Heippa! kirjoittelen nyt kuulumisia ennenkuin huomenna alkaa muuton takia jonkinpituinen nettitauko, kun jouduimme vaihtamaan sinne asuntoon myös eri nettiliittymän, kun sinne ei saa kuin soneran ja meillä nyt elisa.
Olen nyt käynyt päiväsairaalassa n. 2 viikkoa. Siellä on todella mukavaa se, että keskusteluja on tosi usein ja muita ihmisiä samassa tilanteessa. Pari päivää sitten nostettiin lääkitys 150mg päivässä, kun tuntui että 100mg ei auttanut vaikka sitä olin syönyt jo ainakin 2kk, tai siis en ainakaan itse huomaa paljon mitään edistystä paranemisessa.
Lastensuojelun kanssa oli tiistaina palaveri ja kauheesti kehuja tuli kuinka hyvin ollaan yritettty:) Nyt on ne 2 asiaa kolmesta sossujen vaatimuksesta tehty ja vielä muuton jälkeen alkaa se, että näytän että jaksan pitää kämpän sisstinä niin jos sossut katsovat että sekin ok niin saamme lapsen 13.6 takaisin:) toivotaan! Rukouksia otetaan vastaan että jaksaisin tsempata!=)
Päiväsairaalassa jatkan tietenkin vielä vaikka poika tulisikin takaisin kotiin siis KUN tulee takas. Täytyy ajatella positiivisesti
Poikaa todella paljon ikävä, vaikka on viikonloppuja meillä käynytkin. Äitienpäiväksi pyydettiin jos poika saatas kotiin, kun nyt sijaisperheessä muuton takia.
Kiitos rukouksista, todella hyvin on mennyt ja uskon että moni on rukoillut puolestani:)
Tulen taas takaisin, kun nettiyhteys pelaa, mutta kaikkea hyvää teille ihanille ihmisille
Täytyy alkaa pakkaamaan. Kuinka se jääkin aina viimetinkaan.
ja flunssakin verottanu voimia vielä tässä pari päivää.
tänään vähän aamulla väsytti ja nyt oikeastaan vana limaa kurkussa ja kurkku kipeä mutta edellispäivänä oli oikein kuumetta. Toivottavasti menee ainakin muuttopäiväksi eli lauantaiksi ohi