Vaikka tämä ei sinua suoranaisesti tai elämäntilannettasi kosketakaan, niin liittyy lapsettomuuteen kuitenkin, minun tarinani. Haluan kertoa siksi, että aina on toivoa-> vaikeuksien kautta "voittoon".
Olen aina uskonut tarkoitukseen ja kohtaloon, ja oman lapsettomuuden keskellä lohduttauduin siihen ajatukseen, että jonain päivänä ymmärrän kaiken, tuskan ja epätoivon. Miksi minun tuli tämä tie kulkea..
Yritimme mieheni kanssa lasta monta vuotta. Minun munasarjani eivät tuottaneet munasoluja lainkaan. Edes valtavilla hormonilääkityksillä mitään ei tapahtunut. Kriisi alkoi näkyä avioliitossamme ja mieheni alkoi syyttää minua lapsettomuudestamme. Olin arvoton ihminen. Parisuhde kariutui, mieheni haukkui minut aivan lyttyyn. Pilasin hänen mielestään kaiken.
Erosimme, tapasin vanhan tuttuni nuoruudesta joka on aina saanut sukat pyörimään jalassani
. Kaikki kävi todella nopeasti, rakastuimme, koskaan minulla ei ole ollut näin hyvä olla kuin nyt, hän kohtelee minua kuin prinsessaa ja kerroin heti hänelle "tilanteestani", etten koskaan saa lapsia. Hän hyväksyi asian täysin.
Muutamia kuukausia avioeromme( viikko sitten, asia näin ajankohtainen) jälkeen jouduin sairaalaan kovien vatsakipujen vuoksi. Ultraääni näytti jotain niin perin omituista...Munasarjoissani oli kypsynyt kolme täysin normaalia munasolua jotka olivat irtoamassa. Siis minun munasarjoissa, jotka eivät olleet toimineet. Lääkäri ihmetteli huuli pyöreänä, minä itkin. Lapsettomuudesta jouduin siihen tilanteeseen että täytyi keskustella ehkäisystä koska olinkin yhtäkkiä "super hedelmällinen"!!!!!
Lapsi tulee jos on tullakseen, tämä nuoruuden/nykyinen rakkauteni ei tällä hetkellä lapsia halua mutta seisoo kyllä vierelläni jos niin sattuu käymään.
Minun ei koskaan pitänyt tulla exmieheni kanssa raskaaksi, me emme olleet "se oikea" toisillemme. Lapsettomuus on raskas asia, se voi syödä sisältä ihmisen täysin.
Aina on toivoa, minulle oli sanottu jo, etten koskaan saa biologisia lapsia ja tilanne kääntyi täysin päälaelleen.
Kaikille lapsettomuudesta kärsiville onnea matkaan, enkeleiden suojelusta!!!!