Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Länsimainen horoskooppi + kiinalainen horoskooppi = ???  (Luettu 82139 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 05.06.2006 20:49:12 »

Hei Eppana78 Smiley Smiley Smiley

Mitä sinusta yhdistelmä kauris-kukko kertoo  Shocked?

smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 05.06.2006 21:05:18 »

Taiska: Rottaheimon todennäköisesti touhukkaimmat ja energisimmät edustajat, oinas-rotat ovat itsevarmoja, seikkailunhaluisia ja määrätietoisia yksilöitä, jotka haluavat olla tapahtumien kärjessä. Rohkeina ihmisinä he eivät voi sivuttaa mitään kohtaamaansa haastetta ja haluavat myös mieluiten istua ratissa. Viehätysvoimastaan ja ystävällisyydestään kuulut oinas-rotat voivat kuitenkin myös ärsyyntyä ja menettää malttinsa joutuessaan tekemisiin hitaampiensa kanssa. Elämäniloiset ja innostuneet oinas-rotat juhlivat onnelisena keskiyöhön saakka ja rokkaavat kunnes aamu koittaa.
 Tunteettomuus on ehkä yksi tämän yhdistelmämerkin edustajien vakavin heikkous. Heidän halunsa pitää koko ajan ohjakset tiukasti omissa käsissään voi ärsyttää perhettä ja ystäviä.
Lännen anti: Oinas tuo voimaa ja sitkeyttä rottaan.
Idän anti: Rotan viehätysvoima pehmentää oinaan tulista luonnetta.

Oikku67: Leijona-vuohet ovat ystävällisiä ja arvokkaita. Leijona piristää vuohta valaessaan itsenäisyyttä ja tiettyä räväkkyyttä muuten niin tyyneen merkkiin. Leijona, joka on reilu, oikeudenmukainen ja rehellinen, aina antelias ja suurpiirteinen, antaa vuohelle arvokkuutta ja korkeita ihanteita. Leijonan ansiosta nämä vuohet ovat intohimoisia ja suhtautuvat rakkauteen romanttisesti ja hienotunteisesti. Mutta he arvostavat myös ylellisyyttä, eivätkä koskaan vitkastele, kun on kysymys elämän nautinnoista. Leijona-vuohet osaavat tosiaan pitää hauskaa. Heidän mielestään ihminen tarvitsee elääkseen viiden tähden hotellin loistokasta ylellisyyttä.
 Leijona-vuohet elävät niin täysillä nykyhetkessä, että he eivät selkeästi näe tulevaisuudentarpeitaan.
Lännen anti: Leijona antaa aralle vuohelle itsevarmuutta.
Idän anti: Vuohi opettaa leijonalle tyylikkyyttä.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #32 : 05.06.2006 21:12:55 »

Kiitos Eppana  Smiley , Tuo kyllä sopii minuun kuin nyrkki silmään  Grin , ainoa missä hiukan muuttaisin on se, että tunnen kyllä (usein liiankin voimakkaasti) , mutta ulospäin olen niin kauhean hallittu, että mieheni on jopa yrittänyt opettaa minua "rentoutumaan "  Grin .Se ei vain ole niin helppoa, kun itsekritiikki oman käytöksen suhteen on niin kauhea  Wink .Ja toinen on se, että jos miehemme kanssa olemme liikenteessä hän on ratissa aina  Grin
« Viimeksi muokattu: 05.06.2006 22:27:13 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 05.06.2006 21:21:52 »

Heguli: Kauris-kokot ovat ehkä koko klaanin konservatiivisimpiä edustajia. Koska kauriin taipumus keskittyä loputtomaan työsarkaansa jättää tälle kukolle vähemmän aikaa kukkoiluun, tämä ei myöskään ole niin helposti vaarassa tulla nolatuksi. Kunnianhimo ja aineelliset pyrkimykset piiskaavat kauris-kukkoa kovaan työhön ja kapuamaan menestyksen tikapuita. Esimiehet huomaavat pian nämä käytännölliset, supertehokkaatja kriisitilanteissa häkeltymättömät ihmiset ja antavat tunnustusta heidän kullanarvoisille ominaisuukksilleen. Asema ja maine ovat kauris-kukkojen työlistan kärjessä, ja onkin vain ajan kysymys, milloin he pääsevät auktoriteettiasemaan ja yhteiskunnan tukipilareiksi.
 Kauris-kukkojen on vaikea pyytää anteeksi.
Lännen anti: Kauris vahvistaa kukon lahjomattomuutta.
Idän anti: Kukko rohkaisee kaurista olemaan sosiaalisempi.
tallennettu

Pokaga
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #34 : 05.06.2006 21:32:07 »

eppana78, voisitko katsoa myös vesimies-koira? Kiitos.  Smiley
tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
Oikku67
Vieras
« Vastaus #35 : 07.06.2006 17:47:17 »

Lännen anti: Leijona antaa aralle vuohelle itsevarmuutta.
Idän anti: Vuohi opettaa leijonalle tyylikkyyttä.

Tuota tyylikkyttä saisi hissukseen alkaa Vuohi opettamaan.. ei ole nääs toistaiseksi havaittavissa..
Ja sekös mun mutsia harmittaa.. Grin

KIITOS, eppana78!!
        Oikku67       (http://images.google.fi/images?q=tbn:WOdNNwCsgHmWBM:http://www.brunswickbowling.com/uploads/2750/1304/Betty_Boop_small_02.jpg)
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 09.06.2006 20:23:28 »

Pokaga: Materialismi on hyvin kaukana omalaatuisista ja hieman eksentrisistä vesimies-koirista. Molemmat merkit ovat kuuluisia kiinnostuksestaan humanitaarisia kysymyksiä kohtaan, ja molemmat kannattavat järkähtämättä yksilön demokraattisia oikeuksia. Yksi ihminen, yksi ääni on heidän periaatteensa, ja vähäväkisenkin täytyy saada äänensä kuuluville. Itse asiassa vesimies-koiran ihanteellisessa ja tasa-arvoisessa maailmassa ei vähäväkisiä olisikaan. Vesimies-koirat etsivät elämältä henkistä elämältä täyttymystä, eivät huikaisevaa rikkautta tai pysyvää mainetta. Heidän elämäntehtävänsä on toisista huolehtiminen, ja vesimies-koirat voivat antautua altruistisesti hoivaamaan ketä tahansa, jota pitävät itseään huonompiosaisena.
 Vesimies-koirat pyrkivät olemaan sangen komentelevia.
Lännen anti: Vesimies rohkaisee koiraa suurempaan joustavuuteen.
Idän anti: Koira vaikuttaa tasapainottavasti vesimieheen.
tallennettu

wirne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #37 : 11.06.2006 15:33:27 »

itse olen oinas-rotta
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #38 : 11.06.2006 21:55:08 »

Luepas wirne ylempää Eppanan kirjoittama tulkinta minulle joka olen myös Oinas-Rotta , niin voit sanoa istuuko se sinuun  Wink .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 11.06.2006 22:14:15 »

Noh, kokeillaan. Vaaka-härkä?
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 12.06.2006 10:55:43 »

eppana78! Smiley
Mitähän sieltä mahtaisi löytyä tuosta minun merkistäni: Leijona-Tiikeri?  coolsmiley
Olisi minunkin kiva laittaa tänne oma kommentti pitääkö paikkansa...  Smiley
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Sonya
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #41 : 13.06.2006 16:03:47 »

Minkäköhänlainen kauris-koira on?!  idiot2
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
Pokaga
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 13.06.2006 21:57:03 »

Pokaga: Materialismi on hyvin kaukana omalaatuisista ja hieman eksentrisistä vesimies-koirista. Molemmat merkit ovat kuuluisia kiinnostuksestaan humanitaarisia kysymyksiä kohtaan, ja molemmat kannattavat järkähtämättä yksilön demokraattisia oikeuksia. Yksi ihminen, yksi ääni on heidän periaatteensa, ja vähäväkisenkin täytyy saada äänensä kuuluville. Itse asiassa vesimies-koiran ihanteellisessa ja tasa-arvoisessa maailmassa ei vähäväkisiä olisikaan. Vesimies-koirat etsivät elämältä henkistä elämältä täyttymystä, eivät huikaisevaa rikkautta tai pysyvää mainetta. Heidän elämäntehtävänsä on toisista huolehtiminen, ja vesimies-koirat voivat antautua altruistisesti hoivaamaan ketä tahansa, jota pitävät itseään huonompiosaisena.
 Vesimies-koirat pyrkivät olemaan sangen komentelevia.
Lännen anti: Vesimies rohkaisee koiraa suurempaan joustavuuteen.
Idän anti: Koira vaikuttaa tasapainottavasti vesimieheen.

Kiitoksia tästä, eppana! Smiley Pitää pitkälti paikkansa, paitsi tuota hoivaamista ei ole tullut kauheasti harrasteltua. Mikäpä siinä, autan toki heikommassa asemassa olevaa jos tulee tilaisuus.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 19.06.2006 19:42:42 »

Missa!! Tarkoititko vaaka-puhvelia?

Mariska: Kahdesta dynaamisesta merkistä muodostunut leijona-tiikeri on puhdasverinen kissa. Tämän merkin rohkeat ja kiihkeät jäsenet ovat karismaattisia, persoonallisuudeltaan voimakkaita ja esiintymiseltään ylväitä. Synnynnäisinä johtajina he herättävät kunnioitusta valitsemassaan ammatissa, olipa se mikä tahansa, ja kohoavat huipulle kuninkaiden taivaallisten ikeuksien nojalla. Ja aidossa aateluus velvoittaa- hengessä nämä majesteettiset ihmiset huolehtivat velvollisuuksistaan hartaasti ja jalomielisesti. Monet kokevat humanitaarisen työn antoisaksi, jotkut menestyvät johtotehtävissä, kun taas toiset purkavat huomattavaa luovuuttaan taiteisiin. Leijona-tiikerit uhkuvat valtaa, voimaa ja palavaa intohimoa kaikissa tekemisissään.
 Ylimielisyys karkottaa leijona-tiikerin ystäviä ja tuo vihollisia.
Lännen anti: Leijonan majestillisuus tuo tiikerin luonteeseen arvokkuutta.
Idän anti: Tiikerin onnekkuus autaa leijonaa keräämään omaisuutta.

Sonya: Kauris-koira on kuin kallio-järkähtämätön ja kestävä. Kun tapaa kauriin, tietää löytäneensä varsinaisen puurtajan. Kun siihen lisätään koiran horjumaton omistautuminen työlleen, on helppo nähdä, miksi tämän kaksoismerkin vallitessa syntyneet ovat huolehtivia, tunnollisia ja ehdottoman luotettavia. Kauris-koirat huolehtivat hyvin rakkaimmistaan. He hoitavat liikeasiansa tehokkaasti, kirjanpitonsa tarkasti ja kotinsa moitteettomasti. Lisäksi he suojelevat perhettään väsymättä. Kauris-koirat eivät ilmaise tunteitaan kovin avoimesti, mutta heidän sydämensä on puhdasta kultaa. Kauris-koiria voisi kuitenkin moittia hienoisesta kainostelevuudesta.
 Kauris-koirat sanovat suoraan mitä ajattelevat, ja myrkyllinen kieli voikin vähentää heidän suosiotaan.
Lännen anti: Kauris rohkaisee koiraa toteuttamaan kunnianhimoiset pyrkimyksensä.
Idän anti: Koira muokkaa kauriin luonnetta mukautuvammaksi.
tallennettu

Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 21.06.2006 11:54:07 »

EPPANA!

Kiitos kovasti... smitten joissain kohdissa osuu tuo minuukin, mutta hieman liian suitsutusta ... Smiley tulee kuva että olisin melkein täydellinen, mutta olen kaukana siitä!  idiot2

Kiitos kun viitsit etsiä tuo kuitenkin!  smitten

-Mariska-
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: