Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kummallinen yhtenäisyyden tunne ventovieraiden kanssa  (Luettu 15571 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #15 : 18.06.2013 03:08:10 »

Kiitooooos Anno  smitten
Niin paljon samaa kuin mulla.
tallennettu
Anno
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 18.06.2013 10:08:44 »

Ole hyvä pikkari! (Be good  Wink )

Aikoinaan tällaiset "pakko tapahtua" -asiat tuntui ahdistavilta. Kuten tuo rakkaaseen (tulevaan) kotiin takaisin pääseminen. Ei ollut muita vaihtoehtoja. Jos en olisi päässyt sinne, ei elämälläni olisi ollut mitään merkitystä. En tarkoita itsetuhoista ajatusta, vaan ihan vaan sitä, ettei elämällä olisi ollut silloin väliä, ei suuntaa, ei käsikirjoituksessa pysymistä. Olisin ollut tyhjän päällä. Sitä voi kuvitella, miltä parikymppisestä voi tuntua kun on näin pakottava tarve olla jossakin. Melkein kuin pakkomielle.

Se vaan ei ollut pakkomielle, vaan se oikea suunta. Jos en olisi asunut siellä, olisi jäänyt monet kontaktit saamatta, itseasiassa koko nykyisen elämän pohja olisi jäänyt rakentumatta. Vähitellen opin sen, että nämä "pakkomielteet" ovat hyviä juttuja. Nykyään ne ovat jippii! -suunnannäyttäjiä.  Cheesy

Toisaalta tämä on kaksiteräinen miekka, sillä jos joku ei tunnu miltään, se ei ole mun juttu. Koita siinä sitten esim. kehitellä suhdetta "nobodyn" kanssa. Ei onnistu. Ei kiinnosta. En voi huijata itseäni, enkä voi antaa toisen kuvitella, että minun kanssa voisi natsata.  Tongue
Mutta ehkä kuitenkin otan mieluummin tämän vahvan intuition, kuin palloilisin elämän seikkailuissa, niin kivaa kuin se voisikin olla.
tallennettu
grusgrus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 23.07.2013 22:01:38 »

Minnimyy, ymmärrän täysin tuntemuksesi, koen itse pitkälti samoin.
Olen kokenut aina olevani väärässä ajassa ja paikassa, aivan kuin olisin täällä vain aikaa tappamassa kun en mitään  muutakaan parempaa keksi  Sad
Sielunperhe taitaa minullakin asustaa jossain aivan muualla, mutta ehkä elämä kuljettaa yhteen jos tarkoitus on.
tallennettu
Pampula75
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 29.08.2013 17:33:41 »

Oi kyllä! Minulla on tällä hetkellä elämässäni useampi henkilö jonka kanssa olen kokenut (ja koen) vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Jokin aika sitten tapasin entuudestaan minulle tuntemattoman henkilön ja välillämme vallitsi ensihetkestä täysi yhteisymmärrys, luottamus, vahva tunneside, jossa sanoja ei tarvita. Näin vahvaa tunnesidettä en ole aiemmin kokenut, upea tunne kerrassaan  smitten. Selkeästi hän on minulle vanha tuttu jostakin aiemmasta elämästäni mutta tähän mennessä en ole kyennyt muuta muistamaan.

Noh, tänään olin tuossa töistä kotiin ja siinä autoa ajaessani uppouduin ajatuksiin ja pohtimaan mistä mahdan tuntea tämän henkilön. Mietin äänen onko hän kenties ollut isäni? Tai puolisoni? Tämä aikaan sai minussa valtaisan tunnemyrskyn ja puhkesin itkemään ilman mitään selkeää syytä... Ehkäpä tämä itkukohtauksen mysteeri tulee selviämään aikanaan. Siihen asti pitänee nauttia tästä hetkestä ja siitä miten tämä elämä kuljettaa  smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #19 : 15.11.2013 10:07:44 »

Oh, olen löytänyt hänet. Mutta miten saada yhteys? Miten saada hänet kuulemaan kutsuni?  buck2
Tahdon nähdä hänet jälleen smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: