Sinikuu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #15 : 15.04.2007 13:40:15 » |
|
Minulla on Uranus 1. huoneessa Leijonassa ja varsinkin nuoruudessa koin suorastaan taakaksi sen että koin olevani erilainen, kuin jokin muukalainen täällä maaplaneetalla. Olen aina ollut hyvin itsenäinen, pelkään "komentelua", siksi en paljoakaan hakeudu läheisiin ihmissuhteisiin. Varmaan olen liiankin itseriittoinen, en jaksa hiihtää kenenkään perässä enkä myöskään kiskoa ketään perässäni. Ulkonäköä vaihdan usein, tukka on ollut musta, punainen, valkoinen, raidallinen... Vaatteet ovat usein jotain folklorea, mieluiten jotain kirkasväristä, inhoan harmaata ja beigeä (Mustaa kuitenkin käytän mielelläni).
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.2007 13:52:53 kirjoittanut Sinikuu »
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas Kuu Kalat Nouseva Rapu
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #16 : 15.04.2007 14:51:11 » |
|
Entäs Uranus skorpioni sukupolvi? Itselläni 5.huoneessa skorpionissa lilithiin yhtyneenä Sanovat että Urkki vitosessa tekee sen että ystävät on mitä oudoimpia ihmisiä... että huoneesta bongaa juuri sen joka ei kuulu joukkoon... pätee kohdallani juu. Juu, itseäni kiehtoo myös yleensä ne ihmiset jotka selkeästi erottuu joukosta, ovat erilaisia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #17 : 15.04.2007 14:59:28 » |
|
Minulla uranus 12.huoneessa,5.asteen päässä askendentista. Saa minut tekemään riippumattomuuden ja vapauden säilyttämiseksi itsenikin yllättäviä tekoja. Eikä aina ihan hyvässä mielessä. Olen usein tuntenut itseni jotenkin oudoksi.Joskus kärsin siitä hirveästi,opettelin olemaan tavallisempi. Eli häpesin ainutlaatuisuuttani,sitä mikä on meissä kaikissa omaa. Saiko 12.huone sitten aikaan sen, että halusin salata, piilottaa omat erikoisuuteni? Samoin olen aina nähnyt mitä eriskummallisimpia unia, 12.huoneen uranus-asia tämäkin varmasti. Uranus on askendenttiani, skorpionia, lähin planeetta ja sopii kyllä kuvausten puolesta minuun. Seksuaalinen vapaus tärkeää ja sillä alueella suurimmat kriisitkin olen kokenut, lähinnä häpeän takia.
Vaikka mun uranus on 1 huoneessa ( joka 12 huoneessa) tuo kuulostaa tutulta vaikka hiukan erilaiselta. On kiva huomata että ei olekaan ihan niin yksin kuin luulee. Mun erilaisuuteni on tosin tuntunut olevan aina ns. mentaalitasoa. Ajattelua. Olen ajatuksiltani ollut omasta ikäryhmästäni poikkeava siten että ihan pienenä lapsen a(äidin mukaan) hakeuduin aina vanhusten seuraan.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #18 : 15.04.2007 15:05:15 » |
|
Tuli muuten mieleen, että te joilla tuo Urkki on skorpissa, lisäiskö se merkki-asema juuri tuota seksuaalienergioiden ja sen sellaisten "vapaampaa virtausta"?
.... Mulla tuo sama kuvio... Tosin on se . Ja en voi tuota vapaampaa virtausta allekirjoittaa.. Olen enemmäbnkin "tarkka tavarasta" kuten ilmaisu kuuluu.. Ja on korviin kulkeutunut kommentti "eihän se kenellekään anna". Olen siis tiukasti suitsinut kyseisen energian.. ehkä pelkään sen vapauttamista, koska luulen menettäväni sen hallinnan... En halua olla vamppi!!!1
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #19 : 15.04.2007 19:54:42 » |
|
Uranus in the Sixth House: can’t stand to have anyone look over their shoulder while they work. The only boss that you can stand if you have this placement is one who says "Here’s the job. Good-bye. See me when it’s finished". You may be a genius at work or just plain crazy. Either way, you can shock those around you. Expect to quit or get fired more than normal because "Those people at work are idiots!". Naturally, unusual jobs are best for you, or something dealing with electricity or hi-tech. Anything where you can innovate and shock to your heart’s content. Tämähän selittää KAIKEN Ai niin, minulla on ainoana planeettana horisontin alapuolella, kutoshuoneessa ja ssa. on nousumerkkini, siis karttani hallitsija - lisäksi ssa ni
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.2007 19:57:26 kirjoittanut Ippuska »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #20 : 16.04.2007 09:26:00 » |
|
Minulla uranus 12.huoneessa,5.asteen päässä askendentista. Saa minut tekemään riippumattomuuden ja vapauden säilyttämiseksi itsenikin yllättäviä tekoja. Eikä aina ihan hyvässä mielessä. Olen usein tuntenut itseni jotenkin oudoksi.Joskus kärsin siitä hirveästi,opettelin olemaan tavallisempi. Eli häpesin ainutlaatuisuuttani,sitä mikä on meissä kaikissa omaa. Saiko 12.huone sitten aikaan sen, että halusin salata, piilottaa omat erikoisuuteni?... Sattuvasti sanottu Tähdenvalvoja Eikä vapaudenkaipuutani hillitse paljoakaan se, että Urkki on myöskin yhtymässä Plutolle - tummia, yksinäisiä vesiä soudetaan hiljakseen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 16.04.2007 17:40:51 » |
|
Kait Urkki skorpparissa voi vapauttaa seksuaalisuutta... ainakin suvaitsevaiseksi se tekee - tai mikä lie sitten sen tekeekin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ti0
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 16.04.2007 20:43:12 » |
|
Mulla on viidennessä huoneessa, yhtymässä muttei tarkasti, yli 8 astetta orbia. Sitten on kvinkunssi ja jotai muuta pikkuaspektia, tässä lista kaikista Uranus Aspects Sun sesqui-quadrate Uranus orb -1°11' Mars trine Uranus orb +6°16' Saturn conjunction Uranus orb +8°19' Jupiter trine Uranus orb +6°07' Uranus semi-square Pluto orb +0°53' Mercury inconjunction Uranus orb +1°19' Eipä vaikuta olevan erityisen vahvaa Uranusta mulla. Uranukseen viidennessä huoneessa voisi sopia se että itseilmaisun vapaus on mulle hirmu tärkeetä, en haluu olla tylsä ja rajoittunut. Leijonapainotteisena mietin paljon näitä juttuja. Niin, on toi bobmarks tulkinta kiva, kun ollaan huoneessa ja valitaan sieltä se alieni. Mun lapsista tulee varmaan aika omituisia. En kyl usko että saan lapsia, en haluu siis. Mutta eikös uranus vitosessa oo sellainen epäsuotuisa että lapsista tulee sairaalloisia, vai oliskohan se ollut saturnuksen tai neptunuksen heiniä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
Let love be your energy
|
|
« Vastaus #23 : 16.04.2007 22:24:14 » |
|
Tiikerihai Mun lapsista tulee varmaan aika omituisia. En kyl usko että saan lapsia, en haluu siis. Mutta eikös uranus vitosessa oo sellainen epäsuotuisa että lapsista tulee sairaalloisia, vai oliskohan se ollut saturnuksen tai neptunuksen heiniä? hmm,tuli mieleen että eehkä se vitoshuoneen uranus voisi tarkoittaa myös lahjakkaita,erikoisia lapsia,vesimiehiä?. Tai se voisi olla myös erikoiset romanssit,huvit..Ehkä saat lapsia jollain uraanisella tavalla,keinohedelmöityksellä vaikka?
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.04.2007 22:26:09 kirjoittanut Tähdenvalvoja »
|
tallennettu
|
Aurinko leijona,askendentti skorpioni, kuu oinas,merkurius leijona, venus leijona, mars rapu, jupiter leijona, saturnus neitsyt
|
|
|
Alegría
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #24 : 17.04.2007 11:05:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Au rapu Kuu skorpioni Asc jousimies
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #25 : 17.04.2007 13:20:05 » |
|
Urkki kutosessa peräytyvänä Vaa'assa. Työssäni haluan kyllä olla itsenäinen enkä toisaan jaksa sitä että käydään koko ajan kyselemässä missä vaiheessa työni menee. Teen sen kuitenkin nopeammin kuin muut. Tosta Vaa'asta ja peräytyvyydestä en osaa sanoa mitään.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
helinä
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 17.04.2007 19:09:52 » |
|
Tässä tällänen huone 1 tyyppi. Tuo materia sielun ja hengen puristuksissa kuulosti kovin osuvalta... Huone 1 on se miten Muut näkevät - tai itse en ainakaan ole onnistunut kovin paljon tässä ns. positiivisesti. Ainut mihin tietoisesti pyrin, että olisin Älyllisesti asioita ratkova, yritän luovakin olla välillä. huone 10 olen turvallisuus hakuinen ja laskeva kuunsolmu leijonassa (huone 11) taitaa tätä vielä korostaa. Siis tunnen usein joutuvani "tunne syistä" tekemään Hulluja ratkaisuja...en kovin usein keksi mitään perinteistä "helppoa"... Yritän vetää pomoja/isääni tai miehiä yleensä uusille poluille. Välillä onnistuen... Vapauden kaipuu ei ole vielä kaunis haluttu tila - Se on Raskaassa ulkoisessa paineessa tehty Viimeinen selviämiskeino.... Ehkä huone 12 tätä vielä korosta. Toivotaan että äly ja luovuus tästä vuosien mittaan parane, että selviäisin esim Huumorilla asioista helpommin. Tosin jokin Voima ehkä huone 5 saa mut aina testaamaan tuntemattomia reittejä....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 17.04.2007 21:53:34 » |
|
Tiikerihai Mun lapsista tulee varmaan aika omituisia. En kyl usko että saan lapsia, en haluu siis. Mutta eikös uranus vitosessa oo sellainen epäsuotuisa että lapsista tulee sairaalloisia, vai oliskohan se ollut saturnuksen tai neptunuksen heiniä? hmm,tuli mieleen että eehkä se vitoshuoneen uranus voisi tarkoittaa myös lahjakkaita,erikoisia lapsia,vesimiehiä?. Tai se voisi olla myös erikoiset romanssit,huvit..Ehkä saat lapsia jollain uraanisella tavalla,keinohedelmöityksellä vaikka? En tiiä, on se varmaan aika epäsuotuista päänvaiva äidille, mutta mulla on ainakin kivaa 5:ssa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #28 : 18.04.2007 10:20:52 » |
|
Minulla 3. huoneessa yhtymässä kuuhun skorppionin merkissä ja oppositiossa aurinko/ merkurius r -yhtymään. Lisäksi saturnuksen neliö kaikkiin näihin 11. huoneesta leijonassa. Koen että uranus on minun kartallani se osatekijä minkä vaikutuksesta elämässäni tapahtuu jatkuvasti jotakin muutoksia. Tähän alkaa jo tottua vaikka se tiukkaa on joskus tehnytkin. Nuorempana olin vapaamielinen seksin suhteen mutta nykyään se on elämässäni alue mistä saan ennemminkin kuulla jonkinlaista huomauttelua lähimmäisteni taholta. Minuakin kutsutaan pihtariksi ja joidenkin on vaikea käsittää että miksi kukaan haluaisi viettää aikaansa selibaatissa vaikkapa yli vuodenkin. Mitä merkitystä muille, en käsitä. Syynä tässä on itsessä esiin nousseet tunteet (katson olleeni aika tunnekylmä noin 25-ikävuoteen asti) enkä voi enää kuvitellakaan harrastavani mitään intiimiä muuta kuin itselleni rakkaan ihmisen kanssa. Näin on närhet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #29 : 18.04.2007 10:29:49 » |
|
Jännää muuten Meruska, että sulla yhtyy Kuuhun, kun mulla Urkki opponoi sitä.. Jepulis. Oliskohan tuo yhtymä helpompi kuvio.. Toivottavasti..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|