Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: itsekuri/henkinen velttous  (Luettu 2487 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« : 14.04.2007 14:49:38 »

Itse painin jatkuvasti näiden kahden eri ääripään välillä.
Kartallani on voimakkaasti aspektoitunut neptunus,
 neptunus aspect_opp aurinko kuu merkurius jupiter
Mutta myös saturnus hallitsee voimakkaasti t-ristin kärkiplaneettana uranusta ja venusmarsyhtymääni.
Myönnän olevani ääripäisyyksien ihminen. Joissain asioissa olen tarkkaakin tarkempi pedantti, toisinaan taas niin suurpiirteinen hälläväliä-tyyppi kuin olla saattaa.
Kuulostaako tutulta?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.04.2007 18:43:32 »

Tervetuloa kerhoon. :Smiley Tämä kaksijakoisuus näkyy minullakin selvästi, eikä yhtään vähemmän  aurinko kauris aspect_opp kuu rapu takia. Lisäksi minulla on löyhä kuu aspect_opp neptunus ja  jupiter  aspect_squ aurinko kuu merkurius. Leväperäisyyttä ja asioiden suurpiirteistä katsomista on todellakin ilmassa. Erityisen voimakasta neptunusta minulla ei tietääkseni ole, yhtymä Aurinkoon kylläkin ja tuo löysähkö oppostio Kuuhun.

Olen joissain asioissa todella tarkka, kuten esim. työasioissa tai kouluun liittyvissä hoidettavissa asioissa, mihin liittyy muita ihmisiä tai vastuuta (Aurinko Kauriissa 10.huone). Jos taas kyse on "pikkuhommista" (kuten siivoaminen, jonkun paperin palauttaminen, esitelmien teko, kodin huoltoon liittyvät pienet korjaukset jne.) asiat jäävät todella helposti kokonaan hoitamatta tai "kauas tulevaisuuteen": :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: