Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva merkki ja horoskoopit  (Luettu 13294 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
FatFan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 13.04.2007 08:17:38 »

Terve,

Pitkään on askarruttanut nousevan merkin rooli ns. tavallisien horoskooppien pätemisen kannalta. Jos itsellä on aurinkomerkki leijona ja nousevamerkki vaaka, onko järkeä lukea esim. kuukausihoroskoopin osalta molempien tulkinnat?

Immeinen
tallennettu
a.ankka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 17.04.2007 10:31:13 »

Itse en kuukausihoroskooppia lue muuta kuin astrologyzone.com -sivuilta ja silloin luen myös nousevan merkkini skoopin.
Itseasiassa koen nousevan enemmän omakseni, koska usein Susan Miller (tämä joka ne skoopit sinne laatii) käsittelee planeettoja huoneissaan ja silloin kun luen nousevan merkkini koopin niin planeetat osuvat ennemmin oikeisiin huoneisiin. Toki päässäni sitten sovittelen niitä omaan karttaani.
Vaikka kuukausihoroskoopit ovatkin aika ympäripyöreitä, olen noista Millerin skoopeista saanut oivalluksia mm. merkuriuksen perääntymisen ja auringon- ja kuunpimennysten suhteen. Tosinsanoen helppotajuista viihdehoroskooppia lukiessa on syntynyt kiinnostus noihin aiheisiin.
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
FatFan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 17.04.2007 18:51:49 »

Kiitos kokemuksistasi. Itsekin olen Susan Millerin sivujen suuri kuluttaja. Täytyypä myös seurailla tuota nousevan merkin kooppia

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: