaan, hän oli tukeni ja turvani tietyssä elämän-
vaiheessa (jossa jouduin pelkäämään ex-miestäni). Tuolloin pidin tunteitani rakkautena,
mutta jälkikäteen ajatellen ripustauduin epätoivoisesti häneen, koska uskoin hänen pelastavan minut.
Myös muita tunteita nousee ajoittain, kuten kiitollisuus siitä että hänen ansiostaan
minulla on lapsi.. jota en uskonut ikinä saavani, hetkittäin vihaan häntä erinäisten sanomistensa takia.  uglystupid2

Tähän voisi viitata myös unen lausahdus "Naisen nimi on ----- ja hän aiheuttaa harmia". Kenelle nainen aiheuttaa harmia? Sinulle, miehelle, lapselle vai yleisesti ottaen?
Unessa jotenkin vaistosin, että minulle ja ihmettelin miksi vieras nainen aiheuttaisi minulle harmia.
Hänen edellinen naisystävänsä tosin yritti pitää isää erossa lapsesta, koska oli mustasukkaisuudessaan varma,
että miehellä on tunteita minua kohtaan..

Jännittävä kohta unessasi on ystäväsi, joka on polttanut miehen kasvot hapolla. Koetko häpäisseesi lapsesi isän vai mahtaisiko "kasvojen menetys" viitata omaan maskuliinisuuteesi? Kärsisikö maskuliininen puolesi oman feminiinisen puolesi esilletulosta? Usein unien muut henkilöt edustavat Itseämme ja sen eri puolia enemminkin kuin henkilöitä itseään. Tässä tapauksessa ystäväsi voisi olla sinun Itsesi osa.
Totta hitossa maskuliinisuuteni kärsisi jos antaisin feminiiniselle puolelle elintilaa..
ja tämän tajusin kun luin kirjoitustasi..
Tämä ystäväni on hiljattain saanut elämänsä raiteilleen ja on nykyään todella tarkka
ulkonäöstään,, korostaa naiseuttaan vahvasti.. Eli täysin minun vastakohtani.

Tällaisia asioita nousi minulle mieleen Smiley
Kiitos Sinulle smitten,, vieläkin jään miettimään.. nousi paljon asioita itsestäni esiin..
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi

Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 11.04.2007 17:30:39 »

Viime yönä näin paljon sekavia pätkiä..
muita ihmisiä oli paljon, mutta kenenkään kasvoja en erottanut, kuin
sumu olisi ollut kasvojen edessä  Huh
Ainoa mikä oli selvä, oli oli päivämäärä 10.4., joka tuli esiin kahdessa eri unessa.
Ensin olin hakemassa töitä ja minulle sanoi kasvoton miesääni, että "otamme yhteyttä
10.4. jos saat paikan".
Toisessa unessa olin täyttämässä lottolappua (en lottoa) ja naisääni sanoi,
että "arvonta suoritetaan 10.4.".
 Huh
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi

Freyja
Vieras
« Vastaus #4 : 11.04.2007 18:59:28 »

raskaana?
tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 11.04.2007 19:33:34 »

raskaana?
En ole, valitettavasti lapsilukuni jää yhteen..  Sad
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 11.04.2007 23:30:02 »

10.4. voi olla ihan virallinen päivämäärä. On mahdollista, että tuolloin tapahtuu jotain merkittävää, jos ei tässä fyysisessä tasossa niin sitten henkimaailman tasolla unien aikana. Kannattaa panna myös merkille, että unessa ei mainita mitään vuosilukua. 10.4. voi olla tämän vuoden, ensi vuoden tai vasta 10 vuoden päästä merkittävä päivämäärä.

Päiämäärän voi myös kääntää näin englantilaisittain ylösalaisin, jolloin siitä saataan 4.10.

Numerologisesti ynteenlaskettuna 1+0+4 antavat luvuksi numeron 5. Vitosen symbolinen merkitys kuuluu näin:

Numero 5 edustaa laajenemista. Siihen kuuluvat mm. kattavuus, sisältö, ymmärrys ja arvostelukyky. Kasvu, rikkaus, suvunjatkainen. Oikeus ja sadonkorjuu. Itsen uudelleen tuottaminen materiaalisessa maailmassa, isyys, palkinnot ja rangaistukset. Hedelmän siemen tai kranaattiomena, jakaantuminen.
Viitonen ilmentää kommunikaatiota, liikettä ja hedelmällisyyttä. Se on myös älykkyyden, sekä suullisen ja kirjallisen ilmaisun numero. Planeetoista viitosta hallitsee Merkurius.
Numero 5 kanssa värähtelevät harmoniassa seuraavat värit: helmen harmaa, vaalea vihreä ja hopea.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2007 23:36:06 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 13.04.2007 17:37:22 »

Viimeyönä näin uta ex:ästäni ja nyt mietin liittyikö tuo 10.4. entiseen elämään..
koska viimeinen 1/2-vuoden ainesekoilu alkoi kyseisenä päivänä vuonna 2000.. Huh

Unessa lähdin yhteisestä asunnostamme huonokuntoisena ja peloissani,
mutta hetkessä olin opiskelemassa ja vieläpä ruotsia joka ei ole vahvuuteni..
Kokoajan seurasin ex:än edesottamuksia.. pian uusi nuori tyttö kierrossa ja
varoittelin tyttöä ja sain ex:än haukut ja uhkailuja osakseni..

Ainoa ero todellisuuteen oli etten pelännyt enää häntä, kun olin kerta
jättänyt hänet, oli mielestäni turvassa..

Jossain vaiheessa unta olin uudessa kodissani ja se oli todella siisti, valoisa ja
kauniisti sisustettu (minussa ei ole sisustajan vikaa Embarrassed)..
Tähän asuntoon toin ex:än uuden naisen, kun pelastin hänet huonokuntoisena ja
pahoinpideltynä..
Kuitenkin olin todella mustasukkainen ex:stä  buck2 ja samalla todella päättäväinen
kaikessa mitä tein pitääkseni itseni ja tytön kaukana hänestä..

Parhaiten kuitenkin jäi mieleen itselleni noussut mieletön kaman hinku ja
sen "metsästys".. kokoajan ajattelin, etten käytä vaikka saisin, mutta olin kuin riivattu..
lopulta huijasin ex:än tyttöystävää  ja tongin hänen tavaroitaan löytääkseni jotain,
vaikka olin itse heittänyt pois kaiken päihdyttävän jo aiemmin..

Sekavaa, mutta en muista kaikkea enää ja aamulla en saanut kirjoitettua kaikkea ylös.. Sad
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: