Artemis
|
|
« : 13.04.2007 09:49:13 » |
|
Miten koet uranuksen? Miten se on aspektoitunut kartallasi? Onko Uranus sinulle jollain tavoin "tärkeä" erityisesti? Osaisiko joku kertoa uranuksesta 1.huoneessa? Mitä piirteitä se tuo? Entäs Uranus skorpioni sukupolvi? Itselläni 5.huoneessa skorpionissa lilithiin yhtyneenä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #1 : 13.04.2007 11:45:04 » |
|
Mulla uranus skorpionissa ja ykköshuoneessa, huomaan että mulle vapaus on iso asia...
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
inkivääri
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 13.04.2007 12:10:18 » |
|
Uranus neitsyessä ja 6. huoneessa. Ei sano itselleni yhtään mitään, mutta vapaus on tärkeintä minulle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3 : 13.04.2007 13:51:32 » |
|
Uranus in the Eleventh House 11th hs
Even if you are a conventional person, you are likely to have very unconventional friends and to associate with groups that are considered offbeat.
Your choice of friends reflects the fact that you don't want to be held in by conventional viewpoints and ideals. Nor do you want to be friends with people who try to limit you or make great emotional demands in the name of friendship.
Your friends, through their unusualness, will probably show you different views of life than you would otherwise have, and you may make some really startling discoveries about the world through your friends.
Uranus Conjunct Pluto
This aspect signifies a generation of people who will have very powerful effects upon the rest of the culture, for they will be revolutionaries in the truest sense. They will be very eager and restless for change, but at the same time patient enough to learn how to really bring it about. They will undoubtedly have a very powerful impact on everyone in society. The parents of these children must be patient and instill in them a real respect for human values. There is the danger that some of them could be absolutely ruthless in their desire for change allowing no human consideration to get in their way.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.04.2007 13:53:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 13.04.2007 14:09:38 » |
|
Uranus on mulla 9. huoneessa ja nolla astetta neitsyttä eli rajatila. Vapauden kaipuu on ihan pakkomielle suorastaan. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 13.04.2007 17:21:55 » |
|
Entäs Uranus skorpioni sukupolvi? Itselläni 5.huoneessa skorpionissa lilithiin yhtyneenä Sanovat että Urkki vitosessa tekee sen että ystävät on mitä oudoimpia ihmisiä... että huoneesta bongaa juuri sen joka ei kuulu joukkoon... pätee kohdallani juu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #6 : 13.04.2007 18:54:43 » |
|
Uranus on kartallani skorpionin merkissä ja toisessa huoneessa. Urkki oppositioi venus-mars yhtymääni härässä kahdeksannessa huoneessa. Aika tuntemattomaksi on vaikutus jäänyt.
Pervoksi en tunnistaudu, tai muutenkaan seksuaaliselta suuntautumiseltani marginaaliksi, mutta voihan se olla että uranus ottaa yhtymän intohimoisuudesta terävimmän kärjen pois.Tai ehkä saturnus rajoittaa molempia sillä se neliöi kumpaakin eli on t-ristin kärkiplaneetta.
Uranus kakkosessa voisi merkitä innovatiivisia ja erikoisia tulonlähteitä, joita minulla ei muuten ole tai ihan vaan vieraannuttaa oman kehon fyysisistä tarpeista..
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
Let love be your energy
|
|
« Vastaus #7 : 13.04.2007 19:20:17 » |
|
Minulla uranus 12.huoneessa,5.asteen päässä askendentista. Saa minut tekemään riippumattomuuden ja vapauden säilyttämiseksi itsenikin yllättäviä tekoja. Eikä aina ihan hyvässä mielessä. Olen usein tuntenut itseni jotenkin oudoksi.Joskus kärsin siitä hirveästi,opettelin olemaan tavallisempi. Eli häpesin ainutlaatuisuuttani,sitä mikä on meissä kaikissa omaa. Saiko 12.huone sitten aikaan sen, että halusin salata, piilottaa omat erikoisuuteni? Samoin olen aina nähnyt mitä eriskummallisimpia unia, 12.huoneen uranus-asia tämäkin varmasti. Uranus on askendenttiani, skorpionia, lähin planeetta ja sopii kyllä kuvausten puolesta minuun. Seksuaalinen vapaus tärkeää ja sillä alueella suurimmat kriisitkin olen kokenut, lähinnä häpeän takia.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko leijona,askendentti skorpioni, kuu oinas,merkurius leijona, venus leijona, mars rapu, jupiter leijona, saturnus neitsyt
|
|
|
IN
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 13.04.2007 21:12:48 » |
|
Urkki 1. huoneessa ja skorpionissa ilmoittautuu...Aspekteja on ja Tanhuan mukaan en voi tänään tietää mitä huomenna haluan tehdä, pitänee paikkaansa. Ehkä ongelmana onkin ollut elämän liiallinen suunnittelu ja sitten ahdistuminen siitä. Eli olen luullut, että pitää olla ainakin seuraavat 20v. eteenpäin suunniteltuina...Nyt oon lopettanut suunnittelun - elän tätä hetkeä ja nautin siitä. Ja voi että tuntuu hyvältä! Tuli muuten mieleen, että te joilla tuo Urkki on skorpissa, lisäiskö se merkki-asema juuri tuota seksuaalienergioiden ja sen sellaisten "vapaampaa virtausta"?
Ehkä tuota joo...Ainakin muiden silmin nähtynä Itse en kuitenkaan mitään "erikoisempaa" allekirjoita : Niin, ja että ihmissuhteet eivät kestä omistamista...Revin kuulemma itseni liian kahlitsevista ja rajoittavista ihmissuhteista yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes ymmärrän, ettei rakkauttani voi omistaa. Näin myös tulen löytämään ihmisen, joka on itsenäinen, eikä tarvitse minua huonon itsetuntonsa pönkittäjäksi...Noh, tähän vaikuttaa mm. . Miettimisen aihetta, miettimisen aihetta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
keijulapsi
Kohtuuastroilija
Where you stumble, there lies your treasure
|
|
« Vastaus #9 : 13.04.2007 23:40:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Härkä Kuu: Leijona Mars: Kaksonen Venus: Rapu Asc: Leijona Punainen kosminen käärme Hevoskastanja
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #10 : 14.04.2007 14:16:36 » |
|
"Look who I’m dating. Its’ name is Og and it comes from another galaxy!" Jep
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #11 : 14.04.2007 16:05:28 » |
|
Miten koet uranuksen? Miten se on aspektoitunut kartallasi? Onko Uranus sinulle jollain tavoin "tärkeä" erityisesti? Osaisiko joku kertoa uranuksesta 1.huoneessa? Mitä piirteitä se tuo? Entäs Uranus skorpioni sukupolvi? Itselläni 5.huoneessa skorpionissa lilithiin yhtyneenä tällä huoneessa 1. Stellumissa ja :n kanssa. Yhtyy myös ja . On MC ja . Löytyy myös .. Jos lähdetään siitä että ainetta sielun ja hengen puristuksessa ja kuvaa uudistumista, vapautta, riippumattomuutta kapinaa ja yksilöllisyyttä Huone 1 persoonallisia valmiuksia ja minäkuvaa, niin sanoisin Että kysymyksessä on äärimmäisen itsenäinen päättäväinen henkilö (pittää todellakin paikkansa). Tämän yhtyessä joka kuvaa persoonallisuutta ja ihmissuhteita niin henkilöä voisi kuvata ajoittain yksinäiseksi isossakin porukassa.. Ei välttämättä huonojuttu.. Henkilö vain pystyy ja kykenee tulemaan toimeen yksinkin... Haasteena vain olisi päästää ihmiset oikeasti lähelle. Tätä onneksi auttaa ja helpottaa Kuun sielukkuus. Tähän kun lisätään asteroidit; Pallaksen korkeampi tietoisuus kosminen viisaus ja tieto; sekä Vestan sisäinen valo ja rakkaus, omistautuminen rakkauden työlle, itsensä rakastaminen. Niin voisi kuvitella teiniän olevan sisäisesti raskas. Erilaisuuden tunne voi olla kasvuvaiheessa raskas (tällä oli) mutta sitten kun yksilö on kasvanut hyväksymään itsensä ns. selviämiskykynsä, itsenäisyytensä (yksinäisyyden jos joku haluaa asian ilmaista), On tämä valmis hyväksymään jonkun muun lähelleen.... Jos vain joku näkee herkän kuun vaikutuksen sisäiseen olemukseen, minkä Noususkorpioni ja uranus skorpioni niin hyvin peittää. .. seppo kuvaa hauskastia uranusta asc:lla: Jatkuva perinteisten mallien murtaminen kuuluu lähtemättömästi omalaatuiseen persoonaasi. Olet persoonallisuutesi kautta toteuttamassa kosmisten lainalaisuuksien rakentamista maapallolle. siksi et itsekään voi olla tietoinen tekemisistäsi puhumattakaan että sinusta olisi selittämään edesottamuksiasi muille ymmärrettävällä tavalla. Jees jees pitää paikkansa. Ja äärimmäisen hyvä ohje on Älä edes odota muiden ymmärtävän tai hyväksyvän tekemisiäsi sillä erilaisuutesi hyväksyminen kuuluu ensin sinulle. Nimen omaan näin on! Ja Kuu tässä porukassa aiheuttaa vain sen ettei elämässä eteenpäin pääsekään järkeensä luottamalla vaan alitajuisia tuntemuksia kuuntelemalla. Muistamalla aikaisempien elämien opit.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #12 : 14.04.2007 17:21:20 » |
|
Minulla kaksosten Uranus 7. huoneessa. Esoteerisessä astrossa sanotaan näin: Mars tekee yhtymää Uranukselle kolmiossa merkkiisi 6.4 - 15.5 välisenä aikana ja tämä alkavan kesän vaihe tarjoaa parhaat mahdollisuudet potkia lisää vauhtia kaikkiin sinua kiinnostaviin hankkeisiin, olipa kysymyksessä työ tai harrastus. Kyllä vain, lujaa menee!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #13 : 14.04.2007 18:41:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #14 : 14.04.2007 18:46:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|