Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Länsimainen horoskooppi + kiinalainen horoskooppi = ???  (Luettu 82273 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #60 : 05.07.2006 00:23:23 »

Täällä on rapu-puulohikäärme  Huh mitä meistä sanotaan
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
inkivääri
Vieras
« Vastaus #61 : 05.07.2006 12:20:17 »

Inkivääri: Vesimies-hevonen on kaikista hevosista ehkä värikkäin: hassutteleva, epäsovinnainen, omalaatuinen ja ainutlaatuisen eksentrinen. aikaansa edellä syntyneinä, filosofialtaan ja ajatuksiltaan huimasti vallitsevia suuntauksia edistyneempinä he ovat tulevaisuuteen tähyäviä ajattelijoita. Koska heissä on runsaasti luovuutta, heistä tulee kyvykkäitä keksijöitä. Vesimies tuo tavallisesti myös mukanaan voimakkaita humanitaarisia sidoksia, jotka tässä kaksikossa ilmenevät haluna työskennellä ihmiskunnan olojen parantamiseksi.
 Vesimies.hevoset eivät aina suunnittele tulevaisuuttaan, mistä voi koitua heille vakavaa vahinkoa.
Lännen anti: Vesimies opettaa hevosta olemaan suvaitsevampi.
Idän anti: Hevonen vauhdittaa vesimiehen ajatuksenkulkua.

Kiitos!!!
Ehkäpä pitäisi tuota luovuutta alkaa ottamaan enemmän esiin. Keksinnöistä en sitten tiedä. (Teflonlauteet on edelleen polttavan kuumat. Se oli jokin saunahoroskooppi.)
Niin, ja joskus tulee hypittyä yli esteiden sen kummemmin miettimättä. Suorasanaisuutena ilmenee. Ja sitähän eivät kaikki pysty käsittelemään. Myönnän, aina ei ole viisasta laukoa ajatuksiaan julki.
Ihmiskunnassa on työtä riittämiin, mutta onneksi on tekijöitäkin.
  angel

tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 06.07.2006 19:09:44 »

Drial: Omalaatuiset ja yksilölliset vesimies-rotat asennoituvat yleensä elämään vapaamielisesti ja rennosti mottonaan elä ja anna toistenkin elää-filosofia. Yleisten normien mukaan tämän kaksoismerkin edustajat saattavat vaikuttaa hieman epäovinnaisilta, ja ilman muuta he suhtautuvat useimpia eläinradan merkkejä suvaitsevammin ihmisten tapoihin ja heikkouksiin. Vesimiehillä on luonnostaan voimakas auttamisvietti, joka hillitsee huomattavasti niitä itsekkäitä ja opportunistisia taipumuksia, jotka tavallisesti liitetään rotan merkkiin. Lyhyesti sanottuna tämä idän ja lännen kaksoismerkki synnyttää seurallisia yksilöitä, jotka kykenevät tarkastelemaan elämää suurempana kokonaisuutena ja ovat taipuvaisia toimimaan spontaanisti. Vesimies-rotat haluavat tuntea kuuluvansa asuinyhteisöönsä, ja he pyrkivät koko ajan parantamaan ja edistämään ihmiskunnan hyvinvointia.
 Vesimies-rottien taipumus muuttaa mieltään kesken kaiken voi vaikuttaa heidän menestymisen mahdollisuuksiinsa.
Lännen anti: Vesimies lisää rotan anteliaisuutta.
Idän anti: Rotta sulostuttaa charmillaan vesimiehen persoonallisuutta.

helen: Luovilla ja taiteellisesti lahjakkailla rapu-lohikäärmeillä on hienostunut maku. He ovat todennäköisesti erittäin perehtyneitä johonkín taidelajiin. Erityisesti heidän kotinsa, jossa heidän lahjakkuutensa näkyy kauniiden taulujen, soittimien tai kirjojen muodossa, heijastaa tätä kulttuurin arvostusta. Ravusta johtuva huomattava tunteellisuus pohjustaa rapu-lohikäärmeiden luonnetta ja lieventää lohikäärmeille muuten ominaista röyhkeyttä. Tämä lohikäärme on vahemmän omahyväinen, huolehtivampi ja herkempi yksilö, jonka onnellisuus vaatii pysyvää ihmissuhdetta ja vakiintunutta perhe-elämää.
 Imelä tunteellisuus voi päästä voitolle rapu-lohikäärmeessä.
Lännen anti: Rapu pehmentää lohikäärmeen taipumusta itsekeskeisyyteen.
Idän anti: Lohikäärme piristää ravun mielialaa optimistisella hilpeydellään.

Terra64:Status on erittäin tärkeää neitsyt-lohikäärmeelle. Tämän kaksoismerkin edustajat työskentelevät jääräpäisesti saavuttaakseen tavoittelemansa elintason ja aseman. Neitsyen läsnäolo tuo väistämättä asioihin järjestelykykyä ja tehokkuutta. Nämä ihmiset suunnittelevat huolellisesti työasiansa, seuraelämänsä, ihmissuhteensa ja kotiasiansa, eivätkä  jätä mitään sattuman varaan. Niinpä lohikäärmeen harhailevat taipumukset tukahtuvat, ja neitsyt-lohikäärmeen yhdistelmä saa aikaan vakiintuneemman ja käytännöllisemmän elämänasenteen, mikä lopulta tuottaa palkitsevia tuloksia.
 Herkkyyden ja ymmärtämyksen puute voi vahingoittaa neitsyt-lohikäärmeen ihmissuhteita.
Lännen anti: Neitsyen varautuneisuus laimentaa lohikäärmeen ylvästelyä.
Idän anti: Lohikäärme lennättää hillityn neitsyen pyörryttäviin korkeusiin.

tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #63 : 06.07.2006 19:42:17 »

Heippa Eppana! Jos vielä jaksat nin täällä olisi sellainen jota ei ole vielä tullut.. eli Vaaka-Hevonen  Smiley

---vaikkakin täytyy sanoa että en ihan hirveästi innostu tuosta Kiinalaisesta horoskoopista koska sen perusteella kaikkien saman vuonna syntyneiden pitäisi olla jollain tapaa samanlaisia, eil tuo aikajakso on mielesätni turhan pitkä -- -tosin löydän kyllä itsestäni jonkun verran tuota heppaa Smiley
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Oikku67
Vieras
« Vastaus #64 : 07.07.2006 08:23:38 »

Eikö ole tiedossa mitään yhdistelmästä Neitsyt - Lohikäärme?!?!? Embarrassed

Kurkkappas vähän ylemmäs.... eppana78 on jo vastannut tähän kyssäriisi.. smitten smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 07.07.2006 16:37:18 »

Aya Nuit: Ystävyyssuhteet ovat tärkeitä vaaka-hevosen elämässä. Viehättävän luonteensa, kepeän leikinlaskunsa ja pulppuavan persoonallisuutensa ansiosta yhdistelmämerkin edustajat ovat suosittuja, ja heille tulvii kutsuja erilaisiin juhliin. Vaaka-hevosilla on pikkusormessaan enemmän tyyliä ja varmuutta kuin useimmilla muilla koko olemuksessaan. Kaikki hevoset ovat upean näköisiä, mutta vaa´an ansiosta tämän merkin edustajat ovat peittelemättömän seksikkäitä! Lisäksi he ovat parantumattomia keimailijoita. Mikäli keimailu olisi olympialaji, vaaka-hevonen kipaisisi kotiin kultamitali kädessään. Intohimoinen ja aistillinen, tyylikäs ja kultivoitunut vaaka-hevonen tekee kaiken tyylikkäästi!
 Vaaka-hevosilla voi mennä tilaisuuksia sivu suun huolimattomuuden takia.
Lännen anti: Vaaka hillitsee hevosen itsekkyyttä.
Idän anti: Hevonen varmistaa, että vaa´an ajattelutapa säilyy eloisana ja virkeänä.

Pakko kommentoida tota ajatusta, että samana vuonna syntyneet olis samanlaisia..ehkä vähän samaa löytyy, mutta erojakin on.
Ja ne erot syntyy mm. siitä, minkä hetkenä syntyy. Vuorokausi on jaettu kaikkien merkkien kesken ja ne piirteet tulevat ihmiseen "pehmentän", ja ainakin mä oon huomannut näin olevan  2funny.

Eli:
Rotan hetki 23.00-00.59
Puhvelin hetki 01.00-02.59
Tiikerin hetki 03.00-04.59
Jäniksen hetki 05.00-06.59
Lohikäärmeen hetki 07.00-08.59
Käärmeen hetki 09.00-10.59
Hevosen hetki 11.00-12.59
Vuohen hetki 13.00-14.59
Apinan hetki 15.00-16.59
Kukon hetki 17.00-18.59
Koiran hetki 19.00-20.59
Sian hetki 21.00-22.59

Eli mä oon syntynyt hevosen vuonna rotan aikaan eli mulla on hevosen piirteet, jota rotta pehmentää.

Laitan nyt sit nääkin Grin

Elementti ja tärkeimmät ominaisuudet:
Puu: lämmin, antelias, tyylikäs, yhteistyökykyinen.
Tuli: dynaaminen, päättäväinen, innovaatinen, iloinen, selväjärkinen.
Maa: rehellinen, kärsivällinen, vastuuntuntoinen, ahkera, varovainen.
Metalli: vahva, moraalinen, kunnianhimoinen, energinen, itsenäinen.
Vesi: joustava, vakuuttava, diplomaattinen, luova, ystävällinen.

Eläinten luonnekuvat:
Rotta: viehättävä, karismaattinen, aktiivinen,intuitiivinen, onnekas.
Puhveli: rehellinen, vankka, käytännöllinen, luotettava, maanläheinen.
Tiikeri: rohkea, intohimoinen, innostunut, optimistinen.
Jänis: mielikuvituksekas, herkkä, taiteellinen, turhantarkka, viisas.
Lohikäärme: dynaaminen, värikäs, omintakeinen, itsevarma, suosittu.
Käärme: hienovarainen, ovela, tarkkanäköinen, tyylikäs, ylpeä.
Hevonen: toimelias, häilyvä, nokkela, eloisa, itsenäinen.
Vuohi: teennäinen, sivistynyt, lempeä, hellä, mukavuutta rakastava.
Apina: nerokas, älykäs, monipuolinen, nokkela.
Kukko: intohimoinen, keskittynyt, ahkera, siisti.
Koira: luotettava, huolehtiva, rehellinen, uskollinen, epäitsekäs.
Sika: vilpitön, seurallinen, antelias, materialistinen.

tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #66 : 08.07.2006 14:10:01 »

Kiitos! Heh, ihan hauska, mutta en kyllä ole lainkaan noin "pulppuileva" taikka keimaileva  Grin

Olen kyllä näemmä lisäksi myös syntynyt hevosen hetkenä. uglystupid2
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #67 : 09.07.2006 09:46:38 »

Hei! Täällä ei olekaan vielä yhtään Sikaa! Tässä yhdistelmä Vaaka - Metalli-Sika (Koiran tuntina syntynyt), ja olen ainakin huomannut suurta samankaltaisuutta Sian ja Vaa'an kuvauksissa.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
enska
Vieras
« Vastaus #68 : 09.07.2006 11:12:41 »

Hei Pallaskissa!
Tässä yksi metalli-sika, joka on nousuvaaka.

Minusta tuo sika on kaikissa kirjoissa aina kuvattu niin, että tulee mieleen jokin kalan, härän ja vaakasen yhdistelmä..Eivät nuo kiinalaiset horoskoopit ole siis ihan yksi yhteen länkkäreiden kanssa vai mitäs olette mieltä?
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #69 : 09.07.2006 12:06:48 »

Enska: Juu ei, aika paljon eroavatkin toisistaan, mutta Siasta löytyy monia "vaakamaisia" juttuja ja sitten sellaistakin, mitä ei Vaa'assa ole, mutta tunnistan itsessäni Wink. Mutta kuitenkin aika ihmeellisiä korrelaatioita olen huomannut, kun olen katsellut muiden systeemien kuin tämän länsimaisen astrologian kuvauksia, siis ainakin yhdistelmissä, joissa otetaan huomioon muutakin kuin syntymävuosi tai -kuukausi! Esimerkiksi kiinalaiseen minulle tulee  samankaltaisia elementtejä, ja laajempi Maya-tulkinta menee ihan yksi yhteen länsimaisen karttani kanssa.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
LostOne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #70 : 30.07.2006 17:40:50 »

Vesimies-koira
tallennettu

Nouseva -skorpioni
Aurinko -vesimies huone 1.
Kuu -kalat, huoneessa 4.
Merkurius -vesimies
Venus -kauriissa
Mars- Vaaka
Jupiter -Skorpioni
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**

Minähän se siinä...

Profiili
« Vastaus #71 : 02.08.2006 23:04:46 »

Jahas...ei taida olla vielä kukaan heittänyt Tuli-Lohikäärme - Leijonaa kehiin.
 smitten smitten smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
Electra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #72 : 16.08.2006 23:10:19 »

Electra:  Käärmeet, jotka ovat syntyneet leijonan vaikuttaessa, ovat ylpeitä yksilöitä, joilla on vahva minäkuva ja miltei sietämätön itseluottamus. Leijona-käärmeet uskovat omaan erehtymättömyyteensä. Lisäksi heistä on inhottavaa mukautua toisten toiveisiin tai jäädä soittamaan toista viulua. Vaikka tässä merkissä syntyneet tarvitsevat pärjätäkseen kohtuullisesti rohkaisua, hyväksyntää ja ihailua, liika on heillekin liikaa. Tasapainon löytäminen varsinkin jo leijona-käärmeiden lapsuudessa varmistaa, että heistä kehittyy sopeutuvia yksilöitä. Vaikka he eivät kuulu koti- tai perhekeskeisimpiin ihmisiin, he rakentavat mitä viihtyisimmän ja ylellisimmän kodin itselleen ja rakkaimmilleen.
 Ylimielisyys ihmissuhteissa tuo leijona-käärmeelle miinuspisteitä.
Lännen anti: Leijona tuo lämpöä ja ihmisläheisyyttä muuten niin koppavaan käärmeeseen.
Idän anti: Käärme tuo tahdikkuutta menevään leijonaan.
Kiitos Eppana. Smiley
Mun on myönnettävä että toi pitää täysin paikkansa! :Smiley angel Embarrassed
tallennettu

aurinko leijona askendentti skorpioni kuu jousimies
Sininen Kristalli Apina Kin 51
Tuli Käärme
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #73 : 17.08.2006 00:14:29 »

Itse olen erittäin kiinnostunut kiinalaisesta astrologiasta.

Suhtaudun kuitenkin aika epäilevästi näiden kahden yhdistämiseen, mutta Eppana todista että olen väärässä.  Cheesy

Mitä Jousimies-Koira yhdistelmästä sanotaan?

Kukon hetkenä olen syntynyt eli Rapu-Kukko olisi ikään kuin yhdistetty nouseva merkkini...

Jos jommasta kummasta jotain laittaisit niin olisi mukava.  smitten
tallennettu
Keiju71
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #74 : 18.08.2006 10:59:54 »

Minä olen skorpioni-sika, hevosen tuntina syntynyt. Tunnistan itseäni sekä skorpparista että siasta. Sitä paitsi asun kaupungin osassa, joka on ...pelto, saan siis elää sikana pellossa  Cheesy
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: