Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auran näkemiseen matkallako?  (Luettu 9586 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« : 17.04.2007 22:55:52 »

Poikaystäväni kertoi, että hän pystyy toisinaan nähdä ihmisten ympärillä tai tarkemmin sanottuna perässä tulevan hehkun, kuin valon. Hän harjoittaa joogan tyyppistä metodia. Hän on esimerkiksi minun ympärilläni/takanani nähnyt voimakkaana tämän hehkun. Onko hän herkistymässä/herkistynyt näkemään auroja? Värejä hän ei ole nähnyt näissä jutuissa.

(On jotenkin hassua, että olen kohdannut hänet. Suhdekorttimmekin Crowleyn taroissa on Hallitsijatar..)

 Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Freyja
Vieras
« Vastaus #1 : 17.04.2007 22:56:29 »

Varmaankin joo  Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 18.04.2007 04:09:37 »

Kuulostaa ihan normaalille aurojen näkemiselle. Aurojen näkemissähän ei ole varsinaisesti mitään yhtä tapaa. Toinen näkee aurat väreinä, toinen sinisenä hehkuna, toinen poikaystäväsi tapaan valona.

Tuollainen perässä hehkuva aura on erityisen tyypillinen mm. enkeleille. Ihmiset ovat saaneet heidän laajasta, hehkuvasta valoaurastaan (joka näkyy erityisen hyvin perässä "laahaavana" valona) mielikuvan siitä, että enkeleillä olisi siivet. Itseasiassa heillä ei ole siipiä (mutta he voivat halutessaan näyttäytyä ihmiselle siivellisenä - mikään muoto ei ole enkelille mahdoton).
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #3 : 19.04.2007 10:40:44 »

Minä eilen piiiiitkästä aikaa näin sinisen auran, mikä oli kyllä ilo!
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #4 : 19.04.2007 14:40:03 »

hui, enkeliaura?   Shocked   :Smiley

kiitoksia näistä vastauksista. eli hänen kyvyllään on mahdollista kehittyä näkemään värejä? on hassua, kun hän ei niin paljon ole ollut kiinnostunut tällaisista jutuista (syvemmälti), mutta ajautui sitten sellaisten ihmisten pariin.  Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 19.04.2007 14:46:16 »

Minä eilen piiiiitkästä aikaa näin sinisen auran, mikä oli kyllä ilo!

Minä olen puolestani nähnyt nyt, en auroja (niitä näen joskus lähinnä sellaisena valon hohteena en väreinä) vaan lähelläni sellaisia sähkön sinisiä valon välähdyksiä. Mitähän nämä sähkönsiniset valonvälähdykset lähelläni mahtavat olla?  :Smiley
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #6 : 19.04.2007 15:52:12 »

Minä eilen piiiiitkästä aikaa näin sinisen auran, mikä oli kyllä ilo!

Minä olen puolestani nähnyt nyt, en auroja (niitä näen joskus lähinnä sellaisena valon hohteena en väreinä) vaan lähelläni sellaisia sähkön sinisiä valon välähdyksiä. Mitähän nämä sähkönsiniset valonvälähdykset lähelläni mahtavat olla?  :Smiley
...ihan intuitiolla - ja omasta kokemuksesta vastaan sinulle näin..
* Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Mikaelia seisomaan oikealla puolellani. Vala minuun rohkeutta ja voimaa ja auta minua onnistumaan pyrkimyksissäni. Katkaise kaikki kielteiset kytkökseni ja riippuvuuteni miekallasi. Peitä minut suojaavalla, tummansinisellä viitallasi niin, että auraani pääsee vain se, mikä hohtaa kirkkainta ja puhtainta valoa. Kiitos.     
  Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Mikael voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä....

....energiaa kuitenkin ...ilmiselvästi "energian näkemistä" väreinä... smitten
 jk. ilmankos "ne ottamani kuvat olivatkin sinisävyisiä" ...

Kyan yin - lootuksenkukka...
« Viimeksi muokattu: 19.04.2007 15:55:40 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #7 : 19.04.2007 20:21:39 »


Tuo kirkas tai sinertävä hohde on kyllä eetterikeho... muttaei siitä ole pitkä loikka ihan aurojen ja värien näkemiseen!
Siinä vaan eetterikehoa tarkastellessa tarkentelee katsettaan, ajan kanssa urkenee uusia juttuja näkökenttään kyllä.  Wink

Toivoo SL
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 19.04.2007 21:10:35 »

Minä eilen piiiiitkästä aikaa näin sinisen auran, mikä oli kyllä ilo!

Minä olen puolestani nähnyt nyt, en auroja (niitä näen joskus lähinnä sellaisena valon hohteena en väreinä) vaan lähelläni sellaisia sähkön sinisiä valon välähdyksiä. Mitähän nämä sähkönsiniset valonvälähdykset lähelläni mahtavat olla?  :Smiley
...ihan intuitiolla - ja omasta kokemuksesta vastaan sinulle näin..
* Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Mikaelia seisomaan oikealla puolellani. Vala minuun rohkeutta ja voimaa ja auta minua onnistumaan pyrkimyksissäni. Katkaise kaikki kielteiset kytkökseni ja riippuvuuteni miekallasi. Peitä minut suojaavalla, tummansinisellä viitallasi niin, että auraani pääsee vain se, mikä hohtaa kirkkainta ja puhtainta valoa. Kiitos.     
  Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Mikael voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä....

....energiaa kuitenkin ...ilmiselvästi "energian näkemistä" väreinä... smitten
 jk. ilmankos "ne ottamani kuvat olivatkin sinisävyisiä" ...

Kyan yin - lootuksenkukka...

No Mikael se on minullekin tullut mieleen...  :Smiley angel Kiitos kun vahvistit ja selvensit asiaa.  smitten Pitääpä vielä tarkemmin kuulostella mitä hänellä on asiaa, kun nyt noin vilahtelee.  :Smiley
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #9 : 19.04.2007 21:11:28 »

Onko normaalia, että eetterikeho sitten "laahaa" perässä?  :Smiley Vai liikkuuko se niin, kun henkilö liikkuu?
Oon käsittänyt, että eetterikeho olisi tuossa ihan kehon pinnalla..
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 20.04.2007 01:07:15 »

Sininen Lilja vastasi varmaan Ardithin näkemään siniseen valoon, ei ystäväni näkemään laahaavan valoon perässäsi. Olen edelleen sitä mieltä, että laahavaa valo on osa auraasi. Sehän levittyy laajalle ja näkyy aloittelijoiden silmiin usein värittömänä valona. Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #11 : 20.04.2007 08:34:36 »

Ohimenevissä autoissakin näkyy sinertävä jälki kun katsoo vähän "sivusilmällä".
Semmonen 1m..1.5m jälki..
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #12 : 20.04.2007 13:03:59 »

Minä eilen piiiiitkästä aikaa näin sinisen auran, mikä oli kyllä ilo!

Minä olen puolestani nähnyt nyt, en auroja (niitä näen joskus lähinnä sellaisena valon hohteena en väreinä) vaan lähelläni sellaisia sähkön sinisiä valon välähdyksiä. Mitähän nämä sähkönsiniset valonvälähdykset lähelläni mahtavat olla?  :Smiley

... Cheesy ...Rakkauden valo = Sininen valo = Rakkauden valo ...Sininen valo = Kristusvalo... Cheesy

voi ihanan hetken loit minulle !  smitten Sinä se aina jaksat olla positiivinen ja jakaa rakkautta ja iloa sen aistii kaikista viesteistäsi  Smiley Oletko kenties ihminen joka näkee kaikissa positiivisen puolen?

    KIITOS TÄSTÄ!  smitten

Ole hyvä.  smitten Kyllä olen parantumaton optimisti  Grin ja kyllä näen kaikissa positiivisen puolen.  angel Onhan minullakin omat "heikot" hetkeni, mutta kuitenkin.  smitten

Sitä samaa heikkoutta  koen minäkin - vain onko se heikkous sittenkin A R M O A -armeliaisuutta itseään, inhimillisyyttäänsä ja ihmisyyttänsä kohtaan  Cheesy Sillä jospa juuri...heikkoudessa on vahvuus läsnä nöyrällä ja kiitollisella tavalla... angel  crazy2  angel
... Wink jotain lainattua ja jotain sinistä...
Lainaus
ENKELTEN VÄRI
Kristuksen Mandala ohjaa sinut hyväksymään ajan virtauksen ja löytämään sisäisen itsesi. Sen avulla voit puhdistautua Kristus-virrassa palataksesi takaisin Kristalliseen värähtelyyn, omaan henkeesi. Sininen auttaa sinua kommunikoimaan, sisäistämään oman totuutesi.....http://www.jatulintarhassa.info/enkelien/vari.html 
....

sinisiä kuvia...klikkaa kuvaa.. Cool
« Viimeksi muokattu: 20.04.2007 13:06:35 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 20.04.2007 13:23:23 »

Minä eilen piiiiitkästä aikaa näin sinisen auran, mikä oli kyllä ilo!

Minä olen puolestani nähnyt nyt, en auroja (niitä näen joskus lähinnä sellaisena valon hohteena en väreinä) vaan lähelläni sellaisia sähkön sinisiä valon välähdyksiä. Mitähän nämä sähkönsiniset valonvälähdykset lähelläni mahtavat olla?  :Smiley

... Cheesy ...Rakkauden valo = Sininen valo = Rakkauden valo ...Sininen valo = Kristusvalo... Cheesy

voi ihanan hetken loit minulle !  smitten Sinä se aina jaksat olla positiivinen ja jakaa rakkautta ja iloa sen aistii kaikista viesteistäsi  Smiley Oletko kenties ihminen joka näkee kaikissa positiivisen puolen?

    KIITOS TÄSTÄ!  smitten

Ole hyvä.  smitten Kyllä olen parantumaton optimisti  Grin ja kyllä näen kaikissa positiivisen puolen.  angel Onhan minullakin omat "heikot" hetkeni, mutta kuitenkin.  smitten

Sitä samaa heikkoutta  koen minäkin - vain onko se heikkous sittenkin A R M O A -armeliaisuutta itseään, inhimillisyyttäänsä ja ihmisyyttänsä kohtaan  Cheesy Sillä jospa juuri...heikkoudessa on vahvuus läsnä nöyrällä ja kiitollisella tavalla... angel  crazy2  angel
... Wink jotain lainattua ja jotain sinistä...
Lainaus
ENKELTEN VÄRI
Kristuksen Mandala ohjaa sinut hyväksymään ajan virtauksen ja löytämään sisäisen itsesi. Sen avulla voit puhdistautua Kristus-virrassa palataksesi takaisin Kristalliseen värähtelyyn, omaan henkeesi. Sininen auttaa sinua kommunikoimaan, sisäistämään oman totuutesi.....http://www.jatulintarhassa.info/enkelien/vari.html 
....

sinisiä kuvia...klikkaa kuvaa.. Cool

Siis.... Nyt meinasi kyllä tämä nainen pudota tuolilta.  Grin KRISTUSVALO (päässä välkähtää heureka lamppu) Cheesy Olenpa minä ollut pöhkö kun en ole hokannut.  idiot2  Grin Todellakin tuo armollisuus itseä ja inhimillisyyttänsä kohtaan, sitähän se on.  smitten
Hmm... jotain lainattua, jotain sinistä. Taivaalliset "häät" tiedossa/tulossa.  Cheesy smitten angel  Grin

Ja loputon hymiöiden karkelo.  2funny
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #14 : 20.04.2007 13:36:24 »

[ Todellakin tuo armollisuus itseä ja inhimillisyyttänsä kohtaan, sitähän se on.  smitten
Hmm... jotain lainattua, jotain sinistä. Taivaalliset "häät" tiedossa/tulossa.  Cheesy smitten angel  Grin
Ja loputon hymiöiden karkelo.  2funny

...ja Myriam...Magdalan Maria usein kuvataan symbolisessa sinisessä - Kristuksen Valossa...

kuvaa pukkaa ja mieletön määrä hymiöitä. Cheesy... noin vertauskuvallisesti ...elämänkukan energiaa ....  Kiss
« Viimeksi muokattu: 20.04.2007 13:40:38 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: