[quote author=neverknow link=topic=16112.msg363407#msg363407 date=135445
Heippa,
Olipas hauska huomata, että minulla on aina ollut kaksi suosikki lukua..tai sellaista joita käytän aina esim. ruletissa tai jos joku pyytää luvun valitsemaan. Luvut ovat 8 ja 11.
Minuuden numerosi on: 11
Kohtalon numerosi on: 8
Mutta sitten taas luku 6 ei sano minulle oikein mitään
Elämänpolun numerosi on: 6
kirjoitin aiemmin tuon kuvauksen tänne.. Luin jonkun verran kuvauksia näistä luvuista ja aika vaativilta näyttivät ja sitähän tämä elämä tässä on ollutkin..Minua kiinnostaisi jos jollain olisi joko omakohtaista tietoa, eli omaisi samoja numeroita tai jos on tietoa miten näiden yhdistelmää voisi tulkita
Toisin sanoen kiinnostuin luvuistani
[/quote]
t.touhulan tekstiä:
Kohtalon numero 8 kertoo, että henkilön on tärkeä löytää tasapaino. Sen löydettyään hän voi toimia (mielellään myös toimii - omaisuutta haalien- vaikka ei tasapainosta olisi vielä tietoakaan) toimitusjohtajana, suurten kokonaisuuksien ja isojen rahavirtojen sananvaltiaana. Pienimmän haitan periaatteella ja vastuullisesti. Miettii siis myös tekojensa seuraukset, ennenkuin sitoutuu johonkin toimintaan. Tällaista henkilöä ei oikeastaan voi juksata. Hän haistaa vilunkivillet jo ennen tutustumistaan.
Tasapainoinen 8 ottaa opikseen kaikesta mitä näke, kokee ja tekee. Hän kartuttaa järkevästi omaisuttaan, mutta ei pröystäile. Toisin on ahnaaksi heittäytyneen 8.n kohtalo. Hän ei kaihda keinoja, millä ja miten röyhistyttää rintaansa, kun olettaa että toisetkin arvostavat ensisijaisesti varakkuutta. Näin epävakaa 8 usein syyllistyy lehmänkauppoihin sekä muihin kyseenalaisiin konsteihin kiertää veroja sekä isotella omaisuudellaan. Mutta joutuu hän opiskelemaankin, jos ei muuta niin tiilenpäitten luku kyllä tulee tutuksi ennen pitkää.
Elämänpolku 6 opettaa antamaan neuvoja, ensisijaisesti psyyken ja kehon huolehtimisesta ja hoidosta.
Sudenkuoppa on jos
"6" -ihminen alkaa mestaroida muitten elämää ja jää valvomaan, meneekö kaikki hänen neuvojensa mukaan. Vertaan usein kutosluonnetta isoveljeen /-siskoon, joka saattaa alkaa 'kantamaan' pikkusisaruksiaan niin, etteivät heidän jalkansa kohta jaksa kantaa kävellessä. Tarkoitan tällä, että kuutonen helposti alkaa elää toisen elämää ja 'pikkusisarus' ei pian pysty itse tekemään ratkaisujaan eikä toteuttamaan oivalluksiaan, kun luottamusta itseen kontrolloi kuutonen.
Kehittyneenä kuutonen on itsenäisessä ammatissa tai korkeakoulututkinnon suorittaneena hoitotyössä tai alan kouluttaja. Hyvin suurta vastuuntuntoa vaativat työt ovat kutosen ominta aluetta, ellei hän ole jäänyt tuolle vahtivaiselle asteelle kehityksessään.
Kuutonen kyllä löytää kaikki heikoimmat yhteiskunnasta, jopa jalkansa nyrjäyttänyttä kirppua myöten.
Vaikutelmana 11 kertoo ihmisestä joka tahtoo opettaa, kouluttaa, konsultoida tai toimia työpaikan tukihenkilönä. Hänellä on neuvo lähes joka tilanteeseen. Osaa kuitenkin olla irti toisista henkisesti. Henkistä avaruutta tarvitsee aina ympärilleen. 11 voi huonosti, jos häntä aletaan kahlita. Irtautuu vaikka väkipakolla, kun tarvitsee tilaa. Kuitenkaan harvoin käyttää fyysistä väkivaltaa, enemmänkin näpäyttää jos on tarve saada ajatus kahlitsijan kaaliin.
Jos jostain syystä 11 jämähtää paikoilleen ja antaa kahlita itsensä latistuu hän 2.si ja alkaa sitoa muita omiin näkemyksiinsä ja elämäntapaansa. Silloin ei kenelläkään ole rauhaa, sopua eikä tilaa hengittää.
Minuus 1
Tällainen ihminen on hyvin vahvasti minä itse, vaikka ei jaksaisikaan selvitä kaikesta aivan yksin.
Hänen onkin hyvä opetella jakamaan vastuut niin, että itselleen jää juuri se alue, josta pitää eniten. Ja asiat, joista tietää selviytyvänsä mennen tullen. -jatkan toiste....