Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unia tähdistä...  (Luettu 6264 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
solar wind
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.12.2005 19:33:52 »

Iltaa ihmiset! Smiley angel
Olen nähny monta kertaa unia tähdistä, ihan lapsena näin usein sellaista unta että katselen ikkunasta ulos taivaalle joka on täynnä kirkkaita tähtiä ja ajattelen, että tuonne minun pitäisi päästä, takaisin kotiin. Nykyään näen unia joissa tähtien seassa on jotakin muutakin mutta en herättyäni muista mitä. Jää vaan sellainen tunne että se olisi pitänyt muistaa.... :Smiley

Olen myös pari kertaa nähny unta että näen maapallon avaruudesta( näyttää muuten todella upealta) ja Kuun valtavana möhkäleenä kraatereineen kaikkineen edessäni mikä olisi maasta katsottuna mahdotonta.

Onko teillä muilla vastaavanlaisia kokemuksia unimaailmasta? Smiley
tallennettu

Be happy. It is a way of being wise.
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 30.03.2006 19:28:07 »

Voi, ei valitettavasti ole noin kaunista unikokemusta!! Mitä sinä teet unityöksesi Huh Vartioitko maapalloa tai toimitko jotekin sen palastamiseksi?? Smiley
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 31.03.2006 08:59:37 »

Minä olen nähnyt viimeaikoina pari kertaa unta tähdenlennoista (putoavista tähdistä). Eikä ne ole olleet mitään normaaleja vaan erittäin säihkyviä ja tähtiä on lentänyt ja paljon! Näen tosi paljon unia, vieläkö osais tulkita niitä oikein..  Wink

Minun unikirjan mukaan tähti tarkoittaa:
Tähden merkitys on kohtalo, oman tähden seuraaminen. Kirkas tähti kertoo taiteelllisista, älyllisistä tai mystisistä saavutuksista.

Ja tähdenlento:
Putoavat tähdet ovat pettymysten ja tuhoisten muutosten enteitä joko unennäkijän sielussa tai sosiaalisissa suhteissa.

Juu.. ja mulla on muutoksia tässä tapahtunut ja toivottavasti ei ihan tuhoisia nämä muutokset ole..  Embarrassed
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.04.2006 19:35:07 »

Yleensa tahdista uneksiminen on hyva asia, oivaltamista, henkista alyykkyytta.
Kun nakee tahdenlennon, pitaa toivoa jotain hyvaa, nain olen mina kuullut jostain.
Diamond
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #4 : 01.04.2006 21:03:51 »

Hei

Minä olen joskus nähnyt sellaisen huikean unen tähtitaivaasta, jossa tähtikuviot muodostuivat uudelleen. Taivaankansi liikkui ja näin se oli mahdollista.
Mitä se liekkin, mutta muistan sen ikäni ja kaunista se oli ja niin totta ja elävää angel
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #5 : 05.04.2006 22:10:16 »

Olen myös nähnyt unta, jossa katselen tätä Tellustamme avaruudesta ja todella kauniilta näytti.

Tähtitaivaan olen nähnyt useammin ja se on aina yhtä lohduttavaa ja kaunista siinä unessakin.

smitten
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #6 : 08.04.2006 11:31:20 »

Minä tiedän nukahtavani siitä, että sukellan tähtitaivaan läpi ja tähdet suihkii ohitseni (tai minä niiden...) se tunne on IHANA!  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 08.04.2006 12:49:46 »

Samanlaisia kokemuksia.  :Smiley
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 30.10.2006 22:08:26 »

Oih, täytyi kaivaa vanha keskustelu esille taas. Näin nimittäin viime yönä suurenmoisen kaunista unta.
Kävelin aamuyöllä entisen kotikaupunkini kaduilla, missä ei ollut liikennettä lainkaan vaan joka puolella oli rauhallista ja hiljaista. Oli kirpakka sää, pakkasta ( mitä kaipaan nyt tänne Etelään suunnattomasti ) ja ihanan puhtaan valkoista lunta ja kinosta kaikkialla. Kirkkaan pimeällä taivaalla sateli tuhansia tähdenlentoja ja tähtiä valtoimenaan. Jäi todella toivoa antava tunnelma unesta.

Toivottavasti tietää sitä hyvää onnea smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: